Credit Agricole

Credit Agricole

Credit Agricole to bank uniwersalny, którego początki datuje się na koniec XIX wieku. W pierwotnej wersji ta francuska instytucja finansowa funkcjonowała jako spółdzielcza kasa dla rolników, przez co zasłużyła sobie na przydomek Banque Verte (Zielony Bank). Ważnym wydarzeniem dla Credit Agricole było jego przekształcenie się w 1990 r. w grupę bankową o charakterze międzynarodowym. W jej skład wchodzą lokalne i regionalne banki tej marki oraz spółki firmy. Credit Agricole pojawił się w Polsce na początku XXI wieku, kiedy to przejął większą część akcji LUKAS Bank. Dziś francuska instytucja finansowa obsługuje na całym świecie ponad 52 mln klientów w 49 krajach. Oferta Credit Agricole skierowana jest do klientów indywidualnych, firm i przedsiębiorstw, a także działalności rolniczych.

Bank Credit Agricole - kontakt

Doradcy Credit Agricole są dostępni w placówkach banku, serwisie mobilnym CA24, na platformie bankowości elektronicznej lub poprzez wiadomość e-mail. Z konsultantami można skontaktować się także za pośrednictwem infolinii w godzinach 8:00-20:00 każdego dnia roboczego. Co ważne, można odblokować serwis internetowy, mobilny, kartę lub ją zastrzec o każdej porze, siedem dni w tygodniu. Dodatkowo, jeśli klienci tego chcą, mogą wysłać SMS – następnie dział doradczy oddzwoni w określonej sprawie. Szczegółowe informacje dotyczące infolinii znajdują się w poniższej tabeli.

Infolinia Kontakt Dostępność
Infolinia ogólna

pn-pt 8:00-20:00

19 019 (połączenia zagraniczne i komórkowe)
(+48) 71 35 49 009

Infolinia premium

801 70 09 00 (połączenia zagraniczne i komórkowe)
(+48) 71 799 71 99

24/7

Infolinia bankowość prywatna

n/d

n/d

Infolinia biznes i przedsiębiorstwa

801 333 666 (połączenia zagraniczne i komórkowe)
(+48) 71 35 49 035

801 333 666 (połączenia zagraniczne i komórkowe)
(+48) 71 35 49 035

Zastrzeganie kart

19 019 (połączenia zagraniczne i komórkowe)
(+48) 71 35 49 009

pn-pt 8:00-20:00

Aktualne promocje banku Credit Agricole

Credit Agricole stale uatrakcyjnia swoją ofertę, dlatego klienci mogą skorzystać z wielu promocji. Pierwsza z nich, czyli Klub Rabatowy, to zniżki, rabaty i oferty specjalne na zakupy w niemal 10 000 punktów handlowych i usługowych.

Kolejne udogodnienie dla konsumentów dotyczy zakupu roweru na raty. Jeśli nabędziemy ten środek transportu w punkcie oznaczonym logiem banku i zdecydujemy się na opcję ratalną, Credit Agricole opłaci jego ubezpieczenie na okres 12 miesięcy. Ochrona obejmuje kradzież zwykła, rabunek lub kradzież z włamaniem.

Jeszcze inną promocją jest możliwość uzyskania do 100 zł premii przy korzystaniu z kart kredytowych Gold oraz Silver. Za każdą płatność bezgotówkową bank zwraca 2 proc. zwrotu przez rok. Warunkiem skorzystania z oferty jest założenie karty do 10.04.2020, jednak Credit Agricole cyklicznie uruchamia nowe edycje tej promocji.

Charakter promocyjny mają także konkretne produkty finansowe dostępne w ofercie banku. Na uwagę zasługują Konto dla Ciebie (konto osobiste), Powitalny Kredyt Gotówkowy oraz karta kredytowa Silver:

NAZWA PRODUKTU OPIS PRODUKTU
Konto dla Ciebie Konto jest całkowicie darmowe jeśli co miesiąc wpłynie na nie minimum 1 000 zł i zostanie wykonana 1 płatność kartą lub kodem BLIK. Dodatkowo karta płatnicza jest wielowalutowa. Wypłaty z bankomatów i przelewy zwykłe nic nie kosztują.  Co więcej, jeśli rachunek zostanie otwarty poprzez aplikację CA24 Otwórz Konto oraz miesięczna liczba płatności mobilnych wyniesie minimum 3, to bank zwróci do 5 proc. za każdą transakcję. W ten sposób można zyskać dodatkowe 200 zł.
Powitalny Kredyt Gotówkowy Ta oferta przeznaczona jest dla klientów, którzy po raz pierwszy biorą kredyt w Credit Agricole. Maksymalna kwota takiego zobowiązania to 3 000 zł, którą da się spłacać nawet do 12 miesięcy. Bez prowizji i oprocentowania, z RRSO wynoszącym 0 proc. Otrzymane pieniądze można wykorzystać na dowolny cel.
Karta kredytowa Silver Z karty kredytowej Silver mogą skorzystać osoby z miesięcznym dochodem już na poziomie 1 400 zł netto. Limit kredytowy dla tego rozwiązania to maksymalnie 20 000 zł. Bez prowizji za płatności kartą w kraju i za granicą. Przy minimalnym obrocie miesięcznym na kwotę 700 zł brak tutaj opłat za obsługę rachunku. Do tego darmowe wydanie karty głównej i opłacanie rachunków w serwisie CA24. Dodatkowo przy korzystaniu z Google Pay lub Apple Pay można zyskać do 300 zł.

Bank Credit Agricole - IBAN i SWIFT/BIC

Klienci wykonujący przelewy międzynarodowe powinni sprawdzić numery IBAN oraz SWIFT. Podanie kodu IBAN odbiorcy jest obowiązkowe przy przelewach typu SEPA. SWIFT umożliwia identyfikację instytucji, do której adresowany jest dany przelew.

IBAN PL + numer rachunku na który chcesz wysłać przelew
SWIFT/BIC AGRIPLPR

Podstawowa oferta banku Credit Agricole

Jeśli chodzi o standardowe produkty Credit Agricole, to klienci indywidualni mogą skorzystać z kont osobistych, kart kredytowych i partnerskich, kredytów ratalnych, hipotecznych czy konsolidacyjnych. Bank posiada w ofercie także rozwiązania dla firm i przedsiębiorstw, a także produkty dla sektora rolniczego.

Pozostałe usługi banku Credit Agricole

Oferta Credit Agricole jest dobrze rozbudowana – nie tylko pod względem produktów o charakterze finansowym w sensie stricte, ale także usług dodatkowych. Bank proponuje ubezpieczenia (w tym pakiety assistance i ochronę samochodową), różnego rodzaju lokaty i inne formy oszczędzania, rozwiązania inwestycyjne, możliwość złożenia wniosków o świadczenia dla rodzin oraz Klub Rabatowy dostępny dla klientów.

USŁUGA OPIS
Ubezpieczenia
  • ubezpieczenia z elementem inwestycyjnym
  • ubezpieczenia podróżne
  • ubezpieczenia domu i majątku
  • ubezpieczenia na życie
  • ubezpieczenia zdrowotne
  • pakiety assistance
  • ubezpieczenia do produktów bankowych
  • OC/AC
  • ubezpieczenia dla rodziny
Oszczędności
  • lokaty terminowe
  • lokaty terminowe w walutach obcych
  • mobilne lokaty dynamiczne
  • lokaty na nowe środki
  • rachunki oszczędnościowe
  • rachunki oszczędnościowe w walutach obcych
  • Programy Systematycznego Oszczędzania
  • CAsaver
  • Pakiet Zyskowny Duet
Inwestycje
  • Fundusz Inwestycyjny Amundi
  • Fundusz Inwestycyjny Credit Agricole
  • Doradztwo Inwestycyjne
Dla Rodziny
  • Karta Dużej Rodziny
  • składanie wniosków o 500+ i 300+
Klub Rabatowy
  • zniżki, rabaty i oferty specjalne w niemal 10 000 punktów handlowo-usługowych

Podsumowanie oferty banku Credit Agricole

Credit Agricole to międzynarodowy bank z bogatą ofertą produktów finansowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych, rolników oraz firm i przedsiębiorstw. Ta instytucja finansowa oferuje również różne rodzaje usług dodatkowych. Liczne promocje na korzystnych warunkach zachęcają do korzystania z proponowanych rozwiązań. Z drugiej strony brakuje możliwości stworzenia Profilu Zaufanego ePUAP.

Zalety

  • Darmowe Konto dla Ciebie GO
  • Obsługa płatności BLIK, Google Pay oraz Apple Pay
  • Klub Rabatowy
  • Szeroka oferta kredytów
  • Duży wybór ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych
  • Bezpłatna usługa cashback
  • Karty partnerskie Auchan i Leroy Merlin
  • Atrakcyjne promocje
  • Konta osobiste dla osób poniżej 18. roku życia

Wady

  • Brak możliwości stworzenia Profilu Zaufanego ePUAP
  • Niskie oprocentowanie na koncie Rachunek Oszczędzam
  • Brak płatności Garmin Pay
Subscribe
Powiadom o
guest
657 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marian44
Marian44
1 rok temu

Witam,
w tym banku brałem kiedyś kredyty "10" rat za "0" byo ich chyba 20 ale przestałem, wydzwaniali mi i zawracali głowę o kartę kredytową jaka była zawarta w umowie właśnie do kredytu "0". Dla mnie osobiście szkoda, jak tylko sięto zmienie to znowu się zdecyduję

Pozdrawiam

MS
MS
1 rok temu

Korzystam z tego banku od czterech lat i generalnie jestem zadowolona. Bardzo przejrzysty dostęp do konta przez internet, gdzie zabezpieczeniem jest token (bardzo wygodne). Jeśli na konto wpływa wynagrodzenie nie ma problemu z kredytem gotówkowym czy ratami ( w zasadzie wszędzie są raty Lukas) na dowód osobisty. Minus to kolejki w placówkach – na szczęście nie mam za często potrzeby aby z niej korzystać 😉

klientka banku
klientka banku
1 rok temu

Jeżeli chodzi o konto osobiste, jestem posiadaczką i regularnie korzystam z niego, za nic nie płacę, wszystkie wypłaty z bankomatów w kraju mam za darmo co jest dla mnie dużym plusem, generalnie totalne zero, konto inernetowe działa bez zarzutu . Jeżeli jest się sumiennym w spłacie klientem nie ma problemu z otrzymaniem kolejnego kredytu, a oprocentowanie jak wszędzie, na czymś przecież muszą zarobić 😉

klient-ka
klient-ka
1 rok temu

Wszystko super tylko te …….kolejki…..po prostu masakra. Kiedy nie wejdę do placówki to trzeba stać! Wiadomo, że większość rzeczy załatwiam on line ale czasami muszę coś w placówce załatwić i bardzo mnie to zniechęca.

Pati
Pati
1 rok temu

A ja jestem zadowolona 🙂 Może i nie jest to najnowocześniejszy bank świata ale mam wszystko czego potrzebuję. No i jeszcze nigdy nie odmówiono mi rat co dla mnie bardzo istotne.

Violetta
Violetta
1 rok temu

Lukas bank ? Mam o nim dobre zdanie. Nawet bardzo dobre. Wiele rzeczy brałam na kredyt, po przez media markt, itp. Dodatkowo kiedyś zaproponowali mi super opcję, jeśli chodzi o kredyt gotówkowy – jednak nie potrzebowałam wtedy więc nie wzięłam. Ale ogólnie zadowolona jestem z usług tego banku. I obsługę mają miłą, fachową.

Bart
Bart
1 rok temu

Pomimo, że od dwóch lat na kocie w Lukas Banku trzymam tylko minimalną ilość środków, a konto utrzymuje tylko dla wpłat, to zadzwoniła wczoraj do mnie pani z Lukas Banku. I okazało się, że będę mieć własnego opiekuna. Miłe zaskoczenie 🙂 Chyba zaczynają dbać o klienta czy jak?

PL
PL
1 rok temu

No pracownicy może i niekompetentni są, ale tak naprawde w większości placówek w wielu różnych bankach. W lukas banku jest ten plus że jak masz aktywny dostęp do lukaslinii to tam zalatwisz większość spraw – super obsługa (chyba, że to ja zawsze dobrze trafiam :))

Polecam lukas jest naprawde przyjazdnym bankiem. p.s żeby być obsłużonym na lukaslinii to trzeba nadać sobie w placówce dostęp i 6 cyferek tzw telekod. na podstawie tego doradca wchodzi na rachunek i może pomóc.

gość11
gość11
1 rok temu

Gadanie ze stały dochód i dowód osobisty wystarczy na raty możecie sobie wsadzić w buty…. mam umowe do 2014 i niedawno chciałem wziąść rower na raty. Z nikomu niewiadomych przyczyn dostałem odmowę. Nikt nie chciał mi powiedzieć dlaczego – normalnie człowieka może trafić ;/

Jacyś niekompetentni pracownicy w tym Lukasie………i tyle.

Kinga
Kinga
1 rok temu

No przepraszam, przepraszam, ale myślałam, że w momencie zmiany loga i nazwy z lukas banku to zmieni się coś więcej, niż tylko logo i … się pomyliłam. Nie zmieniło się nic. Nie mogę dać negatywnej opinii, gdyż kaskę od czasu do czasu jeszcze pożyczają, ale obsługa w placówkach nadal pozostawia wiele do życzenia, jak również kompetencje pracowników call center. Popracujcie proszę troszkę lepiej nad tym wszystkim bo naprawdę, świeżości Wam nie brakuje !

bolo
bolo
1 rok temu

ludzie nie bierzcie tam kredytow bo was zalatwią na cacy polowe akcji tego banku ma windykacja kruk

SabSab
SabSab
1 rok temu

Witam,
Ostatnio chciałam zamknąc konto w banku, Musiałam uregulować to co miałam na minusie za prowadzenie konta, tak też zrobiłam. Pani w banku wysłała pismo o zmaknięciu konta, kazała przyjść za miesiąc. Dzisiaj poszłam by złożyć jeden podpis okazało się, że naliczyli mi jeszcze 19 zł!! Musze to zapłacic by zakmnac konto

qaa
qaa
1 rok temu

Niestety, nie polecam. Jako klient LUKASa z oferty banku byłem bardzo zadowolony. Niestety. Wraz ze zmianą nazwy zmieniły się także tabele opłat i prowizji. Odnoszę wrażenie, że zmieniła się także jakość obsługi. I nie chodzi tu o brak kawy, czy herbaty. Zmieniły się godziny otwarcia oddziałów, a klienci stali się petentami (przynajmniej w moim oddziale w Szczecinie, gdzie nagle zniknęły krzesła, zaś na wprost wejścia pojawiła się wysoka lada). A przy ladzie, to ja mogę postać za bułkami, ale w banku już nie koniecznie (bo przecież na każdym kroku inne czekają z otartymi ramionami). Choć żałuję, bo LUKAS BANK był… Czytaj więcej »

były klient
były klient
1 rok temu

ODRADZAM,OBRACAJĄ PIENIĘDZMI KLIENTÓW NIE DAJĄC NIC W ZAMIAN,CORAZ NIŻSZE PRAWIE ZEROWE OPROCENTOWANIE LOKAT.

endy141
endy141
1 rok temu

nie trzeba stać w kolejce po kredyt można umówić się na konkretną godz i po sprawie,kredyt od ręki na dowód bez poręczycieli,niskie koszty ,kredyt docelowy.

Anty
Anty
1 rok temu

Powiem krótko najbardziej pojebany bank! Złodzieje NIE RADZE BRAC TAM KREDYTÓW!!

max
max
1 rok temu

Przestrzegam przed współpracą z Credit Agricole. Obsługa na niskim poziomie, niedotrzymywanie ustaleń, przeciągające się tygodniami terminy i rażące błędy w wystawianych dokumentach (umowy) świadczące o braku komunikacji wewnętrznej. Nieprawdziwe warunki podawane przez konsultantów, nieodbieranie telefonów to tylko kilka z pomniejszych problemów. Podsumowując: strata dwóch miesięcy przy kredycie hipotecznym przy najprostszym i najkorzystniejszym dla banku możliwym wariancie – tzw. dobrzy klienci (wysoka zdolność, umowy o pracę dobra nieruchomość, wkład własny itd.)

Jacek
Jacek
1 rok temu

To chyba najbardziej niekompetentny bank w POLSCE !

mir
mir
1 rok temu

firmom radze jak najdalej od tego banku jedno zamieszanie bałagan brak dostępu do informacji na zadane pytanie czas oczekiwania na odpowiedz ok 2 tygodnie pod warunkiem że poganiasz telefonicznie doradce problem z zastaniem doradcy na miejscu jedyny atut to miła obsługa wpłatomaty ale bank negatywnie nastawiony do małych firm leszno

Ing
Ing
1 rok temu

NIe polecam, same problemy ze spłatą, nie udzielają pełnych informacji i żerują na tym,że sami dzwonią z i doliczają te koszty (wysokie) do sumy spłaty.

zboj_z_maczuga
zboj_z_maczuga
1 rok temu

Właśnie jestem w trakcie przenoszenia konta z tego banku do konkurencji. CA to totalna porażka. Konto mam u nich grubo ponad 10 lat, zakładałem jeszcze w Lukasie i wtedy byli bardzo wysoko przeze mnie cenieni – nie było żadnych problemów z kredytem odnawialnym, wszystko było w terminie i jak należy a odkąd zmienił się właściciel to już jest po prostu tragedia – opłaty za to co konkurencja ma za darmo (np. 2 zł za sprawdzenie salda w bankomacie), jakiś pakiet pomocowy (1,99 zł), opłata za kartę (6 zł) + jeszcze jakieś tam inne kwoty wyszczególnione na wyciągu jako „opłata” i… Czytaj więcej »

lola
lola
1 rok temu

Jestem w trakcie załatwiania formalności z bankiem – na razie współpraca układa się świetnie, nie moge złego słowa powiedzieć.

Jolecxzka
Jolecxzka
1 rok temu

nie polecam obsługa totalna nic nie można załatwić zero jakiej kolwiek pomocy a sprawe załatwia się przez 3 m iesiace pracownicy z Wroclawia z działu roszczeń to brak kompetencji totalnej nie wspomne o kierowniczce gdzie nie ma pojecia o czzym mówi to jest bank ktory reklamuje sie ze nie wiem co a i tak nic nie załatwisz nie polecma trzymać się z dala od tego banku

nerion
nerion
1 rok temu

ODRADZAM ten bank, robią dużo szumu, a potem wymyslalja różne sytuacje, bo nie wyrabiają się zgodnie ze wczęsniejszym harmonogramem przygotowani umowy i dokumentów.
Polityka kredytowa do bani, analitycy 2 tygodnie po terminie dopatruja się braków w dokumentach, co oznacza, ze umowa nie zostaje podpisana, TRAGEDIA że taki bank jest na tym rynku i tak urabia ludzi reklamą

wilk
wilk
1 rok temu

oszuści złodzieje mafia zerują na ludziach biednych . ubezpieczyciel oszust od czarnej roboty i jest ni wypłacalny ubezpieczyciel przegrał sprawę w sondzie > ludzie czytajcie umowy

Beznadzieja.
Beznadzieja.
1 rok temu

Pilnie szukam mozliwosci "pozegnania" tego pseudo przyjaznego banku. W ciagu 10 miesiecy regularnego splacania rat dostalam CZWARTY monit o braku wplaty. Potem okazuje sie ze jednak wplyw byl. Ich infolinie i mili ale beznadziejnie przeszkoleni specjalisci to zenada. Bank w Konskich na ul 16 Stycznia ~ br br brak kompetencji lamane przez chamstwo. Dwa dni rozmow z infoliniami i co ? Nic. W dobie komputerow trzeba isc do banku osobiscie po wypiciu kilku szklanek melisy. Nigdy wiecej kontaktu z tym bankiem chocby ostal sie jako jedyny. Pzdr.

ewiszu
ewiszu
1 rok temu

Serdecznie Odradzam. Posiadam w tym banku konto od 4 lat, ale to co dzieje się w ciągu ostatniego m-ca przechodzi moje pojęcie. Bank "orżną" mnie na kilkadziesiąt złotych pobierając opłatę za tokena, którego zwróciłam i przeszłam na system sms-owy i za prowizje z bankomatu, który do tej pory był bezpłatny. Wychodzi na to, że raptem w moich okolicach nie ma ani jednego bankomatu bezprowizyjnego, nie mówiąc już o problemach z logowaniem się do konta i niekompetencją niektórych pracownic placówki…

fre
fre
1 rok temu

splacilem kredyt wczesniej 30000 po 9 miiesiacach musialem splacic32000 -likchwa odradzam

Rozczarowana
Rozczarowana
1 rok temu

Dodaje swój 100% negatyw w pełni zasłużony ,filia w Kościerzynie to CYRK nie bank od 3 miesięcy czekałam na decyzję o kredyt hipoteczny ,miała być po 2 tygodniach działka w zastawie wycena przez rzeczoznawce bankowego.Wymyślają ciągle nowe problemy ściągają kierowników budowy po podpisy , spławiają jak smarkaczy z tygodnia na tydzień zwlekając z decyzją to nie bank tylko przedszkole .Normalny bank byłby w stanie udzielić odpowiedzi a nie spławiać poważnych ludzi .Z takim podejściem można tylko sobie wyobrazić co robią jak już się ten kredyt dostaje .

kwama
kwama
1 rok temu

Na weryfikację wniosku kredytowego na niewielką kwotę musisz czekać w nieskończoność. Albo za mało analityków albo zbyt szeroka akcja kredytowa. Zła organizacja pracy i brak kompetentnych pracowników. Lipa

gość
gość
1 rok temu

Fatalny bank pracują osoby bez wiedzy , pełno ukrytych oplat o ktorych nieinformują , dlugie banalne procedury , a ich analitycy to jakaś kpina

KLIENT
KLIENT
1 rok temu

JEST TO BARDZO FATALNY BANK. A DODATKJOWO NIEKOMPETENTNI LUDZIE. CZEKAM NA POŻYCZKĘ AGRO W ROLNICTWIE JUŻ MIESIĄC. TO JEST PORAŻKA.

Klient
Klient
1 rok temu

Witam,
Chcę ostrzec ewntualnych przyszłych klientów banku. Przy wymianie karty bank wysłał mi kartę na stary adres do obcych ludzi a dodatkowo wysłał tam jeszcze pin. Ostatnio naliczomo mi opłate za karte ktorej nie posiadam. Zdecydowanie nie polecam

johny bravo
johny bravo
1 rok temu

Jestem zadowolony z Credit Agricole. Udało mi się zakupić wymarzone mieszkanie jeszcze w tym roku. Nie było łatwo w załatwieniu kredytu, wymagania spore, ale z pomocą doradcy udało mi się to załatwić. Polecam osobę z Gdańsk – Wrzeszcz. tel 512-191-467

klientka
klientka
1 rok temu

Nie mam zdania na temat tego banku,natomiast na panów pracujących w oddziale Gdynia Obłuże mam JAK NAJGORSZE !!!!!a ponieważ odgrażałam się dzisiaj,że napiszę swoją opinię i myślę,że pan"doradca"to przeczyta bo wie ,że nabroił, to do pana: OSZUKAŁ MNIE PAN I DOBRZE PAN O TYM WIE DŁUUUUGO SIĘ pan NARADZAŁ Z KOLEGĄ NA ZAPLECZU( ciekawe czy panu uwierzył,mam nadzieję,że nie ),skargę oczywiście napiszę bo bank może niezły ale nieuczciwy "doradca'',taki jak pan pracujący w oddziale gdyńskim, psuje opinię bankowi,rozumiem wciskanie "kitu" klientom ale tak beszczelnego oszustwa,kłamstwa a potem kpienia zz klienta NIE!ciekawe czy ten pan chciałby,żeby tak potraktowano jego matkę

Niezadowolona
Niezadowolona
1 rok temu

W tym banku nadal nęka sięklientów telefonami czy sms pomimo, że jest to zabronione./ Wystarczy mały kilkudniowy poślizg w zapłacie raty i już się zaczyna. Rozumiem jak ktoś notorycznie nie płaci , zalega 2 miesiące ale po kilku dniach opóźnienia takie cyrki?

spadkobierca
spadkobierca
1 rok temu

banda!!!!!!!!!!!
mój tata biorąc kredyt na remont mieszkania został ubezpieczony na wypadek śmierci.Po jego nagłej śmierci moja mama musi spłacać zaciągnięty kredyt.Nie pomogły odwołania , świadkowie i dokumenty na to że mój tata umarł nagle na zawał.Nie pomógł nawet Rzecznik praw konsumenta.Idą w zaparte .mama dała spokój i koniec końcem spłaca kredyt.

zdenerwowqana
zdenerwowqana
1 rok temu

Ostrzegam przed tym bankiem. W razie nieterminowej wpłaty 1 raty straszą straszą już windykacją.. Nękają telefonami.. Poślizg w płaceniu rat i już windykacja> Nigdy już nie skorzystam z usług tego banku.

Frustrat!
Frustrat!
1 rok temu

Ponad 2 miesiące oczekiwania na rozpatrzenie wniosku kredytowego, na mieszkanie z założona KW, własnościowe, zdolność kredytowa jest… tylko analitycy jakos nie mogą sie uporać z dokumentacją… Około miesiąc zwodzenia że "już jutro decyzja będzie gotowa" Odradzam kredyt hipoteczny w Credit Agricole

maxyma
maxyma
1 rok temu

Mam ogromne zastrzeżenia do pracownic obu placówek w Pruszkowie przy ulicy Kraszewskiego oraz róg ulic: Kościelnej i Prusa. Mieszkam w Pruszkowie od dwóch lat i zaraz po przybyciu tutaj podałam w banku nowy adres zamieszkania. Gdy skończyła się ważność mojej karty bankomatowej wysłano mi nową na stary adres do obcych ludzi. Nic ich to nie obchodziło, stwierdziły że to błąd pracownicy. Ponieważ nadszedł weekend i nie miałam dostępu do moich pieniędzy pojechałam 200km pod stary adres aby odebrać kartę. Następna sprawa to pożyczka- mając większą sumę pieniędzy na koncie (na pewien określony cel) chciałam dostać od banku 3tys. pożyczki. Jednak… Czytaj więcej »

stefan
stefan
1 rok temu

Mama starsza pani po cyfryzacji TV była zmuszona kupić TV na raty pięć rat płaciła terminowo nawet przed czasem z jedna spóźniła sie kilka dni(5-6) natychmiast przyszedł list ponaglenie koszt 15zł po kilku dniach telefon też koszt naliczaja pomimo że nastepna rate wpłaciła już przed termin i za te kilka dni z monitami naliczyli sobie 79zł,bez jakichkolwiek wyjaśnień za jaki termin i dlaczego tyle najgorszy bank z jakim miałem do czynienia a starsze osoby które nie potrafią się obronić gnębią strasznie telefonami nie polecam

gość
gość
1 rok temu

w dniu dzisiejszym byłam w banku i chciałam dokonać wpłaty za córkę, która obecnie przebywa za granicą (miałam jej dowód osobisty) i okazało się, że nie przyjmą wpłaty , bo nie jestem osobą upoważnioną do spłaty karty.opp.

Mała
Mała
1 rok temu

Łatwo w tym banku dostać kredyt To fakt. Ale bank ten jest strasznie pazerny. Każdy monit, telefon liczą sobie 15 zł. To jest zdzierstwo. To niby ma być dyscyplinowanie klientów ale jest swego rodzajem nękania. Są ludzie co kredyt spłacają ale w którymś miesiącu wydarzyło się coś nieprzewidzianego i opóźnili się z ratą i nie są w stanie wrócić do starych terminów I tu bankowi mało karnych odsetek to wziął się na sposób dodatkowego zarobku – telefonowania do tych klientów i zgarniać dodatkowe 12 zł. ODRADZAM TEN BANK.

Klientka
Klientka
1 rok temu

Przetrzymują pieniądze do maksimum.Gdy miałam konto w innym banku pieniądze były zawsze dzień wcześniej i z samego rana,teraz na wypłatę czekam do ostatniego dnia i przychodzi w późnych godzinach popołudniowych,nie jest to wina zakładu,bo inni pracownicy już dawno mają przelewy a ja wiecznie czekam.
W dodatku opłaty pobierają podwójnie,trzeba więc wybierać się do oddziału i stać w kolejkach.Na szczęście nie mam u nich żadnych kredytów więc przy pierwszej lepszej okazji idę konto zamknąć.
Omijać z daleka.

Edward
Edward
1 rok temu

Założyć rachunek-kilka minut! Zlikwidować – sprawa na lata ! Nikt nic nie może, nie wie dlaczego, to nie on, inny oddział, centrala itp.Wyciągi tylko przychodzą i obciążenia za kartę nie używaną od lat !

ANULECZKA
ANULECZKA
1 rok temu

Nie można dokonać przelewu za bilet lotniczy; dotyczy LOT-u. Nie mają możliwości dokonania przelania z konta walutowego funtów do Anglii.

gość
gość
1 rok temu

NIE POLECAM. Oferta kredytu mieszkaniowego: dość dobra. Opieka doradcy: Gdańsk, Grunwaldzka 99/101 Tel. Doradcy Hipotecznego: 512 191 467 – ładne słówka na początku, potem brak kompetencji i ignorancja. W pewnym momencie przestał się kontaktować (ostatnie wiadomości 1,5 miesiąca od złożenia wniosku „Proszę o 2 dni. Walczę w centrali o Państwa warunki”, „jestem na spotkaniu, oddzwonię” nie oddzwonił już nigdy (może przestał pracować). Żeby być dobrym doradcą trzeba mieć trochę doświadczenia życiowego – kredyt mieszkaniowy to nie zakup lodówki. Kontakt z centralą: po dwóch miesiącach od złożenia wniosku napisałem reklamacje . Po trzech miesiącach od złożenia wniosku nie wydano formalnej decyzji.… Czytaj więcej »

Frugo
Frugo
1 rok temu

Ja nie mam żadnych problemów z tym bankiem kredyt spłaciłem terminowo za karte płace tylko dwa złote tylko przydało by się więcej darmowych bankomatów

Małgorzata
Małgorzata
1 rok temu

Chyba Credit Agricole zaczal sobie sam neutralne i pozytywne wpisywac bo na 51 opinii jest prawie 51 negatywnych.Obsluga tragiczna dzwonilam to mnie przelaczali chyba 20 razy od jednego do drugiego konsultanta metoda spychologii, panienki jak nie znaja odpowiedzi to sie poprostu rozlaczaja.Na reklamacje odpowiadają tak ze klient czuje sie jak debil. Do pelnomocnictwa do konta żadają aktu notarialnego stwierdzajacego wiarygodnosc podpisu albo trzeba isc do ambasady zeby podpis potwierdzic .To chory bank ,mają chore niebezpieczne oferty . Na początku wszystko OK aby cos z nimi podpisac a potem HORROR.

Grzegorz Wałbrzych
Grzegorz Wałbrzych
1 rok temu

Za czasów Lukas Banku polecałem innym otwarcie konta. E-konto i jedna tylko opłata za token. W tej chwili płaci się za wszystko. W poniedziałek przelałem pieniądze na spłatę kredytu gotówkowego. Po dwóch dniach dzwonię i okazuje sie że kredyt się jeszcze nie zamknął-mimo 2 tys wpłaconych wiecej niz wyliczone przez infolinie. System ma dwie doby by rozliczyc kredyt ( wiadomo kwota to 50 tys) wiec odsetki policza sie i zwrot ubezpieczenia sie zmniejszy, a najlepsze jest to ze jak chce potwierdzenie na pismie to po 21 dniach otrzymam ale 50 zł opłata.Uciekam od nich po 10 latach.

657
0
Kliknij, aby skomentowaćx
()
x