Promocja!
Jakiś tekst promocyjny o zamawianiu karty, co ewentualnie zyskasz już teraz zamawiając od nas, może jakiś rabat
Bank mBank - kontakt
Z konsultantami banku mBank można skontaktować się za pomocą czatu, formularzy kontaktowych, aplikacji mobilnej i serwisu bankowości elektronicznej. Do dyspozycji oddano także różne rodzaje infolinii, gdzie można zastrzec kartę, zapoznać się z aktualną ofertą czy dokonać działań związanych z korzystaniem z produktów i usług mBank. W zależności od rodzaju sprawy i typu klienta należy wybrać odpowiedni numer (np. dla użytkowników bankowości elektronicznej to 801 273 273).
Infolinia | Kontakt | Dostępność |
---|---|---|
Infolinia ogólna | 24/7 |
801 300 800 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych |
Infolinia premium | 801 273 273 |
pn-pt 8:00-18:30 |
Infolinia bankowość prywatna | ||
Infolinia biznes i przedsiębiorstwa | ||
Zastrzeganie kart | 801 637 666 |
24/7 |
Aktualne promocje banku mBank
MBank dba o atrakcyjność swojej oferty, dlatego przygotował szereg promocji dla swoich klientów. Jedną z ważniejszych jest program polecający, dzięki któremu można otrzymać bonusy pieniężne za polecenie konkretnego produktu finansowego (konta czy karty). Wysokość nagrody uzależniona jest od typu danej oferty, którą się poleciło – maksymalnie można otrzymać 200 zł bonusu poleceniowego.
Kolejną atrakcyjną promocją są mOkazje. Korzystanie z nich polega na robieniu zakupów u partnerów mBank, za które klienci otrzymują zwrot części wydatków. Usługę można aktywować za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub serwisu bankowości elektronicznej.
Promocyjny charakter propozycji mBank zawarty został także w samym produktach finansowych, które oferuje ta instytucja. W tym przypadku na uwagę zasługują eKonto w promocji, pierwszy kredyt gotówkowy w mBank oraz karta kredytowa Visa Świat:
NAZWA PRODUKTU | OPIS PRODUKTU |
---|---|
eKonto osobiste w promocji | Otwarcie i prowadzenie konta jest w pełni darmowe. Korzystanie z karty nic nie kosztuje pod warunkiem wykonania min. 1 transakcji bezgotówkowej w miesiącu. Darmowe są także wypłaty kartą od 100 zł ze wszystkich bankomatów w Polsce i wypłaty z bankomatów za granicą. Dodatkowo można otrzymać 150 zł premii na start. Wystarczy w ciągu 7 dni od otwarcia wpłacić na rachunek min. 1 000 zł i wykonać min. 5 transakcji kartą (bonus 100 zł). W kolejnym miesiącu należy powtórzyć tę operację (bonus 50 zł). |
Pierwszy kredyt gotówkowy w mBank | W przypadku kredytu na kwotę od 5 000 do 100 000 zł nie jest pobierana prowizja za jego udzielenie. Maksymalny okres kredytowania to 10 lat. To promocyjne finansowanie odznacza się RRSO na poziomie 10,47 proc. |
Karta Visa Świat Intensive w promocji | Promocja przeznaczona jest dla stałych klientów. W jej ramach opłaty za prowadzenie konta mKonta Intensive i korzystanie z karty Visa Świat Intensive wynoszą 0 zł. Do tego brak kosztów za przewalutowanie i darmowe wypłaty z każdego bankomatu (także za granicą). Nie trzeba posiadać konta walutowego, ponieważ waluta transakcji jest automatycznie zmieniana po korzystnym kursie. |
Bank mBank - IBAN i SWIFT/BIC
Klienci wykonujący przelewy międzynarodowe powinni sprawdzić numery IBAN oraz SWIFT. Podanie kodu IBAN odbiorcy jest obowiązkowe przy przelewach typu SEPA. SWIFT umożliwia identyfikację instytucji, do której adresowany jest dany przelew. W przypadku mBank istnieją dwa kody SWIFT/BIC: oddzielny dla klientów indywidualnych, firmowych i private bankingu oraz dla klientów MŚP i korporacji.
IBAN | PL + numer rachunku na który chcesz wysłać przelew |
SWIFT/BIC | BREXPLPWMBK (klienci indywidualni, firmowi i private banking) BREXPLPWXXX (klienci MŚP i korporacje) |
Podstawowa oferta banku mBank
W ofercie mBank można znaleźć konta osobiste czy walutowe, kredyty gotówkowe, hipoteczne, samochodowe, odnawialne oraz karty kredytowe. Do dyspozycji klientów udostępniono platformę bankowości elektronicznej oraz aplikację mobilną. Z mBank można także dokonywać nowoczesnych transakcji Google Pay czy Apple Pay.
Pozostałe usługi banku mBank
MBank posiada w swojej ofercie także szereg usług, takich jak ubezpieczenia, konta oszczędnościowe czy lokaty. Dla klientów, którzy chcą gromadzić swoje środki, stworzono usługę eMakler (działania na giełdzie), konta emerytalne, korzystanie z funduszy ETF i inwestycyjnych oraz inwestycji strukturyzowanych. Dodatkowo możliwe jest założenie profilu zaufanego i załatwianie spraw urzędowych online. Poza tym istnieje usługa o charakterze promocyjnym – program polecający, dzięki któremu można otrzymać bonusy pieniężne.
USŁUGA | OPIS |
---|---|
Ubezpieczenia |
|
Oszczędności |
|
Inwestycje |
|
e-Urząd | Usługa, która umożliwia:
|
Program poleceniowy | Nagrody pieniężne za polecenie konta. Wysokość bonusu jest uzależniona od rodzaju poleconego produktu. |
Podsumowanie oferty banku mBank
Bank mBank jest jednym z czołowych przedstawicieli instytucji finansowych na polskim rynku. Proponowane rozwiązania to nie tylko popularne produkty takie jak kredyty, konta czy karty ale też szeroka oferta usług dodatkowych. Bank oferuje również liczne promocje na atrakcyjnych warunkach.
Zalety
- Program poleceniowy.
- Aplikacja mobilna i Serwis Transakcyjny.
- Atrakcyjna oferta pierwszego kredytu gotówkowego.
- Usługa mOkazje.
- Duży wybór ubezpieczeń i finansowań.
- Możliwość stworzenia Profilu Zaufanego.
- Promocyjne eKonto.
Wady
- Niskie oprocentowanie lokaty elastycznej.
- Brak oprocentowania na podstawowym ROR.
Istnieje rażąca rozbieżność tego, co mBank pisze na swojej stronie a rzeczywistością. Chciałam skontaktować się z mBankiem w banalnej sprawie, sprawdzić czy aby na pewno została dla mnie zamówiona karta debetowa, gdyż nie widziałam tego w systemie. Z różnych możliwości kontaktu, które oferuje bank wybrałam formularz internetowy, gdyż procedura dzwonienia na mLinię (podawanie numeru klienta, telekodu, wciskanie dziesiątek liczb, by dodzwonić się do właściwego działu) jest wyjątkowo uciążliwa. Napisałam więc wiadomość mailem, na którą otrzymałam odpowiedź z prośbą o kontakt z mLinią, gdyż mailowo nie mogę uzyskać odpowiedzi. Wysłałam ponownie zapytanie, pytając dlaczego, skoro wysłałam to pytanie za pośrednictwem swojego… Czytaj więcej »
Konto posiadam od jakiegoś roku. Przez cały ten czas nie miałem z nim najmniejszego problemu. Kody aktywacyjne przysyłane smsami moim zdaniem są rozwiązaniem o wiele lepszym niż jakieś zdrapki. Za prowadzenie konta nie płaci się ani złotówki, nie ma też wymogu obrotu pieniędzmi na koncie. Przelewy do wszystkich banków w Polsce są darmowe. Kontem zarządza się bardzo dobrze – infers strony www jest prosty, przejrzysty, zawsze działał mi sprawnie. Razem w rachunkiem "Codziennym" otwierają się także dwa rachunki na których oprocentowanie wynosi 1 albo 4 procent – lecz ograniczona jest ilość darmowych przelewów jakich można wykonać w miesiącu. Minusem konta… Czytaj więcej »
Jakoś nie mogę się przekonać, oprócz Aliora mam tez konto w mbanku , które używam sporadycznie..może dlatego,iz jako statystyczny konsument przyzyczajam się do marki…ale nie obrażając jakości obsługi…po wizycie w placówce Aliora i mbanku /mozliwe,ze to był operator/ w ten sam dzień…wolę aliora…milsze osoby, które nie pracują za karę…nie trzeba czekać…sympatyczne wnętrza,heh ale troszkę mnie wkurzają ich rysiki na tabletach:)zawsze się podpisuję jak kura pazurem:)
swego czsau jako pierwsi mieli bezplatne konta internetowe, ale aktualnie konkurencja nie spi, mozna wziac np Getin
Witam, moja przgoda z tym bankiem zaczęła się od zwykłego konta, a potem były też lokaty–ale tutaj oprocentowanie zrobiło się dramatycznie niskie i wyemigrowałem. Na razie mi pasuje ale już są zmiany –(karata- delfinek) płatna 2 zł a miało być zupełnie darmowe. I do tego ostatnio chciałem się skontaktować z konsultantem—-55 min czekania na "czat", gdy już mnie połaczyło to się okazało, że pani mi napisałą 'ona tego nie może załatwić" proszę dodzwonić się na infolinię.—–MOCNO DZIĘKUJĘ ZA TAKĄ OBSŁUGĘ!!!!! """""A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE"""""
online banking przejrzysty, prosta obsługa przez 24 h niezależność jest dla mnie bardzo ważna i mój zaoszczędzony czas – zdecydowanie polecam !
Mam e-konto od kilku lat, karta zwykła i karta kredytowa. Przyznaję że nie jestem zorientowana w ofertach bankowych, ale za pozytyw można chyba uznać brak negatywów i co dla mnie ważne – łatwość obsługi. Nie planuję zmian – jestem zadowolona.
mBank – moje odczucia co do tego banku zmienią się po 1 sierpnia, kiedy to zostaną wprowadzone opłaty za prowadzenie rachunku (2zł) w przypadku, kiedy nie będzie płatności bezgotówkowych na minimum 100zł. Bank promował się hasłem "0 na zawsze", a jak widać kiedyś trzeba zarabiać. Internetowy bank, który był liderem studenckim – tak, ośmielam się tak mówić, że deklasował WBK – teraz niestety konkurencja ich wyprzedza. Do minusów banku na pewno należy wymienić info/telemarketerów, którzy dzwonią i dzwonią – nawet jak im się mówi po stokroć razy, że nie stać Cię na "specjalne ubezpieczenie" za 10zł/miesięcznie, bo jest się studentem,… Czytaj więcej »
Niestety jakość obsługi w mBanku spada w szybkim tempie. Ostatnio wystosowałem do banku prośbę o wystawienie opinii bankowej na temat mojego rachunku – oczywiście opinię wystawili ale przypadkowo wysłali ją do zupełnie innej osoby!!
Ja jestem zadowolony z mBanku – przelewy za darmo, karta za darmo, wypłaty z bardzo dużej liczby bankomatów za darmo. Ostatnio korzystałem także z wpłatomatu mbanku. Z dużą niepewnością włożyłem kilka banknotów i o dziwo wszystko poszło ok, tzn. wpłatomat przyjął mi pieniądze, dobrze je policzył i jeszcze wydrukował potwierdzenie 🙂 a naczytałem się wcześniej o tych wpłatomatach negatów sporo…że wciągają kasę właśnie. Ale to chyba sporadyczne przypadku – tego się trzymam!
Jstem klintem mBanku od Ponad 4 lat i jak się ma szczęście to fajnie wszystko biegnie, tanio i bezproblemowo. Miałem konto zwykłe ROR i konto oszczędnościowe. Ale jak założyłem firmowe, to się przekonałem , że w tym mbanku nic nie można załatwić!!!! Przez ponad 50 dni rozpatrywali moje reklamacji i niestety nadal nie ma efektu. Cały czas obiecywali rozwiązanie problemu, a to po 16:00, a to jutro z rana, a to za 3 dni robocze, a to za 4 dni… Prosili o kolejne telefony,faksy, a nawet skany dokumnetów na email. Ciągle wyznaczali nowe terminy już na 100% "ostatecznego" załatwiania sprawy…… Czytaj więcej »
Obsługa telefoniczna (infolinia) pozostawia bardzo wiele do życzenia (nie wiem kogo oni tam zatrudniają)
Zablokowano mi internetowy dostęp do konta, a na ustanowienie telekodu w celu jego odblokowania czekałam prawie tydzień!!!!!! Każdego dnia zamawiałam w tym celu rozmowy ( które powinny być zrealizowane w tym samym dniu)i olewali mnie masakrycznie!!
Konsultanci na infolinii traktują klienta jak zło konieczne.
Mówcie sobie co chcecie, ja mam konto w mbanku od trzech lat i niezmiennie jestem zadowolony. Przejrzysty i łatwy w obsłudze panel internetowy, wszystko sprawnie załatwiam przez neta. Nie ma się do czego przyczepić.
Fakt, nie miałem do tej pory potrzeby składania reklamacji ani nic w tym stylu. Ale nie ma co zapeszać na razie jest okej.
Mbank to już instytucja z tradycja już kilkuletnia na polskim rynku ,jest liderem w dziedzinie bankowości elektronicznej Pod koniec 2008 roku miała już dwumilionowego klienta.
Mam konto w mBanku od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Bardzo fajna i przejrzysta obsługa internetowa, zero problemów z bankomatami. Dobra obsługa telefoniczna. No żyć nie umierać, normalnie!
Ktoś z Państwa ma ten produkt? Proszę o ocenę i informacje.
Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na… Czytaj więcej »
Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku.
Co za porażka.!!!!!!Trzeba przebrnąć przez masę kodów i cyferek… z sama "automatyczną" sekretarką trzeba "rozmawiać" kilka minut. Później przechodzi się do rozmowy z "konsultantem" który nie wyraża żadnych emocji i mówi jakby czytał książkę. Dzwoniłam już do nich kilka razy i prosiłam tylko o wyłączenie usługi która i tak nie została wyłączona przez co mam debet już od kilku miesięcy a z konta nie korzystam. Chcąc tylko wyłączyć ta usługę z Panią rozmawiałam 10 min za co zapłaciłam horrendalną kasę. Nie polecam. Korzystanie z konta może przez internet może i jest ok ale załatwienie czegokolwiek przez internet totalna porażka. A… Czytaj więcej »
Ja także odradzam korzystanie z mbanku, również nie mogę się zalogować, same problemy, odradzam korzystanie z tego banku..
Osobiście odradzam Państwu korzystanie z oferty mbanku. Jest bardzo dużo problemów z korzystaniem z konta internetowego. Po tydzień lub dwa nie mogę się zalogować. Z resztą nie tylko ja, ale także rodzina i przyjaciele. Jak tylko będę mogła się w końcu zalogować, to zrobię tam porządek i zmieniam bank!
Kategorycznie odradzam, zero korzyści.
wypłata transzy kredytu trwa….3 MIESIĄCE!!! lekceważąca obsługa klienta, brak wiążących informacji, a w Płocku słynny pan Sebastian z mkiosku no cóż na pewno nie dżentelmen ( no cóż widocznie takie wychowanie wyniósł z domu – rodzice zapewne dumni z synka, w końcu nauka w PWSZ dla wielu to wielki sukces:):):); natomiast pani Iwonka także z Płocka – miła, sympatyczna do czasu…..podpisania umowy kredytowej, łyknięcia w pierwszej transzy wszelkich opłat a później także lekceważy klienta:) nie odbiera telefonów, nie udziela wiążących informacji KRÓLOWA:) a p. Sebastian marny PAŻ:)
Nie mogę się dodzwonić od godziny, konto internetowe z nie wiadomo jakich powodów zablokowane. Nowa strona- porażka. Jak się dodzwonić to będzie ostatnia moja rozmowa z tym bankiem i koniec współpracy.
Nie polecam nikomu tego banku
Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!! Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki …… Czytaj więcej »
Współpracę z Wami oceniam nieźle na przestrzeni lat. Ale będę się z Wami żegnał, jeśli pozostawicie obecny system traksakcyjny – nieczytelny, przeładowany kolorami, wielopoziomowy. Stary serwis transakcyjny miał wszystko, co potrzebne i nic ponadto.
gloos ma rację – to jest bardzo dobry bank. Ludzie piszą tylko o jakiś kłopotach, a jak wszystko działa dobrze, to już im się nie chce. Ja osobiście jestem zadowolony. Mam w mBanku rachunek osobisty i otwarty kredyt na samochód. Po hipoteczny tez najpierw pójdę do nich
Witam
Też noszę się z zamiarem rezygnacji tylko nie wiem na co. Do tej pory nie zwracałem uwagi na obsługę ale nie mogę zrozumieć dlaczego bank nie dba o stałych klientów. Na infolinie poinformowano mnie, że jeśli zmienię na konto mobilne to będę miał zwrot z karty prze około 1,5 miesiąca Niestety efekt wiadomy i infolinia, że oczywiście nie ich wina. Zastanawiam się gdzie założyć konto dlatego jeszcze z nimi jestem
W zapale tworzenia medialnych nowości mBank zafundował sobie(i klientom) nową stronę transakcyjną. W skrócie: wodotryski, feeria barw i gadżecików, a nawet gra. Oni chyba nie zdają sobie sprawy do czego służy konto bankowe. Jasne system tabelek nie jest zbyt widowiskowy, ale praktyczny. A nowa strona chyba skierowana jest głównie do przedszkolaków ewentualnie gimbusów. Ale oni pieniądze będą mieli dopiero za kilkanaście lat…
okropna nowa szata graficzna. Całe mnóstwo niepotrzebnych gadżetów. było jasno, przejrzyście- jest chaos. Chyba czas na zmiany
Niestety mbank zmienia organizację zwojego serwisu internetowego na NIEPRZEJRZYSTY, ZAGMATWANY< NIEPRZYJAZNY dla użytkownika!!!!!!
Witam jeśli państwo zdecydują się na likwidację konta proszę o wyzerowanie konta .Ja osobiście popełniłem ten błąd i pozostawiłem środki na koncie od 9 dni nie mogę się na nie doczekać zostały przeniesione na depozyt nieoprocentowany .Byłem w placówce podałem numer konta ale nadal nie ma przelewu.Podałem numer w formularzu przy likwidacji konta lecz stwierdzili że numer konta był nieprawidłowy a wiem że był dobry tylko w tym czasie mieli awarię systemu.
Tyle opinii negatywnych, że włos jeży się na głowie. Nie będę się powtarzał, ale korzystam z nowego serwisu internetowego już od czasu kiedy nie można korzystać ze starego i ciągle jestem bardzo, ale to bardzo niezadowolony. Rozpacz i porażka. A jedyne pochlebne opinie to auto-opinie. Nikt nie jest z nowego badziewia zadowolony. MBanku, wróćcie do tego starego, stabilnego, czytelnego systemu. Osioł by to już dawno zrozumiał.
Mi się nowy system transakcyjny podoba 🙂 na początku ciężko było się odnaleźć ale teraz jestem zachwycona. Ogólnie korzystam z konta, rachynku oszczędnościowego, karty kredytowej i TFI. Dla mnie idealny bank. Nigdy żadnych problemów i do tego super aplikacja na smartfona. Osobiście polecam:)
udzielono mi pożyczki wysokości 5000,- + ubezpieczeni w razie utraty pracy . spłaciłam 3400,- raty wyznaczono stałe.na cały okres spłacania pożyczki. do spłaty zostało 1600.- miedzy czasie utraciłam prace. negocjowałam ze "złodziejami" po do dalszej spłaty pisząc pisma . nie udzielano mi odpowiedzi unikano kontaktu jak się okazało mam do spłaty około 4500,- to tak jakbym wcale nie spłacała a mam dowody wpłaty na blankietach bankowych że spłaciłam już 3400,- nie ja ich okradłam jak stwierdziła pracownica banku w lodzi tylko bank MNIE OKRADŁ OSZUKAŁ
to nie bankowcy to zwykła banda złodziei , wyuczonych oszustów w garniturkach i białych koszulkach
Mam konto w mbanku i nie narzekam. Konto internetowe za zero, karta za zero przy transakcjach bezgotówkowych na 400 zł miesięcznie. Bankomaty mbanku, bzwbk i euronet darmowe. Przymierzam się do kredytu gotówkowego ale jeszcze rozmyslam nad tym.
Ta nowa strona, a raczej te ,,wodotryski" które się pojawiają jako strona spowodowały, że po 15 latach rozstaję się z mbankiem. Szkoda że od profesjonalizmu przeszli w stronę jakiegoś rodzaju mbooka
Ludzie uciekajcie z tego banku, w ubieglym tygodniu doładowałam dwa telefony doladowanie nie doszlo poszlam do salonu, ktory, az przykro pisac wzial wine na siebie i z konta sieci doladowali telefony aby moc gdziekolwiek zadzwonic, nadmienie ze wszystkie oplaty i doladowania robie przez internet,wychodzac z salonu uslyszalam jak dwie kobiety kloca sie w salonie innej sieci, weszlam i spytalam z jakiego banku doladowywaly telefony i co? Okazalo sie ze mbank, poza tym robilam oplaty, dotarly dopiero po kilku dniach. Ostatnio rowniez płaciłam karta za zakupy pieniadze jeszcze nie rozliczone:(( Zadzwoniłam dzis do konsultanta mbanku jedyne co to usłyszłam że moge… Czytaj więcej »
Nowy system transakcyjny jest tragiczny!!!
również nie mogę złego słowa powiedzieć na mbank. przeniosłem sie tutaj z innego banku, bo tam kompletnie nie szanowali klienta i teraz jak mam porównanie…. niebo a ziemia naprawde. w mbanku obsluga kompetentna, o wszystkich zmianach powiadomienie sms, naprawde daja rade
Niekompetencja i wprowadzanie w blad przez mlinie. nic nie da sie zalatwic. TRAGEDIA nie bank
też się przymierzam do rezygnacji i to nie z powodu nowego systemu, chociaż jest nieczytelny ale z powodu braku profesjonalizmu właścicieli banku. Jestem w banku od momentu jego powstania i takiego bałaganu nie znałam. Z konta rezygnuje cała moja rodzina tj 8 osób.
Ku przestrodze !!! Ten Bank to jeden z największych moich horrorów jakie przechodzę !!!! Opiszę sytuacje. W październiku 2014r. otworzyłem MSaver oraz MSaver Plus, po dniu dokonałem rezygnacji z MSaver Plus i teoretycznie został on zamknięty(zawieszony dokładniej), myślałem że bedę mógł spokojnie dokonywać modyfikacji oszczędzanych kwot na MSaverze,,,,,jednak nie…..do dnia dzisiejszego oba produkty to naczynia połączone, MSaver Plus jest zawieszony, a na MSaverze nie mogę dokonać żadnej modyfikacji od listopada 2014r…..mamy marzec 2015r !!!!!!ciągle są ściągane z mojego konta pieniądze( na MSaver), nie da rady tego zawiesić, zmodyfikować, zlikwidować,,,,,wykonałem kilkanaście telefonów w tej sprawie składając szereg reklamacji, jednak bez żadnego… Czytaj więcej »
i jak zwykle, nic działa a ze strony infolinii tylko krótka wiadomość – wiemy, zostało zgłoszone, pracujemy nad tym, nie wiemy kiedy platforma będzie dostępna… hehhh… nawet Pani z call center w głosie nie była zaskoczona… jeszcze miesiąc i uciekam z tego pseudo banku, mam tylko cichą nadzieję, że przy zamknięciu rachunku nie będzie podobnych cyrków !!! Żenada
Przestrzegam wszystkich przed mbankiem.Posiadam w nim konto od 15 lat. W ramach konta prowadze konto firmowe. Posiadam lokaty w tym banku, mialam kredyt. Kilka dni temu hakerzy wlamali mi sie na konto i ukradli z niego 10 000. Od tego momentu zaczal sie cyrk. Dowiedzialam sie ze konta klientow mbanku sa okradane regularnie od kilku lar. Bank nic z tym nie robi, nie informuje o tym. mnie okradziono we wtorek a okazalo sie ze juz w poniedzialek byly masowe wlamania na konta klientow mbaku. Poniewaz jest to bank, ktory dysponuje tylko infolinia, za kazdym razem rozmawiam z kims innym. Do… Czytaj więcej »
moja współpraca z mBankiem kończy się w tym miesiącu. Horrendalnie wysoka opłata za kartę (6 zł) i wymóg zapłacenia min. 300 zł w miesiącu, żeby tej opłaty nie było. Pominę już fakt, że jak człowiek chce bezpiecznie (czyli z oddziału) wyjąć większą sumę pieniędzy, to musi za to płacić (9 zł). Mało tego, jak chce WPŁACIĆ, również musi ZAPŁACIĆ – no to już jest moim zdaniem szczyt bezczelności. Dodatkowo bardzo niekorzystny i zawiły system przewalutowań transkakcji w walutach obcych (waluta obca -> EUR -> PLN), przez co traci się dość dużo. Gdy zakładałem u nich konto (w 2008 roku), to… Czytaj więcej »
Mam ważenie, że ludzie zaglądają tu tylko w sytuacji, gdy mają z bankami jakieś problemy. Mam w mBanku ROR od wielu lat. Przez jakiś czas był to nawet mój podstawowy rachunek. Obecnie utrzymuję go w zasadzie do płatności w internecie ale również dlatego, że mogę NATYCHMIAST przelać pieniądze dorastającemu dziecku które również ma konto i kartę w mbanku. Czasem się to przydaje. Nie korzystam z innych usług.
Drogi Mbanku czy wy pracujecie dla siebie czy dla nas. Korzystam z MBanku od wielu lat, ceniłem sobie wszą prosty intuicyjny portal transakcyjny niestety od momentu wprowadzenia nowej wersji nie mogę się przyzwyczaić do tych nowych wodotrysków i beznadziejnie poukrywanych podstawowych opcji. Myślałem że szybko poprawicie nowy portal ale widzę że nie można na to liczyć, na szczęście konkurencja wyciągnęła wnioski z waszej porażki i na rynku jest wiele banków które dbają o klientów i słuchają czego oni oczekują Nie wiem kto projektował nowy portal banku ale raczej się na tym nie znał
Witam
Też noszę się z zamiarem rezygnacji tylko nie wiem na co. Do tej pory nie zwracałem uwagi na obsługę ale nie mogę zrozumieć dlaczego bank nie dba o stałych klientów. Na infolinie poinformowano mnie, że jeśli zmienię na konto mobilne to będę miał zwrot z karty prze około 1,5 miesiąca Niestety efekt wiadomy i infolinia, że oczywiście nie ich wina. Zastanawiam się gdzie założyć konto dlatego jeszcze z nimi jestem
korzystam z Karty kredytowej miles and more, bank beznadziejny, nie polecam, uciekać
otrzymanie wyciągu z karty – problem,
obniżenie limitu na karcie – problem, w Citibanku załatwione tydzień temu w mbanku w trakcie od 10 dni