Logowanie Rejestracja
Getin Bank odkrywa kolejne karty projektu Getin Up

Strona główna Wiadomości Getin Bank odkrywa kolejne karty projektu Getin Up Getin Bank odkrywa kolejne karty projektu Getin Up

Getin Bank odkrywa kolejne karty projektu Getin Up

W poniedziałek, 14 stycznia, wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa projektu Getin Up. Ma on zmienić filozofię działania Getin Banku z czysto sprzedażowej na relacyjną oraz stać się kartą przetargową w walce o pozycję lidera w segmencie kont osobistych. Bank zmieni również logo i identyfikację wizualną.

Autor: Kamila_Szewczak | Dodano: 15 stycznia 2013
Zobacz więcej:

Proces wdrażania projektu Getin Up wystartował w grudniu 2012 roku. Dotyczył on uruchomienia innowacyjnego konta internetowego z nowoczesnymi funkcjonalnościami, z których największą uwagę przykuwa karta bankomatowa z mikrowyświetlaczem i klawiaturą. Ponadto osoba zakładająca rachunek ma możliwość płacenia za zakupy przy pomocy smartfona lub wykonywania przelewów przez Facebooka, maila czy sms-a, nawet gdy nie zna numeru konta odbiorcy. Służy do tego specjalna aplikacja. Wystarczy, że podasz adres e-mail, numer telefonu czy kontakt na Facebooka osoby, której chcesz przelać pieniądze, a system sam wyśle do niego informacje z prośbą o uzupełnienie danych potrzebnych do wykonania transakcji.


Kampania medialna to kolejny etap wdrażania nowej propozycji Getin Banku, która ma stać się flagowym produktem drugiej, największej instytucji finansowej na polskim rynku bankowym. Potrwa 4 tygodnie i obejmie promocję w TV, internecie, na łamach dzienników, tygodników i prasy rozrywkowej oraz w outdoorze. Towarzyszyć jej będzie prezentacja nowego logo i nowej identyfikacji wizualnej banku, należącego do wrocławskiego biznesmena Leszka Czarneckiego. Oba elementy odwołują się do pierwotnej idei instytucji, która brzmi „GET IN - wejdź, przekonaj się!”. Stąd też motyw przewodni w postaci strzałki połączonej z nazwą banku. W ten sposób Getin Bank chce zachęcić klientów do działania, przychodzenia do swoich placówek, odwiedzania stron internetowych, sprawdzania i porównywania oferty z konkurencją.


Ponadto na przełomie stycznia i lutego pojawią się pierwsze placówki nowej generacji, w tym przeobrażone siedziby DnB Nord, natomiast obecne przejdą rebranding.


Zmiany obejmą nie tylko wizerunek Getin Banku, ale również strategię jego działania. Instytucja przestanie stawiać jedynie na sprzedaż, a wyjdzie do klienta i będzie nastawiona na tworzenie tzw. swojego banku. Kartą przetargową ma tu być właśnie innowacyjne i funkcjonalne konto osobiste oraz wysoka jakość obsługi klienta.

 

Sylwia Stwora


   
www.Sfera-Finansow.pl

www.Sfera-Finansow.pl



Dodaj opinię/skomentuj powyższą wiadomość:

Autor:
Treść:

Komentarze:   (łacznie 0)

Jak dotąd nikt nie skomentował powyższej wiadomości. Napisz pierwszy komentarz!

« Czy powyższa informacja finansowa była pomocna?
|

Getin Bank odkrywa kolejne karty projektu Getin Up

Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.