Wiadomości

DNB Bank Polska płaci swoim klientom nawet 800 zł za odejście

Banki działające na polskim rynku systematycznie uruchamiają rozmaite promocje, które mają zachęcić konsumentów do korzystania z ich usług. DNB Bank Polska zamierza postąpić zupełnie odwrotnie – chce zapłacić swoim klientom za rezygnację ze świadczonych usług. W ten sposób można zyskać aż 800 zł.

Banki od lat uruchamiają różnego rodzaju promocje, by przyciągnąć do siebie nowych klientów. W ramach tego typu akcji konsumenci mogą otrzymać m.in. gadżety elektroniczne, bony na zakupy czy nawet gotówkę za otwarcie konta lub założenie karty kredytowej. DNB Bank Polska chce jednak postąpić zupełnie odwrotnie – zamiast zachęcać klientów do korzystania ze swoich usług, zamierza ich do tego… zniechęcić. Instytucja chce bowiem zapłacić konsumentom za zamknięcie kont i rezygnację z posiadanych produktów finansowych. Dotychczasowi klienci banku mogą w ten sposób zyskać dodatkowy zastrzyk gotówki w wysokości nawet 800 zł. Instytucja zapłaci im 600 zł za zamknięcie konta osobistego i konta oszczędnościowego oraz rezygnację z wydanych do nich kart. Kolejne 200 zł mogą zarobić ci klienci, którzy zrezygnują z ubezpieczenia na życie lub ubezpieczenia nieruchomości w DNB Banku Polska.

Dlaczego DNB Bank Polska próbuje się pozbyć swoich klientów?

W dzisiejszym świecie, w którym banki zażarcie walczą o klientów, działanie DNB Banku może wzbudzać spore zaskoczenie. Ten zadziwiający krok spowodowany jest jednak zmianą profilu działalności banku. Instytucja chce ukierunkować swoją działalność przede wszystkim na klientów korporacyjnych. Obsługa dużych firm z wybranych sektorów gospodarki przynosi bowiem dużo większe zyski niż usługi świadczone dla klientów detalicznych.

DNB Bank Polska chce jednak pozostawić za sobą dobre wrażenie i wynagrodzić konsumentom konieczność zrezygnowania z jej usług. W ramach podziękowania za współpracę obdaruje swoich klientów dodatkową gotówką. Za rezygnację z kont bankowych oraz produktów ubezpieczeniowych mogą zyskać nawet 800 zł. W tej chwili 9,5 tys. dotychczasowych klientów banku już otrzymało listy z propozycją rozwiązania umów.

[social_share style=”square” align=”horizontal” heading_align=”inline” text=”” heading=”Podziel się informacją z innymi” facebook=”1″ twitter=”1″ google_plus=”0″ linkedin=”1″ pinterest=”1″ link=”” /]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *