Bank Pocztowy

Bank Pocztowy

Bank Pocztowy to uniwersalna instytucja komercyjna, która cały czas rozwija swoją ofertę i zaskakuje zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców interesującymi rozwiązaniami finansowymi. Dzięki obecności tego banku w blisko 5 tysiącach Urzędów Pocztowych na terenie naszego kraju konsumenci mają komfortowy dostęp do proponowanych usług.

W ofercie Banku Pocztowego znajdziemy różne konta, kredyty gotówkowe i hipoteczne, jak również lokaty czy ubezpieczenia. Ten bank umożliwia też korzystanie z funkcjonalnej strony internetowej, na której można wnioskować o niektóre produkty finansowe.

Bank Pocztowy - kontakt

W razie jakichkolwiek problemów możemy skontaktować się z konsultantami Banku Pocztowego telefonicznie, mailowo lub poprzez czat. Z pracownikami tego banku możemy się połączyć w przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Poniżej przygotowaliśmy tabelkę, w której znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Bankiem Pocztowym. Sprawdź!

Infolinia Kontakt Dostępność
Infolinia ogólna

Godziny pracy:
24h przez 7 dni w tygodniu

801 100 500
52 34 99 499

Infolinia premium
Infolinia bankowość prywatna
Infolinia biznes i przedsiębiorstwa
Zastrzeganie kart

52 34 99 494

Godziny pracy:
24h przez 7 dni w tygodniu

Aktualne promocje w Banku Pocztowym

W Banku Pocztowym każdy klient może liczyć na różne bonusy i promocje które wiążą się z najpopularniejszymi produktami finansowymi tj. konta bankowe, kredyty gotówkowe czy karty kredytowe. Więcej szczegółów na ich temat znajdziesz w przygotowanej przez nas tabelce. Zapoznaj się i przekonaj, jaka oferta wpisuje się w twoje potrzeby!

NAZWA PRODUKTU OPIS PRODUKTU
Bliskie Konto Pocztowe Bliskie Konto Pocztowe jest darmowym rachunkiem osobistym, który nie wiąże się dodatkowymi opłatami za: otwarcie i prowadzenie konta czy wypłatę pieniędzy w wybranej poczcie. Brak kosztów będzie obowiązywał tylko wtedy, gdy wykonamy miesięcznie transakcję na kwotę w wysokości minimum 300 zł.
Kredyt gotówkowy Kredyt w Banku Pocztowym można zaciągnąć na kwotę od 300 do 200 000 zł. Po wybraniu kwoty bank nie pobierze prowizji za udzielnie kredytu, ponadto wysokość rat kredytowych zawsze jest dostosowana do indywidualnych możliwości kredytobiorcy. Wnioskować o kredyt możemy na trzy sposoby: przez internet, telefonicznie lub w wybranej placówce.
Karta kredytowa Warto również zainteresować się ofertą karty kredytowej, na której maksymalnie może znajdować się 20 000 zł. Za wydanie karty nie będziemy musieli nic płacić. Najważniejszym warunkiem jej uzyskania jest minimalny dochód w wysokości 1100 zł netto. Okres bezodsetkowy wynosi 55 dni.

Bank Pocztowy - IBAN i SWIFT/BIC

Klienci wykonujący przelewy międzynarodowe powinni sprawdzić numery IBAN oraz SWIFT. Podanie kodu IBAN odbiorcy jest obowiązkowe przy przelewach typu SEPA, natomiast SWIFT umożliwia identyfikację instytucji, do której adresowany jest dany przelew.

IBAN PL + numer rachunku na który chcesz wysłać przelew
SWIFT/BIC POCZPLP4

Podstawowa oferta w Banku Pocztowym

W Banku Pocztowym znajdziemy naprawdę sporo ofert z produktami finansowymi, które są przewidziane nie tylko dla klientów indywidualnych, przedsiębiorcy również mogą liczyć na otrzymanie ciekawych propozycji od tego banku. W ofercie Banku Pocztowego zawierają się m.in. kredyt, karty kredytowe, konta czy lokaty, które są przystosowane do różnych oczekiwań klientów.

Pozostałe usługi Banku Pocztowym

Bank Pocztowy – opinie klientów indywidualnych

Bank Pocztowy zawiera ofertę dostosowaną do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów, oprócz tego cały czas proponuje różne rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktów finansowych. Z tego względu zyskał naprawdę dużą popularność wśród konsumentów i jest obecnie jednym z najlepszych banków na naszym rynku.

Pozostałe usługi Banku Pocztowego

Warto też przeanalizować inne produkty finansowe, jakie są proponowane przez Bank Pocztowy. Do najciekawszych ofert można zaliczyć ubezpieczenia, konta oszczędnościowe i lokaty oraz usługi pocztowe – każda z propozycji wyróżnia się innymi korzyściami!  Sprawdź więcej szczegółów na ich temat!

USŁUGA OPIS
Ubezpieczenia
  • Ubezpieczenie Pocztowe,
  • Warta Moje Zdrowie oraz Warta dla Zdrowia,
  • Ubezpieczenie od utraty pracy oraz ubezpieczenie na życie PTUW/PTUnŻ,
  • Ubezpieczenie od utraty pracy oraz ubezpieczenie na życie z Cardif Assurances Risques Divers S.A.,
  • Ubezpieczenie nieruchomości,
  • Ubezpieczenie na życie i od utraty pracy.
Oszczędności i inwestycje
  • Konto Oszczędnościowe,
  • Konto 500+,
  • Lokaty terminowe,
  • Fundusze Inwestycyjne.
Usługi pocztowe
  • E Awizo,
  • Polecony do skrzynki.

Podsumowanie oferty Banku Pocztowego

Zanim podejmiemy decyzję o skorzystaniu z oferty finansowej Banku Pocztowego, najpierw warto zapoznać się z jej wszystkimi mocnymi i słabymi stronami. Dzięki temu dowiemy się, jakie produkty spełnią nasze potrzeby. Poniżej wskazaliśmy najważniejsze wady i zalety tego banku, sprawdź!

Zalety

  • duża ilość produktów w ofercie bankowej,
  • produkty finansowe przeznaczone zarówno do osób fizycznych, jak i przedsiębiorców,
  • niskie koszty usług bankowych i kredytów,
  • możliwość korzystania z bankowości internetowej,
  • dostęp do bankowości mobilnej,
  • wiele oddziałów stacjonarnych,
  • interesująca oferta z produktami dodatkowymi.

Wady

  • bank wymaga dużej zdolności kredytowej.
Subscribe
Powiadom o
guest
33 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo
Anonimowo
1 rok temu

niestety panie obsługujące klientów tego banku nie przeskoczyły jeszcze do epoki kapitalizmu i dbania o klienta. korzystając z usług tej instytucji zawsze mam wrażenie jakby Pani w okienku robiła mi łaskę…

Piotr
Piotr
1 rok temu

Naprawdę bardzo się zaskoczyłem ofertą Banku Pocztowego. Bardzo dobry kredyt hipoteczny, dodatkowo fajne konto osobiste to naprawdę działa na plus. Bardzo duża dostępność ich usług sprawiła, że stałem się ich klientem i spokojnie moge polecić ten bank każdemu

Krzysiek
Krzysiek
1 rok temu

@ Piotr może i kredyt hipoteczny fajny, ale załatwienie formalności z tym związanych graniczy z cudem. Po miesiącu się poddałem! No chyba, że ja po prostu trafiłem na mniej kompetentną doradczynię. Czasem jak chcę coś tam załatwić to mam wrażenie, że nie jestem w banku tylko w jakimś kombinacie ;/

Jeezeebel
Jeezeebel
1 rok temu

nie sądziłem że taki bank jak pocztowy może zaskoczyć interesującą ofertą kredytu gotówkowego, złożyłem wniosek, czekam już na kasę i mam nadzieję że niedługo kupie auto :))) tylko te ceny paliw… Ehhhh 🙂

Piotr
Piotr
1 rok temu

Właśnie słyszałem że w Pocztowym dają teraz do końca marca 12,49%. A że kasy mi trzeba na zamierzony cel to chętnie skorzystam bo oferta jest konkurencyjna!

kasia
kasia
1 rok temu

Lecę niebawem po kredyt do Pocztowego bo mają teraz zimową promę i mały procent w porównaniu do innych banków.

norman
norman
1 rok temu

serdecznie odraczam – obraz funkcjonowania możecie zobaczyć sami ( ogarniecuie to w 30 min) Pani zajmująca się kredytami poprostu patrzyła na zegarek bo chciała iść na przerwę . Obsługa FATALNA. mam wrażenie że proszę o przyznanie renty w ZUSIE makabra. cała oprawa przywoła w Tobie czasy kiedy to klient był tylko przeszkodą w odpracowaniu zmiany .

Krzysztof
Krzysztof
1 rok temu

Również odradzam Bank Pocztowy-pieniądze z tego banku zabrałem, konto zlikwidowałem po ostatniej wizycie w oddziale tego banku Obsługa pozostawia wiele do życzenia, klientów nie szanują, niczym w "Misiu" Barei.

Henryk
Henryk
1 rok temu

W Banku Pocztowym niestety od września 2013 ponownie wprowadzają opłatę za prowadzenia konta Nestor i Standard.
Poobniżali też drastycznie oprocentowanie na lokatach .
Jeszcze może wprowadzą opłaty za przelewy do innych banków?
Trzeba sobie chyba dać spokój z tym bankiem .

Ewelina
Ewelina
1 rok temu

Bank z powodu kredytu oceniam jako fatalny, na odpowiedź dot. naszego podania czekaliśmy 3 m-ce a oni zażądali od nas zaświadczeń z pracy i innych dokumentów w 10 dni. Żeby tam cokolwiek załatwić, trzeba uzbroić się w niekończącą się cierpliwość. Doradcy klienta w banku są niekompetentni, nie wiedzą co sprzedają, po podpisaniu umowy kredytowej okazało się że mamy do wpłacenie prowizję 2300 zł, jeszcze przed udzieleniem kredytu i podjęciem przez bank decyzji. OGÓLNIE PARANOJA!!!

natalia
natalia
1 rok temu

Podzielam wymów Borneoxa. Również mam konto w banku pocztowym a jestem można powiedzieć młoda osobą. Korzystam z tego banku od roku i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów.

ada
ada
1 rok temu

Bank oceniam fatalnie. Panie obsługujące ten bank mają bardzo małą wiedzę, załatwianie nawet prostego przelewu trwa bardzo długo i bywa że aby cokolwiek załatwić trzeba chodzić po kilka razy.
Bywa również że nikt tego stoiska nie obsługuje bo 2 pracowników jest na urlopie, na chorobowym itp.
Takie traktowanie klienta to SKANDAL.
Ten Bank nie ma nic wspólnego z Pocztą i ludzie często mają pretensje do poczty a poczta jest niewinna bo to zupełnie inny produkt.
Tracę zaufanie do tego banku i z niego zrezygnuję.

Adam Dudek tel.691391007
Adam Dudek tel.691391007
1 rok temu

Sposób traktowania klienta przez Bank Pocztowy należy traktować jako żart. Nie jestem w stanie już się denerwować. Od 12-tu miesięcy zabiegam o wydanie karty do prowadzonego przez Bank konta. Zmieniają się pracownicy, już trzykrotnie składałem wniosek o jej wydanie, wniosek ulega albo zaginięciu a innym razem pracownik obiecuje że zrealizuje i tak biegną kolejne miesiące. Ponieważ sprawa nie dotyczy moich osobistych finansów a jedynie założonego stowarzyszenia, więc czekam, dzwonię co kilka miesięcy i tak przekroczyliśmy już rok. Co dla mnie śmieszniejsze, struktura Banku jest tak ułożona, że nawet nie ma gdzie interweniować czy się poskarżyć. Strona www Banku też nie… Czytaj więcej »

Kasia
Kasia
1 rok temu

Mam kredyt , w tym banku masakra tam nie ma pojęcia UGODA.

listonosz pat
listonosz pat
1 rok temu

konto w tym banku to u mnie mozna powiedziec sluzbowy wybor, bo pracuje na poczcie hehe. wiec wszystko sobie zalatwie w pracy co tylko zechce, pod bokiem mam od razu, nie musze nigdzie latac kombinowac zrywac sie z pracy jak niektorzy bo banki tylko do 15. konto w pocztowym likwiduje mi ten problem raz na zawsze !

Aga
Aga
1 rok temu

Cztery dni temu zrobiłam zgłoszenie na infolinii banku ponieważ nie mogę zrobić przelewu przez pocztowy 24 .Codziennie słyszę informację na infolinii że informatycy pracują nad rozwiązaniem problemu a przelewy mogę zrobić sobie na poczcie Owszem mogę tylko że za każdy przelew zapłacę 2.50

Anonimowo
Anonimowo
1 rok temu

Zona (niepełnosprawna) miała u nich konto (z pełnym moim upoważnieniem).Po jej śmierci poszłem do banku po wypłate środków i okazało się , ż mi nic się nie należy pomimo przedstawionych rachunków za pogrzeb (nie mylić z kosztami które pokrywa ZUS).Mało tego-z ich centrali dostałem uzasadnienie Ochrona danych osobowych.To wielka kpina z ludzi starszych którzy przeżyli tragedie.Namawiajcie Swoich seniorów aby jak najszybciej przeniśli swoje środki do każdego innego banku !!!

kasiarzynka
kasiarzynka
1 rok temu

Ja bardzo lubię pko bp. Polski bank, dużo bankomatów a w każdym mieście znajdziesz placówkę. Do tego bardzo dobra bankowośc przez internet ipko, mam konto w trzech bankach i z ipko najwygodniej mi sie kożysta

kleofas
kleofas
1 rok temu

Mam pocztę niedaleko, więc nie muszę chodzić do banku, a konto osobiste jest prawie za darmo, bo tylko za karte płacę. Babcia mnie namówiła, nie żałuję, polecam

Borneox
Borneox
1 rok temu

myślałem, że Pocztowy to bank dla babć ale pozytywnie się zaskoczyłem. Zaryzykowałem i mam teraz konto za darmo, tylko za kartę muszę płacić, ale to są jakieś groszowe sprawy. No i nie muszę chodzić do banku, bo ba poczcie można wszystko załatwić. Jak szukasz konta nowego i masz pocztę pod domem to ja bym polecał konto zawszedarmowe!

superlatio
superlatio
1 rok temu

To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku. Jednakże w celu skorzystania… Czytaj więcej »

ry
ry
1 rok temu

To coś co nazywa się Bankiem nie wiele ma z nim wspólnego ,Przede wszystkim BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW !

Naliczanie bez wiedzy klienta prowizji 20 zł za przelew i oczywiście brak możliwości reklamacji. Jedyne co mogę polecić to SZYBKO ZLIKWIDOWAĆ TAM KONTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zanim będą problemy i potworne straty FINANSOWE . Niestety według mnie system tego całego Pocztowego "BANKU" jest zacofany .To jakieś nieporozumienie .TY im swoje a oni swoje

zbyszek
zbyszek
1 rok temu

tak jak kolega wyżej. Aha nie napisałeś jeszce,że bankomatów jest bardzo mało.Trzeba sie naprawde naszukać żeby wypłacić pieniążki bez prowizji ….

zawiedziony
zawiedziony
1 rok temu

Odradzam każdemu ten bank. Osoby tam pracujące nie kompetentne. Ogólnie bank nieprofesjonalne podejscie. Wysyłali do mnie rzekomo jakies korespondencje ktore nigdy nie dotarły-dotyczące kredytu i ubezpieczenia mieszkania- i zaczeli naliczac sobie jakies odsetki o ktorych nie wiedziałem. Korespodencje z banku przesyła sie listem POLECONYM!!!!!!! tymbardziej jezeli chodzi o jakies platnosci ktorre sobie sami wymyslaja. Oczywiscie po namowie pani konsultantki zebym napisal odwołanie-napisałem. odpowiedz była taka jaka mozna bylo sie spodziewac-negatywna. Gdybym nie mial tam kredytu juz dano by mnie tam nie było. Moj kolega już zdażył uciec stamtad pomimo kredytu a ja jeszcze tkwie w tym bałaganie ale już niedługo:)… Czytaj więcej »

Okradziony Klient
Okradziony Klient
1 rok temu

Elementarny brak dbałości o bezpieczeństwo środków finansowych na koncie, brak komunikacji z pracownikami wyższego szczebla, niekompetencja pracowników, brak elementarnej wiedzy na temat przepisów i łamanie tychże przepisów! Nie będę się rozpisywać o szczegółach sprawy, ale padłem ofiarą przekrętów finansowych na rynku do czego doszło przez niekompetencję, niewiedzę, arogancję pracowników, brak chęci podjęcia działań w celu rozwiązania problemu. Bank umywa ręce. Lekceważy klienta. Utrudnia kontakt z pracownikami wyższego szczebla. Przestrzegam i odradzam pozostawianie tam jakichkolwiek pieniędzy! Sprawę przekazałem do sądu.

Megrez
Megrez
1 rok temu

Jestem byłym (na szczęście) pracownikiem tegoż Banku. Brak kompetencji pracowników to wina dyrekcji poszczególnych oddziałów. Szkolenie było jedno – 5 dni w Łodzi, samo poznanie produktów, głownie tylko tych za które pracownik ma prowizję. Jeśli klient nie chce czegoś z tych produktów to mamy go szybko "załatwić" by nie tracił naszego cennego czasu – tak nas uczono w oddziale Szczecin. Jakaś nauka procedur to kpina – nie wiesz? masz się dowiedzieć. Skąd? Nie wiesz, skąd?? nie masz spotkań – to po co przychodzisz do pracy? Pracownicy którzy chcą pomóc każdemu klientowi, są traktowani gorzej, bo za udzielenie informacji placówka nie… Czytaj więcej »

toni
toni
1 rok temu

Kompetentna,przemiła i życzliwa placówka Banku Pocztowego w Szczecinie. Uważam, że bardzo dużo zależy od podejścia do klienta. Może być szereg innego rodzaju mankamentów organizacyjnych, ale jeżeli pracownik traktuje KAŻDEGO klienta z szacunkiem, to można uniknąć wielu problemów. Tak jest właśnie na wspomnianej placówce w Szczecinie, tam czuję się jak prawdziwy klient. Dodam,że wszyscy mamy złe dni i dużo zależy od nas samych. Pozdrówko

xxx
xxx
1 rok temu

Odradzam Wszystkim i sama uciekłam, ludzie co tam pracują nie mają pojęcia o prawie bankowym jak z łąpanki.O mało nie podałam ich do prokuratury za zatrzymanie moich pieniędzy, i ten ciągły tekst" Proszę pani to nie my, to system" NIE POLECAM
coś strasznego .Powinni go zamknąć za te przekręty z klientami

Krystian
Krystian
1 rok temu

Mi tydzień temu na koncie zrobilo się -1600 zl i nie wiadomo skąd to z czego debetu nie mam bo w tym banku miec nie można zlozylem reklamacje i czekam hu tydzień jezeli nie oddadzą tych pieniędzy od z tym do prokuratury.Bo tak być nie może

Joanna P
Joanna P
1 rok temu

Banda złodziei i instytucja pełna niekompetentnych osób "z łapanki". Popełniają błędy po czym nie potrafią się do tego przyznać obarczając winą klienta. Konsultanci zbywają klientów posiłkując się wyuczonym zdaniem "nie jesteśmy uprawnieni do udzielania danych dotyczących Pani sprawy" – serio??? Jak proszę o połączenie z osobą uprawnioną do powyższego słyszę "proszę o kontakt drogą listowną bądź e-mail". Już raz czekałam 30 dni. Dziś musze czekać kolejny miesiąc!! Brak jakiejkolwiek znajomości polityki jakości i obsługi klienta, zero szacunku i działania mijające się z celem. NIGDY NIE ODWAŻE SIĘ POLECIĆ, WRĘCZ BĘDĘ ODRADZAĆ NAWET NAJGORSZYM WROGOM.

Paweł
Paweł
1 rok temu

Założyłem tam konto ale karty płatniczej nie otrzymałem mimo że minie już miesiąc infolinię nie działa a przynajmniej nikt nie odbiera pani na poczcie stwierdziła że to żaden problem przecież pieniądze może pan wypłacić na poczcie normalne jaja nie polecam

Marika
Marika
1 rok temu

Najgorszy bank w Polsce.

Husky 556
Husky 556
7 miesięcy temu

Tragiczny bank. Konto miało być za 0 zł, okazało się że naliczało prowizję za prowadzenie. Wszystkie operacje na koncie płatne. Złożyłem wniosek o likwidację konta 2 miesiące temu. Konto nadal jest i wciąż naliczają opłaty. Unikajcie jak ognia

33
0
Kliknij, aby skomentowaćx
()
x