Bank PKO BP

Kredyt gotówkowy PKO BP

PKO BP to jeden z najstarszych banków w Polsce, który funkcjonował już w dwudziestoleciu międzywojennym. Lata doświadczenia w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami sprawiają, że ta instytucja finansowa tworzy produkty w pełni spełniające oczekiwania współczesnych konsumentów.

Promocja!

Dla kredytu na 12 miesięcy opłaty wynoszą nawet niecałe 3 zł dziennie za każde pożyczone 1000 zł! Bank nie pobiera prowizji za udzielenie finansowania, a środki są wypłacane nawet w 30 sekund.


PKO BP to jeden z najstarszych banków w Polsce, który funkcjonował już w dwudziestoleciu międzywojennym. Lata doświadczenia w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami sprawiają, że ta instytucja finansowa tworzy produkty w pełni spełniające oczekiwania współczesnych konsumentów.

Choć bazą działalności PKO BP jest ponad 1 000 funkcjonujących placówek w całej Polsce, ten bank wprowadził także rozbudowaną oraz łatwą w obsłudze platformę bankowości internetowej i mobilnej, które już od długiego czasu stanowią jego ważny element. Większość oferowanych produktów finansowych jest dostępnych za pośrednictwem iPKO oraz IKO. Dzięki nim PKO BP stworzył swoim klientom możliwość wygodnego zarządzania własnymi finansami.

Bank kieruje w ich stronę atrakcyjne konta osobiste, karty płatnicze, ubezpieczenia, produkty oszczędnościowe czy inwestycyjne, a także kredyty hipoteczne czy gotówkowe. Te ostatnie cieszą się dużą popularnością, przede wszystkim ze względu na atrakcyjne, konkurencyjne warunki. Z oferty kredytu gotówkowego tego banku mogą skorzystać zarówno nowi jak i stali klienci.

PKO BP kredyt gotówkowy – 200 000 zł na dowolny cel

Kredyt gotówkowy w PKO BP udzielany jest na kwotę od 500 do nawet 200 000 zł, w zależności od zdolności kredytowej danej osoby. Warto zaznaczyć, że udzielone pieniądze można przeznaczyć na dowolny cel – jednak trzeba przy tym pamiętać o regularnym spłacaniu rat. Jeśli chodzi o ofertę tego banku, to okres kredytowania jest stosunkowo krótki i może wynosić 2, 3, 6, 9 lub 12 miesięcy.

Produkt finansowy proponowany przez PKO BP jest dostępny bez zbędnych formalności. Najszybciej mogą go uzyskać aktualni klienci banku, którzy korzystają z serwisu iPKO i aplikacji mobilnej. Warto zaznaczyć również, że wysokość RRSO stoi na przyzwoitym poziomie 7,22 proc., jednak jeśli zdecydujemy się na ubezpieczenie kredytu, może ono znacznie wzrosnąć.

Najważniejsze informacje
Potrzebne dokumenty
  • dowód osobisty
  • zaświadczenie o dochodach i zatrudnieniu/PIT za ostatni rok/

wyciąg z przelewami wynagrodzenia za ostatnie 3 miesiące

Dochód
  • umowa o pracę
  • umowa o dzieło
  • umowa zlecenie
  • emerytura
  • renta
  • świadczenie przedemerytalne
Czas wypłaty kredytu zwykle w dniu złożenia wniosku
Wnioskowanie
  • przez internet (iPKO)
  • za pomocą IKO
  • w oddziale banku
Promocje
  • 0 zł za wcześniejszą spłatę
  • zawieszenie spłaty do 3 miesięcy
Wiek min. 18 lat
RRSO 7,22 proc. (bez ubezpieczenia)
Oprocentowanie ustalane indywidualnie
Ubezpieczenie Tak, dobrowolne

Co ciekawe, oprocentowanie kredytu gotówkowego w PKO BP jest ustalane indywidualnie,
w zależności od czynników związanych z pożądanymi przez kredytobiorcę warunkami i jego zdolnością kredytową. Bank zapewnia przejrzyste umowy, bez ukrytych kosztów. Wszystkie opłaty, prowizje i cenniki dotyczące oferowanych produktów są dostępne na stronie internetowej, a w razie wątpliwości zainteresowani zawsze mogą skontaktować się z infolinią lub udać się prosto do placówki tej instytucji.

Sprawdź ofertę

PKO BP – Opinie

PKO BP jest jednym z najpopularniejszych i najstarszych banków w Polsce. Dzięki długotrwałej obecności na rynku i nowoczesnym rozwiązaniom cieszy się dużym zaufaniem współczesnych konsumentów. Posiada swoje stałe produkty finansowe, a przy tym co pewien czas uatrakcyjnia ofertę, proponując nowe rozwiązania i udoskonalając już te obecne. Klienci cenią ten bank m.in. za ugruntowaną pozycję i fachową obsługę.

  • Andrzej
    “Wziąłem kredyt w tym banku jakiś czas temu. O wszystkim zostałem dokładnie poinformowany, mogłem dopasować warunki umowy do swoich potrzeb. Nie żałuję swojej decyzji.”
  • Rafał
    “Marzyłem o skuterze i wziąłem kredyt w PKO. Szybko dostałem decyzję i płaciłem niskie raty. Nie miałem żadnych problemów z bankiem.”
  • Monika
    “Elastyczna oferta, przyjemna obsługa i korzystne raty. Jestem zadowolona.”

PKO BP – wymagania wobec kredytobiorcy

Rynek finansowy w Polsce zawiera bogatą ofertę kredytów gotówkowych, które różnią się poszczególnymi parametrami. Kredytodawcy proponują produkty zróżnicowane pod względem wysokości limitu kredytowego czy okresu spłaty. Co ważne, wymagania uprawniające do wzięcia kredytu gotówkowego także mogą być inne, zależne od danej instytucji finansowej. PKO BP chce, aby jego klienci byli zadowoleni ze współpracy, dlatego nie stawia wygórowanych wymagań.

Aby wnioskować o kredyt gotówkowy w PKO BP, należy spełnić następujące warunki:

  • wiek – minimum 18 lat;
  • pozytywna zdolność kredytowa;
  • dobra historia finansowa;
  • aktywne konto bankowe;
  • telefon komórkowy;
  • stały dochód (może pochodzić z różnych umów);
  • zaświadczenie o dochodach i zatrudnieniu (opcjonalnie).

Kredyt gotówkowy ma pomóc w realizacji różnych celów, jednocześnie nie obciążając domowego budżetu. Dlatego też PKO BP podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny i szczegółowo dokonuje zdolności kredytowej w jak najszybszym czasie.
Potencjalny kredytobiorca powinien mieć dobrą historię finansową, odpowiednio wysokie źródło stałego dochodu – bez względu na rodzaj umowy, ponieważ ta instytucja akceptuje także umowy cywilnoprawne. PKO BP to bank z tradycją, dlatego pamięta o nieco starszych konsumentach – każdy emeryt czy rencista może ubiegać się o kredyt gotówkowy. Z drugiej strony w tej firmie stawia się również na osoby młode, dopiero rozpoczynające dorosłe życie. Skutkuje to tym, że nawet ze stosunkowo niskimi zarobkami możliwe staje się otrzymanie finansowania. Warto więc złożyć wniosek i poczekać na decyzję od PKO BP.

Weź kredyt

Jak zaciągnąć kredyt gotówkowy w PKO BP?

Osoby, które zdecydują się sięgnąć po kredyt gotówkowy w PKO BP, mogą liczyć na błyskawiczne rozpatrzenie wniosku – dla tych wysyłanych przez IKO nawet w 30 sekund. Można je składać na trzy dostępne sposoby:

  • przez internet w serwisie bankowości elektronicznej iPKO;
  • za pomocą mobilnej aplikacji IKO;
  • bezpośrednio w placówce banku.

Dwie pierwsze opcje są dostępne tylko dla klientów Bankowości Osobistej. Jeśli osoba ubiegająca się o kredyt gotówkowy nie korzysta usług tego banku, w celu uzyskania finansowania musi udać się do najbliższego oddziału. Na stronie PKO może także zamówić kontakt z konsultantem, aby dowiedzieć się więcej na temat tej oferty.

Aby wziąć kredyt poprzez iPKO, należy zalogować się do tej platformy używając swojego loginu i hasła. Następnie trzeba wejść w zakładkę kredyty i wybrać odpowiednią opcję. Przy pomocy suwaków ustawiamy interesującą nas kwotę i liczbę rat, a także jeśli chcemy, ubezpieczenie zobowiązania. Teraz wystarczy kliknąć przycisk “dalej” i postępować według wskazówek. Zazwyczaj bank wysyła wypełniony wniosek i umowę w formie elektronicznej, które należy podpisać poprzez jednorazowy kod i odesłać do PKO. Kwota kredytu gotówkowego może pojawić się na koncie nawet w 30 sekund od złożenia wniosku, w przypadku kwoty do 46 900 zł.

Podobnie sytuacja wygląda składając wniosek przez IKO na urządzenia mobilne. Wystarczy zalogować się do aplikacji przy pomocy czterocyfrowego numeru PIN i wybrać z menu odpowiednią opcję. Dalsze kroki (wybór kwoty i liczby rat) są takie same jak w przypadku ubiegania się o kredyt przez iPKO.

Należy jednocześnie zaznaczyć, że bank może wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów, które pozwolą na dokonanie oceny zdolności kredytowej i sporządzenie ostatecznej wersji wniosku i umowy kredytowej. Podstawowe zasady wnioskowania są takie same, jednak indywidualne podejście do kredytobiorców wiąże się z nieco innym procesem ubiegania się o finansowanie, w zależności od wielu czynników np. czy uzyskiwane dochody trafiają na konto w PKO BP albo czy dane na temat klienta widniejące w systemie PKO są aktualne. W razie wątpliwości ze strony banku skontaktuje się z nami telefoniczny doradca i przeprowadzi nas przez wszystkie formalności.

Ubezpieczenie kredytu gotówkowego w PKO BP

Bank PKO BP dla swoich klientów przygotował ciekawą ofertę ubezpieczenia kredytu w dwóch głównych wariantach – Ochrona dla Ciebie oraz Ochrona dla Ciebie +. Dostępne opcje należy wybrać przy składaniu wniosku o pożyczkę. Kiedy bank wyśle nam umowę zobowiązania do podpisania, wtedy trzeba też zaakceptować warunki ubezpieczenia. Klienci płacą składkę za cały okres usługi z góry.

Ubezpieczenie Ochrona dla Ciebie jest przeznaczone dla kredytów gotówkowych zaciągniętych na kwotę do 100 000 zł, jednak na czas nie krótszy niż 2 miesiące i nie dłuższy niż 120 miesięcy. Klienci w pakiecie otrzymują ubezpieczenie na życie oraz NNW. Warto dodać, że okres usługi jest taki sam jak planowany termin pożyczki. Ochroną mogą zostać objęci maksymalnie dwaj pożyczkobiorcy. Co ważne, osoby powyżej 75. roku życia, zamieszkałe na stałe poza granicami Polski i te, które do roku przed zawarciem umowy ciężko chorowały (np. miały udar mózgu) nie mogą skorzystać z ubezpieczenia. W pewnych przypadkach ochrona może zostać ograniczona lub nawet wyłączona. Wysokość składki za Ochronę dla Ciebie może być różna:

  • ubezpieczenie na życie dla klientów Bankowości Osobistej to 0,1429 proc. x kwota kredytu x liczba rat,
  • ubezpieczenie na życie dla pozostałych klientów to 0,237 proc x kwota kredytu x liczba rat,
  • NNW dla klientów Bankowości Osobistej to 0,1071 proc. x kwota kredytu x liczba rat,
  • NNW dla pozostałych klientów to 0,113 proc. x kwota kredytu x liczba rat.

Należy jednak pamiętać, że ubezpieczenie sprzedawane jest w pakiecie, więc ostateczny koszt składki to suma kosztów ochrony na życie oraz NNW. Ważne jest to, że PKO zostawia kredytobiorcom wybór i wykupienie ubezpieczenia nie jest obowiązkowe.

Ochrona dla Ciebie + jest przeznaczona dla kredytów powyżej 100 000 zł, na czas nie krótszy niż 2 miesiące i nie dłuższy niż 120 miesięcy. Ochrona ta zapewnia spłacenie przez bank pozostałej zaciągniętej kwoty w przypadku śmierci kredytobiorcy. Dodatkowo każdy klient w razie zachorowania wskutek nieszczęśliwego wypadku zyskuje dostęp do pakietu pomocy medycznej. Jeśli chodzi o koszty składki, wyglądają one następująco:

  • dla klientów Bankowości Osobistej – 0,175 proc. x kwota kredytu x liczba rat,
  • dla pozostałych klientów – 0,195 proc. x kwota kredytu x liczba rat.

Zobacz ofertę

PKO BP – promocja dla klientów

Oferta tego banku sama w sobie ma charakter promocyjny, który polega na niskim RRSO 7,22 proc., oprocentowaniu ustalanym indywidualnie i szybkim wydaniu decyzji kredytowej. Z nowych warunków mogą skorzystać tylko ci, którzy starają się o finansowanie po raz pierwszy w tym banku lub od zakończenia umowy poprzedniego zobowiązania z tą instytucją finansową minęło minimum 10 lat. Należy przy tym pamiętać, że posiadanie konta w PKO BP znacznie zwiększa szanse na uzyskanie większej kwoty. Ważne jest także to, aby maksymalny okres kredytowania wynosił 12 miesięcy. Dodatkowo przy wyborze tej oferty PKO BP nie pobiera żadnych opłat za wcześniejszą spłatę i umożliwia także wstrzymanie płacenia rat nawet do 3 miesięcy.

PKO BP - wady i zalety

Kredyt gotówkowy w PKO BP to jedna z najlepszych opcji dostępnych na rynku, przede wszystkim ze względu na bardzo wysoką kwotę maksymalną. Indywidualne podejście do każdego klienta i szybkie otrzymanie uznanych pieniędzy dodatkowo wpływa na atrakcyjność tej oferty. Warto jest jednak zapoznać się z wadami i zaletami tego produktu finansowego.

Zalety

  • wysoka kwota kredytu – 200 000 zł;
  • oprocentowanie ustalane indywidualne;
  • szybkie otrzymanie kredytu;
  • trzy możliwości złożenia wniosku;
  • ubezpieczenie nie jest obowiązkowe;
  • 0 zł za wcześniejszą spłatę;
  • kredyt od 18 roku życia;
  • wysoka górna granica wieku;
  • RRSO na poziomie 7,22 proc.;
  • akceptowane umowy cywilnoprawne.

Wady

  • kredytodawca analizuje historię kredytową;
  • krótki okres kredytowania;
  • klienci, którzy nie korzystają z Bankowości Osobistej mogą wnioskować tylko w placówce;
  • konieczność posiadania stałych źródeł dochodu.
Subscribe
Powiadom o
guest
421 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
były klient
były klient
1 rok temu

najgorszy bank

Michał
Michał
1 rok temu

opłata 7,99 za przelew między dwoma swoimi kontami na jednym numerze konta to skandal

Anonimowo
Anonimowo
1 rok temu

Bank PKO BP zniechęca mnie przede wszystkim niekompetencją pracowników,która sprawia kłopoty użytkownikom. Zakładając do ROR-u bankowość internetową, a następnie kartę kredytowa nie spodziewałam się, że stanie się to dla mnie źródłem niekończących się problemów. Pracowniczka banku najpierw uszczęśliwiła mnie papierowymi wyciągami, których stanowczo nie chciałam, a także źle zapisała nazwisko panieńskie mojej mamy – w efekcie czego po zablokowaniu sobie dostępu do konta przez internet nie mogłam go odblokować telefonicznie i musiałam się udać do oddziału. Nieszczęśliwie był długi weekend przez co przez 4 dni byłam pozbawiona dostępu do konta. Wizyta w banku – koszmar – kilometrowa kolejka. Ta sama… Czytaj więcej »

koszmarek
koszmarek
1 rok temu

Mam pytanie i zażalenie w jednym !!! Czy jest ktoś jeszcze komu pko podkrada pieniądze za opłatę informacyjną?? co to kurde jest żadne informacje minie przychodzą anie sms-em ani @. czy można tą usługę wyłączyć ??

Maciek
Maciek
1 rok temu

Już nie jestem klientem tego banku! Co prawda placówek mają dość sporo, ale w każdej z nich potworne kolejki. za każdym razem czułem się jak na poczcie lub w przychodni, gdzie wiecznie się czeka! Poza tym obsłudze przydałyby się jakieś szkolenia produktowe…

Sebo
Sebo
1 rok temu

To bank emerytów i wiecznych kolejek ,

Agnieszka
Agnieszka
1 rok temu

korzystałam z usług tego banku,duże koszty prowadzenia rachunku i karty.

KalinaS
KalinaS
1 rok temu

Jeśli ktoś uwielbia stać w gigantycznych kolejkach ten bank jest właśnie dla niego! Powiem więcej, ostatnio skończyła mi się lista kodów i nie przysłali mi kolejnej. Dzwoniłam do banku i kobita mi mówi, że muszę się osobiści pofatygować…. no ludzie!!! Nie po to zakładałam konto z dostępem internetowym aby teraz latać z pierdołami do banku!

Kamilcia
Kamilcia
1 rok temu

Ja korzystam zarówno z tradycyjnego pko bp jak i inteligo – oba jak dla mnie bardzo solidne. Oczywiście, zgadzam się że w pko bp są duze kolejki o kazdej porze dnia, co wynika to z faktu, że duża część klientów to osoby w podeszłym wieku które nie korzystają z dobrodziejstw XXI wieku – internet.

Kaśka
Kaśka
1 rok temu

Dla mnie OK. Najważniejsze że jak chcę kredyt to idę do placówki i na podstawie wpływów na konto w 15 min. mam kasę 😉

LubięPKO
LubięPKO
1 rok temu

Jestem klientem Banku PKO BP w segmencie bankowości osobistej i posiadam konto Aurum. Jestem bardzo zadowolony – wszystko za FREE i osobisty doradca, stąd też bez kolejek. Nawet, jeśli wpływy n akonto nie są na tyle duże,aby być zwolnionym z opłaty za konto, to i tak opłata 20 zł – za tak duzy pakiet zysków nie jest kwota wygórowaną. Ogromny minus to niskie oprocentowanie depozytów, ale to już inna bajka.

kinga
kinga
1 rok temu

proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego, ankieta stanowi część mojej pracy licencjackiej na temat zmiany wizerunku PKO BP, link:

http://www.ankietka.pl/ankieta/111636/skutecznosc-kamp

wypełnienie nie potrwa dłużej niż 5 minut

dziękuje

maria
maria
1 rok temu

poszłam do banku na pl.Wolności w Poznaniu ,bardzo dużo wywieszek i okienek co tu się załatwia ale najważniejsza to "nieczynne" 2 kasy ! wpłaciłam i chciałam załatwić ksiązeczkę mieszkaniową i to nie tu mam inne okienko ! no i nowy numerek! po tym wszyskim tj.2 godz.dowiedziałam się ,że muszę!!! jechać na os.Sobieskiego /od domu tj.25 km ,razem 50/z końca -na koniec.Bank napewno "Polski"?

jotek
jotek
1 rok temu

Obsługa transakcyjno-kasowa to kpina z klientów. Kto nie musiał wpłacić pieniędzy w II oddziale w Szczecinie, ten nie wie, co nieprzyjazny bank.

Tomek
Tomek
1 rok temu

Bank największy, ale także z największymi i przeróżnymi opłatami, najdłużej się też tam wszystko załatwia (dopisanie żony do zwykłego mojego konta = prawie 2 godziny…), nieprzyjazny klientowi, zbiurokratyzowany i zformalizowany (wymagał nawet tłumaczeń przysięgłych wydruków z konta…), wymagający niezliczonych ilości dokumentów i odrzucający te dokumenty gdy brakuje krzyżyka lub kreski, nieszanujący swoich klientów. Moja przygoda z bankiem to konta od ponad 10 lat, kilka lokat wcześniej, kredyt hipoteczny, konto ROR i walutowe… Bank wypowiedział mi kredyt ponieważ nie miał zabezpieczenia hipotecznego (deweloper zbankrutował i walczymy o dokończenie budowy), żadne prośby o przedłużenie terminu przedłożenia zabezpieczenia nie pomogły (kilka pism, wyjaśnień,… Czytaj więcej »

Pablo
Pablo
1 rok temu

Oddział Nowy Sącz ul. Freislera 6 powierzchnia 200 m dwie kasy z tego jedna czynna, plus punkt obsługi rachunku i kredytów, który nie ma z tym nic wspólnego bo wszystko jest załatwiane w kasach. Oprócz kasjerów którzy wiedza wszystko reszta to statyści. Kolejki nie mają końca, brak organizacji w obsłudze klienta. Czy ktoś z zewnątrz kontroluje ilość obsłużonych interesantów albo obrót placówki? Czy ta placówka jest na tyle rentowna żeby istniała ? Kasy są do wpłacania i wypłacania gotówki, nie do załatwiania kredytów skoro jest do tego osobne stanowisko, chyba ze osoba która tam pracuje bierze pensje za gapienie się… Czytaj więcej »

mieszko V
mieszko V
1 rok temu

PKO BP to bank który nazywa rachunki walutowe oszczędnościowymi a przynoszą same straty. Schemat wydojenia rachunków "oszczędnościowych" polegają na obłożeniu ich opłatą za prowadzenie (haracz miesięczny) oraz nalicza odsetki "oszczędnościowe", od których odliczany jest podatek belki ;( . Przykładowo od 100 euro pobierają opłatę 0,26 euro następnego dnia księgują odsetki w wysokości 0,26e i obciążają jeszcze podatkiem 19% wartość 0,26e jako suma wychodzi 100-0,26+0,26-(0,26*19%)= 99,95. I to jest rachunek "oszczędnościowy" !!! Gdzie to mogę zgłosić, gdyż narusza to założenia ustawy Art. 30a "Ust. o pod. doch. od osób fiz."

londa
londa
1 rok temu

PKO BP w Bogatyni to dopiero bank!!! Pani kierowniczka jest tak nie miła, że gdy podeszłam do jej stanowiska to mnie zwyczajnie pogoniła stwierdzając, że cyt. "nie widzi pani, ze to stanowisko kierownicze….proszę stanąć w kolejce…", Wielka kierowniczka o parchatej buzi, tylko skąd ja mam wiedzieć, że ona nie obsługuje, choć siedzi jak inne kobietki. W tym banku wiecznie mnóstwo ludzi i niekończące sie kolejki, ale pani kierownicza pracą się nie hańbi i żadnej podwładnej nie pomoże ha!!!! komuno wróć

dzidek
dzidek
1 rok temu

jeśli bierze się najtańszę konto bo szkoda paru złotych na lepszy produkt to niestety nic się nie dostaje i stoi sie w kolejkach
ludzie chcą mieć konto za darmo i żeby wokół nich wszyscy skakali a ile płacisz tyle masz
sam założyłem konto AURUM za całe 20 zł i spotkałem się z miłą obsługą preferencjami w dostępie do innych prodoktów banku i załatwiam wszystko bez kolejki

ADA
ADA
1 rok temu

BARDZO NIE MIŁA KIEROWNICZKA BANKU W BOGATYNI, NIE CHCE POMÓC KLIENTOWI , ODGANIA OD SIEBIE A JEJ WYGLĄD ODSTRASZAJĄCY

Kajtek
Kajtek
1 rok temu

Mają świetna oferte, IKO bije na głowę wszystko inne, nawet płace już w Rosmannie. Konto z IKO jest za darmo, pąłcenie wygodne, nie muszę w sumie pamietać o zadnych kartach itp. Polecam

2lik
2lik
1 rok temu

Strzeżcie siebie i swoich starszych rodziców/emerytów/przed tym bankiem! Każdy emeryt dla nich to jeleń do oskubania. Mojej mamę namówili na kredyt na dwa miesiące przed śmiercią ,mimo że nie miała aż pilnej potrzeby gdyż miała stałe wystarczające dochody.Są tak nachalni że gdy poszedłem likwidować konto mojej matki usiłowali mnie namówić na kredyt chociaż nie jestem ich klientem. Zdecydowannie odmówiłem.

AniaLik
AniaLik
1 rok temu

Syn miał w tym banku Konto Pierwsze. Kilka dni przed 18tymi urodzinami byliśmy razem z synem w placówce banku. Chcieliśmy zlecić przekształcenie tego konta na Konto dla Młodych. W tym dniu również zrezygnowaliśmy z karty debetowej. Pani w oddziale powiedziała, że syn ma się zgłosić jak już skończy 18 lat. Poszedł 2 dni po urodzinach. Okazało się, że bank za przekształcenie konta pobrał mu prowizję 50 zł. (mimo, że w tabeli opłat takie przekształcenie jest zwolnione z opłaty). Podobno w dniu urodzin przekształcili mu konto na tzw. Superkonto bo ponoć nie wiedzieli, że się uczy jeszcze. Będąc w banku kilka… Czytaj więcej »

Anna
Anna
1 rok temu

mają fajne opcje dla dzieciaków, np. konto junior i platformę edukacyjną, bardzo polecam, jest to bezpłatne

nats
nats
1 rok temu

PKO BP to najbardziej archaiczny i zacofany bank działający w Polsce, tak pod względem poziomu obsługi klienta oraz poziomu zarządzania placówkami tego banku przez kadrę kierowniczą, będąc w oddziale ma się wrażenie ,że czas w tej instytucji finansowej dosłownie pod każdym względem zatrzymał się 40 lat temu, (przykład oddziału w Sierpcu k/Płocka) nie polecam nikomu tego Banku!!!

marek
marek
1 rok temu

jestem nie zadowolony z usług banku ,zamknełem konto i mam spokój

klient
klient
1 rok temu

Bank nie informuje swoich klientów, że jest możliwa zamiana posiadanego konta na takie bez opłat (za zmianę płacimy 50 zł) ale za to z ofertą kredytu potrafią dzwonić regularnie.

Bialczanin
Bialczanin
1 rok temu

PKO BP BIAŁA PODLASKA,oddział główny-fatalna obsługa na kasach.10-15 interesantów,a obsługiwana jest jedna kasa,panie sobie chodzą albo rozmawiają o sprawach nie służbowych,co słychać jest wyrażnie.Sytuacja ma miejsce od czasu skrócenia godzin otwarcia placówki.Kuriozalne jest to że obsługa w pozostałych stanowiskach jest szybka i profesjonalna,czyli co można?

kaja
kaja
1 rok temu

Bardzo arogancka kasjerka pozwala sobie na ubliżanie klientom tylko dlatego że jako numerka ja załatwiałam s przyszła kolej mojego numerka nie zdążyłam zejść z piętra w banku(załatwiając inną sprawę) stwierdziła że mój numer przepadł bo ja poszłam sobie na zakupy chamstwo, pozwalała sobie na więcej komentarzy w moim kierunku!!!!! Obsługa skandal nie jednokrotnie kolejki a Panie ploteczki sobie urządzają!!!!

klient
klient
1 rok temu

PKO Bogatynia. Nie wiem co tam się dzieje. Nie ma pracowników. Jeden pracownik na cały bank i to kasjer, a kolejka do kasy MEGA. Stałam 50 min!!!

Janusz S.
Janusz S.
1 rok temu

Skandalicznie także w 2014 roku długi czas oczekiwania na dokonanie operacji wpłaty gotówki w oddziale PKO BP S.A. Oddział/Lubartów. Każdorazowo powyżej 15 minut, ostatnio jest to 25 do 30 minut. Stress dla oczekujących ludzi i strata tak obecnie cennego czasu dla oczekujących ludzi. Czyżby PKO BP. przyjęło taktykę swoistego "przeczołgiwania klienta" nim w końcu zezwoli na dokonanie trywialnej sprawy, jak wpłata gotówki?. Podkreślam, iż sytuacja taka jest permanentna i nie widać poprawy w temacie, a wręcz przeciwnie. Pomimo najlepszych chęci jako klient jeszcze z lat 90tych nie potrafię na dziś znaleźć podstaw do choćby neutralnej opinii o tym banku. Z… Czytaj więcej »

Kazio
Kazio
1 rok temu

Chciałem zlikwidować konto i pani powiedziała mi że konto będzie działało przez miesiąc,oczywiście karta do bankomatu zlikwidowana.Nie będę korzystać z konta a opłaty za korzystanie z konta zostaną,dlaczego!!!! Niestety nie miałem konta za zero.

juri
juri
1 rok temu

nowe iPKO jest super. Bardzo przejrzysty i wygodny serwis – tak jak to powinno być. Bank naprawdę z obsługą o aktualną ofertą na plus.

spr
spr
1 rok temu

Oto opinia o tzw. najlepszym pracodawcy jakim jest rzekomo bank PKO BP S.A. na przykładzie oddziału k.Płocka w Sierpcu, a zaznaczam że jest to czubek góry lodowej: PKO BP pod względem jakości obsługi, kompetencji pracowników, jakości zarządzania przez tzw. kadrę kierowniczą oddziałami to najgorsza instytucja finansowa w Polsce, aż ręce opadają!!!!!, przykład oddziału k/płocka w Sierpcu:, zero zainteresowania klientem przez bezpośrednią obsługę tzw. pracowników ladowych, w czasie gdy ogromne kolejki przy kasach dosłownie wałęsanie się w/w pracowników po oddziale i oczywiście głupie uśmiechy, klienci odsyłani od stanowiska do stanowiska z powodu niekompetencji obsługi, przy tym arogancja i zwykła głupota!! Przy… Czytaj więcej »

spaw
spaw
1 rok temu

w krzeszowicach w pkobp stoi się w kolejce po 50 minut na cztery okienka dwa są czynne

niezadowolony klient
niezadowolony klient
1 rok temu

Miało być konto "za zero" a pojawiła się opłata za prowadzenie konta 6,90.Na moje zapytanie jakim prawem potrącają mi opłatę,otrzymałem odpowiedż,że wysłali mi informację pocztą(nie listem poleconym).Biorą sobie pieniądze z konta bez zgody klienta.Trzeba jak najszybciej zmienić bank

artur
artur
1 rok temu

Dziadostwo, dziadostwo i beznadzieja. Największy oddział w Poznaniu, wielka hala , mnóstwo ludzi , czterech kasjerów i plastikowe wyświechtane numerki – lepkie od rąk spoconych ludzi. Zmęczone twarze obsługujących pań i długi czas oczekiwania, ponad godzinę. To ma być ten najlepszy bank? W czym ? na pewno nie w obsłudze! Tylko współczuć klientom i chyba pracownikom, którzy próbują jeszcze coś wcisnąć tym klientom. Dla mnie to już ostatni raz!

Klient
Klient
1 rok temu

Witam! Sprawa dot. 10/o we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 38. Jakiś czas temu chciałem zamknąć konto, bo zbyt wiele mnie to kosztowało. Pani, która do mnie oddzwoniła i zaprosiła na spotkanie w oddziale, przekonała mnie do pozostania i do dalszej współpracy z Bankiem. Znalazła dla mnie naprawdę korzystną ofertę. Gdyby nie to, że Pani była niezwykle uprzejma i miła, co jest w PKO rzadkością, to już dawno zamknąłbym konto. A tak!? Moja współpraca z Bankiem PKO BP S.A. trwa nadal, a jeśli mam jakiekolwiek pytania dot. spraw finansowych, to zawsze mogę liczyć na fachową obsługę "mojej" doradczyni. Pozdrawiam Panią Anię… Czytaj więcej »

aris
aris
1 rok temu

Niewiem ale w Braniewie małym miasteczku w warmińsko-mazurskim isnieją od pewnego czasu numerki to osobiście mi się nie podoba , bo nie mogę wybrac mojej ulubionej Pani Kasjerki. te wyzej wspomiane numerki opóźniją , zamiast przyspieszac obsługę klienta. Nie wspomnę o delikatniej mówiąć naciąganiu na fundusze inwestycyjne pokazująć tabelki wzrostowe , nic nie mówiąc o faktycznym ryzyku lokowania w takie fundusze ,tak było parę lat wcześniej . Nie szanowaniu stałych klientów , którzy , zakładając lokatę terminową , gdy np zakładaja z konta osobistego lub likwidują zakończoną lokatę PKO , oferuje się nim niższe oprocentowanie niż np ;;Osoba która przyszła… Czytaj więcej »

mika
mika
1 rok temu

PKO BP W WOŁOWIE.WESZŁAM JAKO 3 KLIENT ,DO OKIENKA DOTARŁAM 50 MINUT PÓZNIEJ…NA 4 OKIENKA TYLKO 2 FUNKCJONUJĄCE Z CZEGO JEDNA PANI SPACEROWAŁA I CO MOMENT COŚ ROBIŁA NA KOMPUTERZE ,W PRZERWACH PANIE SOBIE SZEPTAŁY I SIĘ ŚMIAŁY…..POTEM WCALE MIŁO NIE ZOSTAŁAM OBSŁUŻONA BO SKOMENTOWAŁAM SYTUACJĘ ….PRZEDOSTANIM RAZEM 2 PANIE ROZMAWIAŁY SOBIE O PREMII ,PYTAM ZA CO !!! JESZCZE POWINNY Z WYPŁAT ODDAWAĆ ZA TĄ FATALNĄ OBSŁUGĘ !!!! NIE POLECAM PKO W WOŁOWIE …

Iwona
Iwona
1 rok temu

Zamknęłam konta w PKO BP SA ponieważ kosztowały mnie za dużo, oprocentowanie Oszczędnościowego Konta żenująco niskie, coraz wyższe opłaty za prowadzenie konta.
Wypłaciłam pieniądze, zamknęłam konta, wycofałam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Nie mam konta ale mam pieniądze i spokój!

kaja
kaja
1 rok temu

co tam w wielkich miastach u nas w kolejce można czekać nawet ponad 2 godziny

Nowa
Nowa
1 rok temu

Braniewo- uważajcie na tę kobietę, nie kompetentna osoba, nierzetelna, mowi co innego a robi zupelnie co innego, nie dba o dobro klienta, zamienia dokumenty ,kilkakrotnie daje do podpisu umowy mowiac ze zmienila w niej blachostke, a pozniej sie okazuje ze poważne rzeczy byly zmienione ale wiedziala, ze klient by wtedy takiej umowy nie podpisal, Braniewo-nie bierzcie tu kredytu jezeli nie chcecie miec klopotow,

urli
urli
1 rok temu

tez mam "konto za zero" i wszystko jest tak jak w ofercie. Aby nie płacić za kartę trzeba wykonać nią transakcję na kwotę min. 300 zł w miesiącu – gdzie ja więcej na tygodniu na spożywkę wydaje. Niezadowolonym radzę czytać ofertę, a nie nagłówki !!

alex333
alex333
1 rok temu

Ten bank to jakaś porażka. Jak się człowiek spóźnia chociaż jeden dzień ze spłatą to wydzwaniają na potęge i sciągają kase za tel. interwencyjny. A jak chce się coś załatwić to nawet 4 dni na załatwienie sprawy czy na danie chociaz jakiejs konkretnej odpowiedzi to dla nich za mało. A jakie problemy zrobili z karta kredytowa. ha ! 3 razy pomyliłam pin i wciągneło mi karte, poszłam do oddzialu w tym miescie i powiedzieli mi, ze odeślą karte do oddziału zgodnie z podanym adresem klienta i co się okazało po przyjeździe do tego oddziału oddalonego o 200 km od miejscowości… Czytaj więcej »

Marzena
Marzena
1 rok temu

Byłam w oddziale pierwszym banku PKO BP w Częstochowie 7-go lipca 2014 roku ok. 11. W kolejce stało powyżej 10 osób, obsługiwano w 3 okienkach, a 3 pracownice banku siedziały w najlepsze za biurkami i …nic…Nie zareagowały na prośby NIEWIDZIALNYCH klientów. Słyszałam, że miały się zmienić standardy obsługi klientów…Ale oddziału Pierwszego to nie dotyczy. Jak chcecie się poczuć niewidzialni to tylko tam!!!

Kazek
Kazek
1 rok temu

Iko to jakiś badziew

Iśka
Iśka
1 rok temu

Ja również mam dość płacenia za to, że bank obraca moimi pieniędzmi (a nie są to małe kwoty). Zamierzam w najbliższym czasie zlikwidować konto, które miało być "kontem za zero". Oczywiście, jak się później okazało – wcale nim nie jest i opłaty są coraz wyższe. Na zachodzie byłoby to niedopuszczalne. Jedno wielkie oszustwo. Oprocentowania kredytów wcale nie są niskie, a lokat oszczędnościowych chyba najniższe w kraju. Przelicznik walut koszmarnie niski. Tylko rezygnacja i nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem. Jak wszyscy zrezygnujemy, to może coś się zmieni… Nie można pozwolić się tak traktować.

ADAM
ADAM
1 rok temu

Wysoki standard obsługi klienta minął wraz z odejściem starej dobrej gwardii

Pati
Pati
1 rok temu

Bank który zakłada prawie 80 letniej osobie na emeryturze lokatę "kapitał na emeryturę" na 15 lat, z oprocentowaniem wg wibor 3m i obecnie 1,72%. Przy czym osoba jest przekonana że ma lokate na pół roku. Nie polecam. Naciągają starszych ludzi!

421
0
Kliknij, aby skomentowaćx
()
x