Konto Direct w ING Bank Śląski

Opłaty za Konto Direct w ING Banku Śląskim

Konto Direct w ING Banku Śląskim przeznaczone jest dla osób powyżej 18 roku życia. Bank gwarantuje brak dodatkowych opłat zarówno za otwarcie, jak i prowadzenie rachunku. W tym miejscu warto również wspomnieć o oprocentowaniu konta, które wynosi 0 proc.! Jeżeli zdecydujemy się na założenie takiego konta na stronie internetowej ING będziemy mogli wykorzystać dostępne bonusy i zniżki!

Poniżej przygotowaliśmy tabelkę, z której dowiesz się najważniejszych informacji o ewentualnych opłatach związanych z tą ofertą. Zapoznaj się!

[button class=”btn-cta” link=”/out/ing-bank-slaski”]Załóż konto[/button]

Konto Direct
Otwarcie konta
  • 0 zł
Prowadzenie rachunku płatniczego
  • 0 zł
Obsługa karty debetowej
  • 0 zł – za kartę debetową VISA lub MasterCard Debit.
Standardowe przelewy internetowe
  • 0 zł
Wypłata gotówki z bankomatów
  • 0 zł – bankomaty ING, Planet Cash i pierwsza wypłata w miesiącu w pozostałych bankomatach.
  • 2,50 zł – pozostałe bankomaty.
Funkcje karty płatniczej
  • płatności zbliżeniowe
  • płatności internetowe
  • cashback
  • 3D Secure
  • wielowalutowość
  • możliwość umieszczenia swojego zdjęcia na karcie lub skorzystania z unikalnego wzoru graficznego
  • możliwość odpłatnego ubezpieczenia karty (koszt 3 zł miesięcznie)
  • program rabatowy Visa Oferty
Warunek darmowości rachunku
  • W każdym miesiącu powinniśmy dokonywać płatności kartą w wysokości min. 300 zł. W przeciwnym wypadku bank będzie wymagał opłaty w wysokości 7 zł.

Decydując się na Konto Direct będziemy mogli wypłacać pieniądze z bankomatów ING, Planet Cash bez dodatkowych opłat! Warto podkreślić, że pierwsza wypłata w miesiącu w pozostałych bankomatach jest również darmowa. Za wypłatę pieniędzy za granicą bank pobierze 3 proc. kwoty wypłaty + 3 proc. za przewalutowanie.

Opłaty za przelewy w ING Banku Śląskim Konto Direct

ING Bank Śląski w przypadku większości przelewów dokonywanych z Konta osobistego Direct nie wymaga od swoich klientów żadnych opłat. Dodatkowe koszty obowiązują tylko przy tradycyjnych przelewach w placówkach bankowych – 9 zł, przelewach natychmiastowych – 5 zł oraz przelewach zagranicznych SWIFT – 40 zł.

Więcej szczegółów dotyczących dodatkowych kosztów za przelewy znajdziesz w poniższej tabelce.

[button class=”btn-cta” link=”/out/ing-bank-slaski”]Zobacz okfetę[/button]

Konto Direct
Przelew zwykły
  • 0 zł
Przelew zwykły w oddziale
  • 9 zł
Przelew natychmiastowy
  • 5 zł
Zlecenie stałe
  • 0 zł
Polecenie zapłaty
  • 0 zł
Przelew SEPA
  • 0 zł
Przelew SWIFT
  • 40 zł
Przelew na telefon BLIK
  • 0 zł
Kody SMS (autoryzacja operacji)
  • 0 zł

Promocje za założenie konta w ING Banku Śląskim

Każdy, kto będzie chciał założyć Konto Direct w ING Banku Śląskim może liczyć na skorzystanie z ciekawych promocji. Oczywiście klienci tego banku mogą liczyć też na inne bonusy przy innych produktach finansowych – w porównaniu do innych banków ING dominuje pod tym względem na naszym rynku.

Poniżej wskazaliśmy wszystkie szczegóły dotyczące promocji związanych z Kontem Direct, sprawdź!

Konto Direct – promocje
  • ING Bank Śląski proponuje 160 zł nagrody nowym klientom, którzy zdecydują się otworzyć Konto w ING do 30 czerwca i będą aktywnie korzystać z rachunku i karty.

Aplikacja mobilna Moje ING mobile

Aplikacja mobilna Moje ING mobile to niezwykle funkcjonalne narzędzie stworzone przez ING Bank Śląski dla wszystkich klientów. Dzięki niej można cały czas kontrolować swoje finanse i korzystać w szybki i co najważniejsze, prosty sposób z wielu przydatnych funkcji takich, jak:

  • wykonywanie standardowych przelewów internetowych,
  • płatności w sklepie telefonem,
  • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania,
  • generowanie kodów BLIK,
  • dodawanie paragonów,
  • powiadomienia PUSH po każdej transakcji,
  • szybkie przelewy bez logowania.

[button class=”btn-cta” link=”/out/ing-bank-slaski”]Załóż konto[/button]

Jak założyć Konto Direct w ING Banku Śląskim

Proces założenia Konta Direct jest naprawdę prosty i zajmie nam zaledwie kilka minut! Jak to zrobić? Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem krok po kroku, z którego dowiesz się wszystkich najważniejszych informacji na ten temat. Każdy kto będzie chciał otworzyć taki rachunek w ING Banku Śląskim powinien zastosować się do następujących kwestii:

  • Wypełnij wniosek na stronie ING Bank Śląski, podając podstawowe dane osobowe.
  • Wyślij formularz i poczekaj na kontakt z konsultantem, który zadzwoni lub wyśle do nas wiadomość mailową.
  • Następnie ustal z pracownikiem banku, kiedy kurier będzie mógł przyjechać z umową.
  • Podpisz umowę dostarczoną przez kuriera.
  • Jeżeli umowa trafi z powrotem do banku, ING od razu aktywuje twój rachunek bankowy.

W razie jakichkolwiek problemów lub pytań związanych z założeniem Konta Direct, warto skontaktować się z konsultantami wyjaśnią wszelkie wątpliwe kwestie i pomogą otworzyć rachunek bankowy.

43 thoughts on “Konto Direct w ING Bank Śląski

    • Author gravatar

      Faktycznie, jak w reklamie z Markiem Konradem – przyjeżdżają, załatwiają i prowizji nie pobierają ;] Duży plus !

    • Author gravatar

      Mam konto w ING od ponad 20 lat (wtedy jeszcze Bank Śląski) i jak na razie jestem bardzo zadowolony.

    • Author gravatar

      A ja mam tu konto od 4 lat. Założyłam jeszcze na studiach i na razie jestem zadowolona. Nie znam się za bardzo na bankowości ale słyszałam, że niektóre banku mają lepszą ofertę ale nie mam jakoś czasu się tym zainteresować. Także na razie zostanę z ING.

    • Author gravatar

      dużo oddziałów oraz duża dostępność usług to niesamowity plus tego banku. łatwo dostępne limity kredytowe w kontach i przyjazny system bankowości internetowej. polecam , zwłaszcza, jeżeli liczycie na przyjazność ze strony banku, tutaj tak właśnie jest

    • Author gravatar

      Posiadam w ING konto z Lwem Komfort… wszystko za 0 PLN, zawsze przemiła obsługa w placówkach i na infolinii… jak dotąd nie miałam z nimi żadnych problemów

    • Author gravatar

      Opinia o banku jest negatywna dwukrotnie zostały naliczone wobec mnie nisluszne opłaty ponieważ pracownicy przez lenistwo, nieudolności lub z innych powodów pogubili dokumenty lub tez nie wprowadzili ich do systemu. Jak najdalej od tych nieudaczników.
      i zawsze bierzcie potwierdzone kopie dokumentów !!!

    • Author gravatar

      Bardzo pozytywne zaskocznenie. Mam rachunek i kartę kredytową. Minimalne opłaty (7 PLN za kartę debetobąjak nie zrobię płatności na 200 PLN w danym miesiącu – reszta gratis). Bardzo dobry jest wpłatomat – jedyny w moim miasteczku Nie trzeba stać w kolejce do kasy. Skromnie i porządnie – tak powinno być wszędzie.

    • Author gravatar

      Jestem klientem tego banku od dobrych paru lat i najbardziej cenie sobie stałą doświadczoną uprzejmą i mega sympatyczną obsługę ! To jest największy atut tego banku . Co do usług ? ROR 0zł płacę 7 za kartę chyba że wykonam płatność na 200 zł w razie problemów kiedy nie przyjdę zawsze mogę liczyć na pomoc . Więcej tak fachowych osób w bankach i tak ładnych nowoczesnych placówek !!

    • Author gravatar

      Dla nowych klientów może to nie będzie odczuwalne, ale dla starych ciągłe "udoskonalanie" platformy online i aplikacji to dramat. Były (a sumie jeszcze przez krótko są): super przejrzysty serwis online i super apka, ale ktoś stwierdził, że musi być bardziej zabawkowo i mamy jakieś animacje, każdemu wciskane bzdurne analizy i co najgorsze wszystko jest teraz tak pochowane i nieczytelne że maskara. Kiedyś na jednej stronie (bez przewijania rolki) miałem wszystko, a teraz masa klikania, przewijania i zamykanie oczu od tych wodotrysków. Jak zwykle leprze jest wrogiem dobrego. Czas na zmianę banku, bo niestety wyłączają to co dobre…
      Uważam się za obytego z techniką, nowinkami itp, więc skoro mnie to tak wkurza to nie wyobrażam sobie osób starszych przyzwyczajonych do poprzedniego serwisu.

      Wisienka na torcie: Nowa apka w powiadomieniach push ma włączony dźwięk, bez możliwości jego wyłączenia (dla niewtajemniczonych – stara wersja miała tylko wibrę – bez dźwięku), więc jeśli masz skonfigurowanego smartfona, że z netem się łączy tylko na wybudzonym ekranie, lub co jakiś czas (większość planów oszczędzania baterii tak jest skonfigurowana) – to gwarantuję przeżycia dźwiękowe w nocy, bo akurat przed położeniem się spać zrobiliście jakiś przelew i tada! w środku nocy bach! – bo akurat telefon połączył się z netem. Na moje pytanie do twórców o możliwość wyłączenia dźwięku dostałem odpowiedź, że mogę wyłączyć powiadomienia z tej aplikacji… no i oczywiście zrezygnować z jej moim zdaniem najważniejszej funkcji :))

      Ciekawostkowa: W Google Play nowa apka "Moje ING" ma tak dramatyczne opinie, że musieli starej apce zmienić nazwę na "ING dla przedsiębiorców" żeby zmusić ludzi do pobrania tego nowego cuda. Widocznie to nie poskutkowało, bo teraz nawet schowali w Google play "ING dla przedsiębiorców" bo ludzie z niej korzystali jak z normalnej.

      To przelewa moją czarę goryczy i testuję serwisy konkurencji. Pozdrawiam

    • Author gravatar

      Można powiedzieć, że jestem kompleksowym klientem ING/Nationale Nederlanden. Jestem u nich ubezpieczony na życie i należę do ich OFE. Od lat mam też konto w ING Banku Śląskim. Mówią, że to najlepszy bank na rynku i ja się zgadzam. Rachunek osobisty jest w pełni mobilny, do tego praktycznie za darmo, bo z opłat łatwo się wyłączyć. Wszytsko załatwiam online lub przez telefon. To jest prawdziwa wyższa kultura bankowości, a nie jak w reklamach tego banku od panopków w melonikach.

    • Author gravatar

      NIE POLECAM !!! Ten bank, to jakaś kpina. Problemy od początku do końca. Po założeniu konta, bank odmawia wysłania umowy i załączników, musiałem walczyć, wskazywać na przepisy ustawowe, które łamią, że MUSZĄ mi taką umowę przysłać na moje żądanie. W końcu zmiękli, przestali obstawać przy niezgodnych z prawem działaniach. Potem trochę się uspokoiło. Z czasem kończyła mi się ważność dowodu osobistego, miałem wpisać nowe dane w systemie, jednak zablokowali mi taką możliwość, zablokowali mi konto wraz ze środkami, ponieważ uznali, że nie wiedzą, kim ja jestem. Wysłałem pisemne wypowiedzenie – odmówili jego przyjęcia. Napisali, że mam je potwierdzić u notariusza… Ten bank, to jakaś szopka. Nie chcecie mieć problemów, to omijajcie ich szerokim łukiem.

    • Author gravatar

      Zgadzam się całkowicie z Marcinem.Ale to co on pisał to małe piwo.Bank prowadzący rachunki dla podmiotów na podstawie sfałszowanych dokumentów blokuje rachunki bankowe uprawnionym osobą ,a daje dostęp do rachunków osoba nieuprawnionym łamią ustawę o ochronie danych osobowych.Kiedy uprawnione osoby ze stosownymi dokumentami zjawiają się w banku odmawia im zmiany do rachunków chociaż osoby te są uprawnione. Pracownice nie posiadają dostatecznej wiedzy, żeby ocenić kto ma uprawnienia do rachunków.Dyrekcja oddziału nie odbiera telefonów. Przeciągają sprawę każąc uprawnionym chodzenie do banku po kilka razy z których nic nie wynika.Zasłaniają się ,że czekają na opinie prawnika.Na złożona reklamację nie odpowiadają w ustalonym terminie zmuszając klientów do ciągłego dzwonienia ,aby usłyszeć ,że pani nie może udzielić żadnej sensownej informacji bo nic nie wie,albo tłumaczy ,że jest zmęczona i żeby zadzwonić znów za kilka dni.Istny cyrk. Nie wiem za co ten Bank dostał 1 miejsce w rankingu Odpowiedzialnych Firm w 2014 roku powinien raczej dostać 1 miejsce w rankingu Nieodpowiedzialnych Firm.Prywatnie ja i kilku znajomych ,którzy maja prywatne rachunki już postanowili , żeby jak najszybciej zmienić bank.

    • Author gravatar

      rewelacja, byłam poprzednio w PKO SA i żałuję, że o wiele wcześniej nie zmieniłam banku. Mam konto direct prawie rok + kartę kredytową i jestem zachwycona, jeszcze nie zapłaciłam żadnych opłat do tej pory. Jak się zastanawiałam nad zmianą banku, długo szukałam i zastanawiałam się. Teraz polecam każdemu z czystym sumieniem 🙂

    • Author gravatar

      Mam od ok. pół roku konto direct. Zdecydowałam się na wizytę w banku bo przecież łyk kawy w ciągu dnia nie zaszkodzi. Pani przesympatyczna, zorientowana na klienta, mało upierdliwa. Do direct dobrałam darmowe konto oszczędnościowe i konto "skarbonkę" również darmowe. Obecnie korzystam na okrągło z konta, trzaskam przelewy i wypłacam gotówkę w różnorakich bankomatach. Dodam, że wszystkie bankomaty są darmowe również wypłata ze spółdzielczego. Polecam

    • Author gravatar

      Darmozjady nie ksieguja w piatki ludzie zostaj weekend bez kasy ludzie jak co wy piszecie otrzasnijcie sie. Moja opinia jest jak najbardziej negatywna konto mialem 15 lat ing z lwem komfort i wiecznie spozniali sie z przelewami obsuga robi ci laske ze woglule cie obsluzy ci co daja pozytywne opinie to chyba pracownicy banku czyli ich kolejne mydlenie nam oczu jacy to oni sa feir. ING- tlumaczenie- INGORUJEMY NASZYCH GOSCI!!!!

    • Author gravatar

      Darmozjady nie ksieguja w piatki ludzie zostaj weekend bez kasy ludzie jak co wy piszecie otrzasnijcie sie. Moja opinia jest jak najbardziej negatywna konto mialem 15 lat ing z lwem komfort i wiecznie spozniali sie z przelewami obsuga robi ci laske ze woglule cie obsluzy ci co daja pozytywne opinie to chyba pracownicy banku czyli ich kolejne mydlenie nam oczu jacy to oni sa feir. ING- tlumaczenie- INGORUJEMY NASZYCH GOSCI!!!!

    • Author gravatar

      Praca w firmie ING BANK ŚLĄSKI jest najgorsza. Masakra nie szanowanie pracowników i nie liczenie się z ich opinią. Mam akurat znajomych co pracują w tym banku. Nie polecają go nawet wrogowi najgorszemu, nieprzestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa i procedur. Dyrektorami oddziałów zostają ludzie nie przeszkoleni bez wiedzy o pracy banku. Panią Dyrektor obszaru interesuje tylko wynik reszta jest nieważna.
      Harówka od 9.00 do prawie 21.00, za mała obsada do obsługi. (czasami 2 osoby w oddziale, bo brak personelu) – wyzysk jak białego murzyna. Ci na górze prezesiki, którzy biorą po 400 tys. powinni spróbować pracy jako szeregowi pracownicy i zrozumieć jak naprawdę wygląda praca, a nie za darmo brać pensję (powinni tą pensją obdarować pracowników, którzy obsługują bezpośredniego klienta). Wynagrodzenia są tak niskie tych pracowników i nie adekwatne do wykonywanej pracy. Dyrektor regionu zachodniego w Warszawie nie słucha ludzi i dba o swój tyłek. Ludzie są zniszczeni przez wyścig szczurów. Zaszczuci, każdy dba tylko o swój stołeczek, a pomaganie innym to tylko puste hasło. Czasami słuchałem opowieści ludzi i nie wierzyłem w to co mówili. Jak można tak traktować ludzi? Jak można się dać tak traktować?.
      Odradziłbym wrogowi. Niestety jest coraz gorzej. Ci dyrektorzy wymagają planów, które jakiś człowieczek na górze wymaga, a nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Jak pracownik nie wykona planu to nawet premii kwartalnej nie dostanie (ok. 350 zł za kwartał) Żenada, (powinni dostawać premię co miesiąc). Oni oczywiście wymagają sprzedaży za wszelką cenę. Nie masz doradzać tylko wciskać. To że klient nie potrzebuje kredytu nie ma znaczenia. Praca administracyjna, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem oddziału jest niedoceniane bo tracisz czas, który powinieneś przeznaczyć na wciskaniu ludziom, rzeczy których nie potrzebują. Dyrektor oczywiście nie zajmuje się administracją. W sumie to nikt nie wie po co są. Jeżeli chodzi o awans to jest to temat rzeka. Zawsze jest powód żeby ci pokazać, że na niego nie zasługujesz (ale sobie wypłacają premie). Ale przez cały rok słyszysz, że jesteś już o krok. A o podwyżkach możesz pomarzyć. Jakiekolwiek rozmowy to porażki. Ze statystyk wynika, że Bank ING co roku zarabia grube miliony, a pracownik szeregowy ma z tego tyle co nic. Żenada nie polecam. Tak się docenia ludzi jak ci się nie podoba to możesz odejść wyzysk w biały dzień.

    • Author gravatar

      Bank ING to porażka instytucji finansowej , kompletnie nie przygotowanej do obsługi klienta , nie mówiąc juz o tym ze oddział to fikcja obsługi na każde pytanie Panusie odpowiadają ze nie maja pojęcia ,nie wiemy ,albo musimy zadzwonić do centrali , na każdy papier czeka się po kilkanaście dni , procedury trwają miesiącami a załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Jestem zdegustowana , naciągnięto mnie na koszty a sprawa i tak nie została załatwiona , pomimo obietnic ze nie ma najmniejszego problemu. Przez 2 miesiące.
      Problemem tej instytucji są jej procesy ktore powinny usprawniać zarówno działanie komunikacyjne jak papierowe .Sa można powiedzieć jasno na samym dnie i mówienie tu ze bank zorientowany jest na klienta to lipa przez wielkie L. Zgodnie z załozeniami podejścia procesowego, do
      systemu zarządzania w przedsiębiorstwie nalezy
      podchodzić globalnie, począwszy od
      zidentyfikowania wymagań i oczekiwań klienta,
      poprzez ustalenie, wdrozenie i zarządzenie
      procesami, zapewnienie niezbędnych do realizacji
      procesów zasobów: pomiary i analizy wyników
      procesów, doskonalenie systemu az po zadowolenie klienta a tu nie ma nic .Obieg dokumentacji leży ,informacja dla klienta niejasna , procedury niejasne ,skomplikowane i nierzetelne obsługa na najniższym poziomie ,bez konkretnej wiedzy i znajomości, brak chęci do podjęcia działania,zasłanianie się procedurami.A drodzy Państwo procedury to nic innego jak sposób postępowania jeśli widzę ze w czymś się nie sprawdza po prostu ja zmieniam,lub zgłaszam do centrali ze jest ona kompletnie nie przydatna. Zalecam poczytanie czym jest dobra strategia działania i czym sa procesy w takich organizacjach jak Wasz bank.
      Bo niestety świadczenie usług wysokiej jakości to w tej instytucji tylko zapis kompletnie nic nie znaczący.
      Niestety klientem tej instytucji na pewno już nie będę .

    • Author gravatar

      ten bank to pomyłka, robiłem przelew międzynarodowy walutowy dziś mija siódmy dzień roboczy i pieniądze nie dotarły ( informacja potwierdzona ) gdy postanowiłem interweniować w oddziale banku i pokazałem potwierdzenie kodu SWIFT jaki dostałem od ING nikt nie wiedział co to jest za dokument i co on oznacza mało tego nikt nie wie gdzie są moje pieniądze i jeszcze karzą płacić 30 EURO za złożenie reklamacji TRAGEDIA !!!!!!!!!!!
      ODRADZAM !!!!!!!!!!! IDĘ DO PKO BP

    • Author gravatar

      estem zbulwersowana obsługą i całum podejściem do klienta. Zdarzyla się nie z mojej winy- tylko terminal funkcjonował z problemi- podwójna zaplata za zakupy w supermarkecie.
      Wyobrażcie sobie, ze bank ma na zwrócenie zablokowanych środków 14 dni.
      W tym czasie dzial reklamacji udaje, ze coś robi a jest to głownie informowanie klienta, ze nic sie nie da zrobić. A toz kolei powoduje, że usuwają zgłoszenie rekalmacyjne z systemu ( jako załatwione) i nic już dalej nie robią.MOje peieniadze leża u nich na koncie i ja nie mogę naliczyc im żadnej prowizji ( a kwota była znaczna).
      Stracilam co najmniej 4 godziny na rozmowy za kazdym razem z inna osobą z dzialau reklamacji na ten temat przechodząc, rzecz jasna,wnikiwą wielopytaniową weryfikacją kim jestem. Jesli by jedna z tych osób po prostu zajęla się sprawą temat byłby załatwiony w ciągu 0,5 godziny. W dodatku- sprawdzcie- czy mozliwa jest rozmowa z kimkolwoek innym niz osobą o bardzo niskich kompetencjach zasłaniąjącą się brakiem tych własnie. Paranoja. Ja bym ten cały sztab ludzi łącznie z szefem ktorego nie inetersuje kontat z klientem wywaliła na bruk. Czas zakończyć współprace z tą skostniała strukturą jakim jest Bank ING (dawniej Slaski).
      Kompromitacja.

    • Author gravatar

      jasne, że mam konto z lwem!! nie od parady ten sam znak zodiaku ;))) ten bank ma wszystko czego oczekuje – konto za ktore nie place, swietne promocje typu kasa za polecenia, pozyczke w razie jak zabraknie mi kasy do wyplaty. no po prostu ideal. wszystkie lwy – korzystajcie!!

    • Author gravatar

      Bank bardzo pozytywny,bezpłatny jeśli się korzysta z internetu.W oddziale w Sieradzu obsługa bardzo kompetentna i uprzejma.

    • Author gravatar

      Nie polecam tego banku, same problemy od początku do końca bo już w nim nie jestem. Nie czytajcie tych pozytywnych komentarzy bo to ściema banku, który sam je zamieszcza

    • Author gravatar

      Załatwienie reklamacji w tym banku graniczy z cudem,zamykają reklamacje bez poinformowania o tym klienta , prożba o przeliczenie PIT-u a bank na to proszę przeczekac może urząd skarbowy się nie połapie… TRAGEDIA!!!!! czekam już 3 miesiąc i ciągle jakiegoś dokumentu im brakuje a czas ucieka…

    • Author gravatar

      Ing to złodzieje i oszusci!!! Podczas używania ich karty bankomat dwa razy nie wypłacił mi pieniedzy, straciłem ok tysiąca złotych ponieważ "bank nie odpowiada za transakcje kartą w obcych bankomatach…" Call centre to kpina, maile to samo – moją sprawę rozpatrywało 21 przypadkowych specjalistów – uwaga na parabanki!!!
      Pani w oddziale w Sieradzu na pytanie o leasing odpowiedziała: "nie wiem ale spytam kolezanki z Łodzi…" Zal.pl

    • Author gravatar

      Wiecznie cos nie działa byle tylko obracac nie swoimi pieniędzmi

    • Author gravatar

      Całkowicie się zgadzam z wpisem p.Ady i p.Pawła. Ten bank to porażka.

    • Author gravatar

      Najgorszy bank na rynku. Oszuści i złodzieje.

    • Author gravatar

      RPP ostatnio nie cięła stóp procentowych,a ing obniżyło oprocentowanie tylko tego konta o 0,15pp.Gratulacje za głupotę i brak szacunku do klientów premium!!!!

    • Author gravatar

      wyłudzają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez podmioty ing a potem nekają o 3 filar

    • Author gravatar

      Uwaga na ten bank
      Mam firmę i US z ZUSem zrobiły mi zajęcie u nich na 100 tys PLN o którym mnie nie poinformowali.
      Potem przez osiem miesięcy wszystkie środki ponad ustawowe 12 tysięcy przelewali sobie na „konto techniczne” …
      Bo niby nie wiedzieli komu musza najpierw zapłacić :-/
      Odradzam

    • Author gravatar

      Mak rachunki w ING od ok. 4 lat. Bank może i nie najgorszy, z tym że ostatnio niektóre jego oddziały zaczęły przypominać kiepskie kawiarnie… gdy mam ochotę napić się dobrej kawy to idę do kawiarni, a nie do banku. Gdy mam do załatwienia coś z finansów to idę do banku, nie do kawiarni. A w ING zafundowali sobie kawiarnie i super nowoczesny wystrój, a klienta na dobrą sprawę mają gdzieś.Niby grzecznie ale nie za bardzo mają ochotę rozwiązywać jakiekolwiek problemy. Najchętniej wcisnęli by jakiś kredycik i załatwione. Do tego interfejs bankowości internetowej przypominający gierkę dla 5-cio latków…

    • Author gravatar

      Nie wiem co sie dla nich liczy,ale na pewno nie ludzie. Doradcy na krytycznie niskim poziomie wiedzowym,ciagle gdzies dzwonia,przerkierowuja. Wezwany manager byl rownie niedoswiadczony. Nowe aplikacje to pomylka i kompletnie bezuzyteczne narzedzia, zrobienie przelewu to meka, zreszta innych rzeczy tez. Ruch z bankomatami rownie slaby jak sam Bank. W oddziale zeby coz zalatwic trzeba najpierw 40-krotnie odmowic doradcy checi zakupu innego produktu(natarczywosc). Szkoda,bo kiedys byl dobry bank.

    • Author gravatar

      Uważam ING za największego oszusta bankowego na polskim ryku – jako kilkuletni klient mogę coś o tym powiedzieć.
      ZŁODZIEJE!!!!!

    • Author gravatar

      Potwierdzam, pracownicy wciskają kit tak jak w innych bankach np. eurobank, miałem tak konto 2 lata temu i lokatę, miałem trudności z wypłatą pieniędzy po skończonym terminie, chodziło o konto techniczne twierdzili że muszę jeszcze poczekać a pieniądze będą na koncie technicznym, po wielu trudach udało mi się odzyskać pieniądze z ING ale czas jakiś upłynął a bank bezprocentowo obracał moimi środkami, zrezygnowałem z tego banku.

    • Author gravatar

      witam dział restrukturyzacji ing po 20 latach prowadzonej działalności cofa z dnia na dzień linię kredytową za którą pobrał prowizję trzy miesiące wcześniej
      kondycja firmy b. dobra na pytanie dlaczego odp. tel nie bo nie
      nie polecam

    • Author gravatar

      Ostatnio proponowana wersja interfejsu to dramat. Popieram przedmówców w całości co do wersji on-line i obsługi w kiepskiej ,,kawiarence,,
      fatalny wystrój. W całym banku tylko Kondrat trzyma poziom, reszta się systematycznie stacza, a było tak miło. Zwolnijcie odpowiedzialnych za te porażki zanim spiepszą…, zresztą nie ma już co spiepszyć.

    • Author gravatar

      nie polecam banku ze względu na jakość obsługi. Wnioskowałem o kredyt firmowy w oddziale przy ul. Grójeckiej 32 u doradczyni, którą polecił mi znajomy. Niestety doradczyni ta poszła na urlop i moją sprawą zajęła się inna pani, która kompletnie nie znała oferty banku i sprawiała wrażenie osoby niekompetentnej.
      Mój wniosek był rozpatrywany ok dwóch tygodni, przy czym sam musiałem zadbać o informacje odnośnie tego, co się z moim wnioskiem dzieje.
      Gdyby nie Pani Monika, w ogóle nie zwróciłbym uwagi na ofertę banku, dziwi mnie jednak fakt, czemu bank nie zadba o odpowiednie przeszkolenie reszty personelu i czemu pracownicy banku mają gdzieś klienta i jego kredyt.
      mówi się, że instytucję tworzą ludzie. W tym przypadku jest to prawda.
      banku nigdy więcej nie polecę,
      jeżeli chodzi o poziom obsługi, życzyłbym sobie, żeby w każdej instytucji pracowali ludzie życzliwi, empatyczni, kompetentni i potrafiący doradzić klientowi tak jak Pani Monika

    • Author gravatar

      Bank ING był naprawdę spoko, ufałem temu bankowi, lecz gdy mnie okradli to zmieniłem zdanie, 158 znikło całkiem tajemniczo zniknęło z mojego konta.Takiej kwoty nie można przeoczyć no ludzie.

    • Author gravatar

      Witam,
      Mam wiele lat biznes konto ( konto firmowe) w tym banku i zdarzyła się rzecz niebywała.
      Mój pracownik zostawił samochód firmowy na parkingu i zapłacił za godzinę postoju tym czasem zeszło się 1 godzina 30 min i Urząd Miejski nałożył mandat 50 zł ( ale o tym dowiedziałem się niedawno, bo nie było mandatu za wycieraczką, ani nie przyszło z Urzędu pismo o tym mandacie. Z Urzędu wysłano pismo do mojego ING BANK ZAWIADOMIENIE O ZAJĘCIU WIERZYTELNOŚCI na kwotę 67,20zł ( rozumiem że trzeba płacić za błędy i nieprawidłowości), ale teraz dobiero przekonałem się o ZŁODZIEJSKIM PODEJŚCIU BANKU !!!!!!!!!!!!!
      Za przelew kwoty 67zł i 20gr bank naliczył: 30 zł na przelew oraz 150 zł za tzw. Opłatę Egzekucyjną.
      To jawne okradanie klienta, złodziejstwo w biały dzień.
      Nigdy w życiu nie polecę tego banku nikomu !!!!

    • Author gravatar

      Witam,
      Nigdy w życiu nie polecę tego banku nikomu !!!!
      Mam wiele lat biznes konto ( konto firmowe) w tym banku i zdarzyła się rzecz niebywała.
      Mój pracownik zostawił samochód firmowy na parkingu i zapłacił za godzinę postoju tym czasem zeszło się 1 godzina 30 min i Urząd Miejski nałożył mandat 50 zł ( ale o tym dowiedziałem się niedawno, bo nie było mandatu za wycieraczką, ani nie przyszło z Urzędu pismo o tym mandacie. Z Urzędu wysłano pismo do mojego ING BANK ZAWIADOMIENIE O ZAJĘCIU WIERZYTELNOŚCI na kwotę 67,20zł ( rozumiem że trzeba płacić za błędy i nieprawidłowości), ale teraz dobiero przekonałem się o ZŁODZIEJSKIM PODEJŚCIU BANKU !!!!!!!!!!!!!
      Za przelew kwoty 67zł i 20gr bank naliczył: 30 zł na przelew oraz 150 zł za tzw. Opłatę Egzekucyjną.
      To jawne okradanie klienta, złodziejstwo w biały dzień.

    • Author gravatar

      Bank ing to taka sama mafia ja reszta złodziejskich banków

    • Author gravatar

      złodzieje 7 zł za prowadzenie konta ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *