Logowanie Rejestracja
Reklama dźwignią handlu. Różne oblicza Makro

Strona główna Wiadomości Reklama dźwignią handlu. Różne oblicza Makro Reklama dźwignią handlu. Różne oblicza Makro

Reklama dźwignią handlu. Różne oblicza Makro

Hurtownie dla firm nie muszą inwestować tak dużych funduszy w reklamę telewizyjną. Ta oszczędność przekłada się zwykle na lepszą ofertę i promocje dla klientów. Najlepszą reklamą są po prostu przystępne ceny i dodatkowe darmowe usługi. O ile klienci indywidualni mają ogromny wybór w sklepach o tyle firmy decydują się na korzystanie z jednego punktu dostaw. Z czasem daje do lepsze rabaty i inne korzyści powiązane z zakupami. Makro pojawia się w telewizji rzadko, ale zawsze pokazuje się z dobrej strony. Są to krótkie reklamy, których bohaterem jest jakiś znany kucharz. Ostatnio był nim jeden z uczestników kulinarnego show Top Chef.

Autor: Kamila_Szewczak | Dodano: 7 kwietnia 2015
Zobacz więcej:

 

Święta w Makro


Promocyjne akcje świąteczne są obowiązkiem każdej szanującej się firmy handlowej. Hurtownie mają przewagę nad supermarketami pod względem większej ilości importowanych produktów. Duży wybór pozwala stworzyć lepsze zestawy upominkowe dla pracowników. Podczas każdych większych świąt Makro oferuje możliwość skomponowania własnego koszyka upominkowego dla pracowników lub rodziny. Firmy mogą konsultować się telefonicznie lub mailowo z ekspertami by stworzyć paczki do konkretnej kwoty. Obecnie rozpoczęto wielkanocną kampanię reklamową. Marcin Piotrowski uczestnik programu Top Chef jest twarzą akcji promocyjnej w telewizji. Jako profesjonalny kucharz pracujący w warszawskiej restauracji dobrze wie czego potrzebują szefowie kuchni, zwłaszcza w czasie świąt. Poprzednie kampanie skupiały się na zagranicznych kucharzach. Jednak polski widz docenia także rodzime znane twarze gastronomii, które znane są z programów telewizyjnych.

 

Pomoc małej i średniej gastronomii


W związku z tym, że najlepszą reklamą jest marketing szeptany Makro świadczy usługi indywidualne obejmujące szkolenia oraz doradztwo biznesowe. Jeden zadowolony klient to szansa na nowych nabywców. Gastronomia od zawsze była na uprzywilejowanym miejscu. Partnerstwo w programach telewizyjnych mających wyłonić najlepszego kucharza to nie przypadek. Akademia efektywnej przedsiębiorczości to jeden z programów realizowanych od kilku lat. Jest to zbiór szkoleń kierowanych do małej i średniej gastronomii oraz przedsiębiorców z segmentu handlu detalicznego. Szkolenia z zakresu gastronomii obejmują zarówno kucharzy jak i obsługę a także managerów. Makro postawiło przede wszystkim na kuchnie Polską oraz Włoską. Szkolenia mają także za zadanie wskazać lepszy bardziej nowoczesny kierunek w rozwoju restauracji oraz gastronomii hotelowej.

 

Inspiracje w gotowaniu i nie tylko


Inspiracje w gotowaniu można czerpać z różnych źródeł. Na stronie internetowej Makro stworzono dział przepisów, które pochodzą od znanych szefów kuchni. Przez długi czas firma współpracowała z Kurtem Schellerem. Większość przepisów została opracowana właśnie przez niego. Jedzenie typu fast food także ma swoje miejsce wśród oferty gastronomicznej. W związku z rosnącą konkurencją oraz wymogami względem jakości typowy fast food przestał być kojarzony tylko z niezdrowym jedzeniem. Mimo iż Makro to hurtownia dla firm to nie brakuje klientów indywidualnych. Mogą zbierać punkty w programach partnerskich oraz korzystać z najbardziej korzystnych ofert sezonowych. Wśród nich nie zabrakło tanich urządzeń RTV i AGD oraz wiosennej oferty mebli ogrodowych. Tematyczne katalogi oparte o sezonową kampanię reklamową pojawiają się niemal co miesiąc.

   
Ofin.pl

Ofin.pl



Dodaj opinię/skomentuj powyższą wiadomość:

Autor:
Treść:

Komentarze:   (łacznie 0)

Jak dotąd nikt nie skomentował powyższej wiadomości. Napisz pierwszy komentarz!
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.