Santander Consumer Bank

Lokata w Santander Consumer Bank

W Santander Consumer Banku znajdziemy szeroki wybór lokat, które są dostosowane do nieustannie zmieniających się potrzeb klientów. Każdy, kto będzie chciał się na nie zdecydować, może to zrobić na trzy sposoby: przez internet, telefon lub w wybranym oddziale. Oferty lokat od tego banku wyróżniają się przede wszystkim długim okresem lokacyjnym trwającym aż do 36 miesięcy oraz atrakcyjnym oprocentowaniem, które pozwoli powiększyć zainwestowane pieniądze.

Więcej szczegółów na temat lokat od Santander Consumer Banku znajdziesz w kolejnych akapitach naszego artykułu. Zapoznaj się!


Lokaty złotówkowe w Santander Consumer Banku

Santander Consumer Bank zawiera naprawdę dużą ofertę z lokatami złotówkowymi, należą do nich następujące rodzaje: Lokata Online Nowe Środki i Online (internet), Lokata Direct + (telefon) oraz Lokata Zysk+, Zysk+ Wzrost i Zysk+ Progresja (stacjonarne oddziały banku). Największe oprocentowanie w skali roku gwarantują lokaty internetowe, ponadto ich dużym atutem jest to, że można je uzyskać w szybki sposób bez wychodzenia z domu. Z pewnością warto też zwrócić uwagę na lokaty proponowane w placówkach tego banku, ponieważ są dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.

Poniżej przygotowaliśmy zestawienie, z którego dowiesz się wszystkich najważniejszych informacji dotyczących wymienionych propozycji lokat od Santander Consumer Banku. Zapoznaj się i sprawdź, która z ofert wpisze się w twoje oczekiwania!

Lokata Lokata Online Nowe Środki Online Direct+ Zysk+ Zysk+ Wzrost Zysk+ Progresja
Zysk w skali roku do 1,10 proc. do 1,10 proc. do 1,00 proc. do 1,00 proc. do 1,60 proc. do 2,00 proc.
Czas do 36 miesięcy do 36 miesięcy do 36 miesięcy do 36 miesięcy do 36 miesięcy do 12 miesięcy
Kwota od 1000 do 400 000 zł od 1000 – do 400 000 zł minimalna kwota: 1 000 zł minimalna kwota: 1 000 zł od 1000 do 400 000 zł minimalna kwota: 1 000 zł
Charakterystyka
  • na nowe środki,
  • odnawialna,
  • dostępna tylko na stronie. banku,
  • odnawialna,
  • dostępna tylko na stronie banku.
  • odnawialna,
  • dostępna tylko przez telefon.
  • na nowe środki,
  • odnawialna,
  • dostępna tylko w oddziale banku.
  • odnawialna,
  • dostępna tylko w oddziale banku.
  • nieodnawialna,
  • dostępna tylko w oddziale banku.

Załóż lokatę

Lokaty walutowe w Santander Consumer Banku

W Santander Consumer Bank znajdziemy również lokatę terminową walutową, dzięki której można pomnażać oszczędności na lokacie w obcej walucie. Lokatę dostępna jest w następujących walutach: PLN, USD, EUR, GBP, CHF. Zgromadzone środki na tej lokacie są objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym.

Ważną informacją w kontekście tej lokaty jest to, że wypłata całości lub części pieniędzy, które zostały na niej zgromadzone przed końcem okresu umownego, automatycznie oznacza jej zerwanie.

Lokatę terminową walutową możemy założyć na stronie internetowej banku, poprzez aplikację mobilną lub w wybranym oddziale na terenie całego kraju. Zachęcamy również do przeanalizowania naszej tabelki, w której wskazaliśmy najważniejsze cechy tej lokaty.

Lokata Lokata terminowa walutowa
Zysk w skali roku można ustalić z doradcą banku wysokość oprocentowania w zależności od czasu trwania lokaty.
Czas 3, 6 lub 12 miesięcy
Kwota od 1000 USD, 1000 EUR, 500 GBP i 1500 CHF. Nie ma górnego limitu dla wysokości wpłaty.
Charakterystyka odnawialna

Ile zyskasz z lokatą na nowe środki?

Każdy klient, który dopiero planuje zainwestować swoje pieniądze w lokatę z pewnością zastanawia się, na jakie zyski może liczyć. W Santander Consumer Banku Lokata Online Nowe Środki zawiera wysokie oprocentowanie. Jaką dodatkową kwotę możemy uzyskać? W poniższej tabeli przygotowaliśmy symulację na przykładzie kwoty 10 000 zł. Sprawdź!

Lokata Online Nowe Środki

Kwota lokaty 10 000 zł
Czas i oprocentowanie 12 miesięcy – 1,30% 15 miesięcy 1,80% 24 miesiące – 2,00% 36 miesięcy – 2,20%
Zysk 10 105 zł 10 180 zł 10 326 zł 10 545 zł
Zysk netto po podatku od dochodów kapitałowych 10 080 zł 10 135 zł 10 246 zł 10 413 zł

Sprawdź ofertę

Lokata Progresywna – ile można zyskać po 12 miesiącach?

W przypadku lokaty Zysk+ Progresja oprocentowanie rośnie wraz z upływem okresu jej obowiązywania. Ta oferta od Santander Consumer Banku gwarantuje również możliwość wcześniejszych wypłat wraz z należnymi odsetkami. Jakie zyski czekają klientów, którzy zdecydują się na tę lokatę? Poniżej znajdziesz wszystkie szczegóły na ten temat!

Lokata Zysk+ Progresja

Kwota lokaty 10 000 zł
Czas i oprocentowanie 5 miesięcy – 0,75% 8 miesięcy 1,00% 10 miesięcy – 1,50% 12 miesięcy – 2,00%
Zysk 10 025 zł 10 052 zł 10 101 zł 10 161
Zysk netto po podatku od dochodów kapitałowych 10 019 zł 10 038 zł 10 077 zł 10 121 zł

Oprocentowanie lokat w Santander Consumer Banku

W zależności od tego, na jaką ofertę lokaty się zdecydujemy oprocentowanie będzie inne. W przypadku propozycji od Santander Consumer Banku występuje oprocentowanie zmienne, którego wysokość zależy od długości okresu lokacyjnego. Jaka lokata będzie dla nas najkorzystniejsza?

Z pewnością warto zwrócić uwagę na lokatę Zysk+ Progresja, która gwarantuje oprocentowanie w wysokości 2,00 proc. na okres 12 miesięcy. Ciekawą ofertą jest również lokata Online Nowe Środki, której oprocentowanie rośnie wraz upływającym okresem lokacyjnym – jeżeli zdecydujemy się na opcję 36 miesięcy, wtedy możemy liczyć nawet na 2,20 proc. W tym miejscu należy też podkreślić, że w zasadzie wszystkie lokaty w tym banku są odnawialne, czyli automatyczne przedłużane – oznacza to, że w przypadku chęci wybrania środków z lokaty będziemy musieli powiadomić o tym Santander Consumer Bank.

Załóż lokatę

Promocje na lokaty w Santander Consumer Banku – warunki

Do promocyjnych ofert lokat w Santander Consumer banku należy lokata Online Nowe Środki, która gwarantuje atrakcyjne oprocentowanie: 1,50 proc. przez 15 miesięcy z opcją automatycznego przedłużenia na ten sam okres lokacyjny. Taką lokatę można założyć tylko i wyłącznie przez internet – trzeba przyznać, że jest to niezwykle komfortowe rozwiązanie!

Zawsze możemy też skorzystać z promocyjnych lokat Direct+ (przez telefon) lub Zysk+ Wzrost (w oddziale). W przypadku obu tych ofert występuje oprocentowanie 1,10 proc., duży wybór okresów lokacyjnych i automatyczne przedłużenie lokaty na kolejny ten sam okres. Minimalna kwotą, jaką możemy zainwestować w te lokaty, to 1000 zł.

Subscribe
Powiadom o
guest
26 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Były
Były
1 rok temu

co za bank – masa ludzi pracuje, wyzysk, marne zarobki ale wymagania ponad stan… infolinia upierdliwe wpycha klientom produkty -jakby mogli to przez dziurkę od klucza wlezą… same studenciaki na telefonie, zero kompetencji

elah
elah
1 rok temu

witam
mam kredyt hipoteczny w tym nieszczęsnym banku. chyba na głowę upadłam!!! wysłałam im 15 października polisę oc (potwierdzone przez pracownika w dniu 25-11-2013 co do daty otrzymania)mailem, na adres podany przez bank , a oni mi wysyłają pismo 19 listopada i oplate karną za brak akutalnej polisy oc na życie do kr. hipotecznego
nie bede sie wypowiadac na temat tych osób, które tam pracują, analfabeci czy co?pełna kompetencja!

Jan
Jan
1 rok temu

Mistrzowie Lichwy.

MasterBlaster_9013
MasterBlaster_9013
1 rok temu

Poszedłem do nich skonsolidować trzy kredyty gotówkowe. Było to troszkę załatwiania,ale spłacam teraz jedną ratę i jest trochę taniej. Polecam!

Klient
Klient
1 rok temu

LICHWA to ich specjalność potrzebujesz kasy idź lepiej do każdego polskiego banku raty masz niższe jak u nich NIE POLECAM, OSTRZEGAM weźmiesz u nich kredyt masz hiszpańską inkwizycję w swoich finansach

penny dreadful
penny dreadful
1 rok temu

Mam w Santanderze kartę kredytową Visa Comfort. Zdecydowałem się na nią przede wszystkim dlatego, bo była 'od ręki'. Wystarczyło podskoczyć do oddziału i już dostałem kartę, a nie czekanie bóg-wie-ile na to aż przyjdzie pocztą. Warunki są całkiem do rzeczy, a karta weszła już do mojego codziennego użytku, więc nie żałuję że wybrałem santander

klient
klient
1 rok temu

widnieje reklama na kredyt 100tys a jak duże ubezp., i drugie tyle do splaty SUPER bank nie polecam

klient
klient
1 rok temu

posiadałam karte kredytowa z której korzystałam bank przyznal niby nagrodę premie która była w zestawieniu splacilam karte a nagroda przepadla OSZUSTWO okradanie klienta widać jaka opinia nizej NIGDY w tym banu!

klient
klient
1 rok temu

co za bank droższy ,gorzej jak PROVIDENT ostrzegam

KLIENT
KLIENT
1 rok temu

OMIJAĆ Z DALEKA!!!. JEŻELI SPÓŹNICIE SIĘ Z SPŁATĄ TO NALICZAJĄ WSZYSTKO CO MOŻLIWE. Koszty blokady, koszty zastrzeżenia, koszty przekroczenia limitu, windykacja prowadzona przez wszystkich, wewnętrznych zewnętrznych, komornika itp.

nataliaen
nataliaen
1 rok temu

NIE POLECAM WRĘCZ PRZESTRZEGAM po spłacie karty debetowej ponoć po 1 telefonie karta zostaje zamknięta, dzwoniłam kilkukrotnie, pani informuje o tym, że aby rozliczyć ostatecznie kartę należy uiścić miesięczną opłatę za użytkowanie karty, po czym każe wnieść opłatę i zadzwonić po danym dniu i sprawa ma być załatwiona, oczywiście robię jak mi każą po czym co…dzownię po opłaceniu msc opłaty za kartę aby zamknąć raz na zawsze to gó*** po czym psikus znowu mam wnieść opłatę za kolejny miesiąc używania karty… pewnie można tak w nieskończoność NIGDY WIĘCEJ

internauta
internauta
1 rok temu

Miałem kilka lat temu założoną lokatę na 4% wszystko było w porządku, brak z mojej strony jakiejkolwiek uwagi.

Anna
Anna
1 rok temu

Nigdy więcej nie wezmę kredytu w tym banku, kiedy brałam kredyt miało być prosto i tanio. Dług spłacam regularnie a nie widać końca. Według moich obliczeń powinnam mieć o wiele mniejszą spłatę a okazuje się, że tak nie jest. Zupełnie nie wiem skąd te kwoty do zapłaty. Udałam się do punktu banku, pani była zdenerwowana i nieprzyjemna w kontakcie. Nie polecam tego banku jeżeli chodzi o kartę kredytową.

Rusiu
Rusiu
1 rok temu

bardzo dziekuje za zyczenia urodzinowe jestem zachwycony jest pan taki mily panie z-cadyrektora pionu kredytow konsumenckich Romanie Szymczak nikt od dawna mnie tak niezachwycil inteligencja i poczuciem humoru naprawde choc juz nie ma mnie na tym swiecie 5 lat to z przyjemnoscia zapraszam pana na moj grob wypijemy po jednym glebszym z powazaniem NIEBOSZCZYK Ryszard Wawrzycki

MARIAN
MARIAN
1 rok temu

Do wszystkich czytających !!!
Jeśli macie potrzebę skorzystania z usług banku to każdy inny a nie Santander chyba ze macie stalowe nerwy
Przy opóźnieniu z jedna rata podkreślam jedna rata i tylko o kilka dni będzie wydzwaniał Kaczmarski inkaso np po20 kilka razy w ciągu dnia zaczynajac od godz 7:30 +- a bezczelność pracowników ww firmy przechodzi wszelkie granice. Zapomniałem nadmienić ze po uregulowaniu płatności nadal nękają a na to jest paragraf 🙂. Sprawa zgłoszona do powiatowego rzecznika konsumentów lub/i UOKiK

filip
filip
1 rok temu

Wielka porażka

piotrek
piotrek
1 rok temu

Ich głównym celem jest chyba oszukanie jak największej liczby klientów. Co innego przedstawiają w ofercie co innego dają do podpisu. Potem cię zapewniają że będzie naprawione, a po 14 dniach mówią że nic sie nie da zrobić. Reklamacje odrzucają. Ze szczerego serca odradzam!

jacek93
jacek93
1 rok temu

Potwierdzam, trzymajcie się z daleka od tego banku jeśli nie chcecie stracić pieniędzy bezpowrotnie albo tracić czasu w sądach

prawdziwaopinia
prawdziwaopinia
1 rok temu

UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!!
Najgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Od 3 lat zamkniete konto i karta, wszystko splacone!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! Klamia i oszukuja ludzi !!!

twojastara
twojastara
1 rok temu

Absolutne zero dla tej instytucji. obsługa santanderconsumer bank jest co najmniej niekompetentna i nieudolna w wyjasnieniach dotyczacych umowy, wszystko jest tak zagmatwane, ze placi sie nie wiadomo za co. zamkniecie konta to juz w ogole jakis koszmar. od 3 miesiecy zalatwiam wszystkie formalnosci i caly czas mnie zbywaja, naliczajac dodatkowe kwoty. NIE POLECAM!!!!!

Tomasz
Tomasz
1 rok temu

Zgadzam się….dają kartę….a później nekaja….złodzieje

Sylwia
Sylwia
1 rok temu

Dzis bankomat (po wprowadzeniu pinu) zatrzymal moja karte bankowa. Kiedy wreszczie udalo mi sie do kogos dodzwonic, zeby zablokowac karte, okazalo sie, ze "proces identyfikacji sie nie powiodl", poniewaz bedac poza domem nie bylam w stanie podac numerow przelewow smsowych, czy elektronicznych, z ktorych nigdy nie korzystam!!!!!!! Zgodnie z umowa, wyplaty nastepowaly w banku i w bankomacie. Nie bylo ustalen dotyczacych obowiazku korzystania z innych opcji. Podane zostaly wszelkie dane osobowe, poza numerami dla mnie abstrakcyjnymi. Pani zaproponowala, bym zadzwonila ponownie do kogos innego, bo ona mi nie moze dalej pomoc. Tragedia!!!!! Przeciez nie chodzilo o wyplate, tylko o zablokowanie… Czytaj więcej »

Bartek
Bartek
1 rok temu

Od kiedy przejeli wbk same problemy. Dziś nie działają karty za które musiałem zapłacić po 20 zł. Ogolnie słabo. Mając srodki nie mogę wypłacić pieniędzy ani zaatakować żenada by w dzisiejszych czasach chodzić do banku wypłacać pieniądze.

....
....
1 rok temu

bank santander opalenica-podchodzę do okienka i przedstawiam temat mojej wizyty w w/w banku i nawet nie zdążyłem przedstawić sprawy do końca,gdyż!!!!!! pani odebrała połączenie telefoniczne i przez ok pięciu minut miała mnie gdzieś,rozmawiali o warunkach kredytu,więc poprosiłem o mój dowód osobisty i podziękowałem za miłą obsługę. no nie polecam i wynoszę się z tamtąd. poczułem się jak …

Marlena
Marlena
1 rok temu

Po złożeniu wniosku przez sklep internetowy (związanego z zakupem), bank przez 7 dni nie potrafił się ze mną skontaktować, sklep ustalił, że niby 2 razy próbowali się do mnie dodzwonić ( mimo braku jakiegokolwiek połaczenia), na maila zero informacji. Po kilku krotnej interwencji do banku ze strony sklepu, nastąpiła rozmowa z infolinią banku i tu byłam w szoku, bo Pani z banku siadła na mnie w nie elegancki sposób, że to nie ja, bo mój glos jest za mlody w stosunku do numeru pesel, który podałam, hmm…, aż mnie zatkało, opryskliwość i język jakim operowała ta osoba była na poziomie… Czytaj więcej »

Monika
Monika
1 rok temu

Najgorszy bank! Omijajcie szerokim łukiem! Mam tam kartę kredytowa i za 2 tyg opóźnienia w zapłacie bank zabrał mi z konta 70 zł jako odsetki za opóźnienie i firma windykacyjna która dzwoniła do mnie po 2 tygodniach około 5 razy naliczyła mi odszkodowanie do zapłacenia w wysokości 100zl!!!!! Łącznie 170 zł na 2 tygodnie opóźnienia. To lichwa nie bank i oszuści! Ja spłacę kartę i zamykam ją, nigdy więcej nie wrócę do tego „banku”.

26
0
Kliknij, aby skomentowaćx
()
x