Logowanie Rejestracja
Czas na nowy mBank. Na początek można zarabiać na zakupach z mOkazjami

Strona główna Wiadomości Czas na nowy mBank. Na początek można zarabiać na zakupach z mOkazjami Czas na nowy mBank. Na początek można zarabiać na zakupach z mOkazjami

Czas na nowy mBank. Na początek można zarabiać na zakupach z mOkazjami

Nim w czerwcu wystartuje nowy mBank, poznamy sześć kluczowych komponentów debiutanta. Pierwszy z nich, facebookowa aplikacja mOkazje, już ruszył. Program umożliwia robienie zakupów z rabatem w wysokości nawet 760 zł w czasie jednej transakcji kartą płatniczą mBanku, który w ciągu 60 dni zostanie zwrócony na konto klienta. Na zniżki można liczyć m.in. w sieci Starbucks oraz KFC.

Autor: Kamila_Szewczak | Dodano: 26 kwietnia 2013
Zobacz więcej:

Wśród ofert programów lojalnościowych proponowanych przez banki, gdzie każda transakcja dokonana kartą przeliczana jest na punkty, a punkty na nagrody, opcji moneyback (zwrot części wydatków związanych z płatnością za zakupy kartą płatniczą), rabatów na zakupy w bankowych pasażach handlowych czy zniżek na wybrane usługi i produkty z racji założenia konta lub aktywnego korzystania z niego, propozycję mBanku można uznać za unikalną. Żadnych dodatkowych kuponów, kart lojalnościowych, sprawdzania, czy mamy wystarczającą liczbę punktów na gadżet czy limitów kwotowych. Wysokość oszczędności zależna jest od „hojności” danego sprzedawcy, który może udzielić nam rabatu złotowego lub procentowego oraz aktywności klienta mBanku.


mOkazje umożliwiają uzyskanie rabatu bez konieczności upominania się o niego przy kasie. Nie trzeba też uważać na hasła „promocja nie łączy się z innymi okazjami”. Zniżka naliczana jest automatycznie, o czym klient zostanie poinformowany sms-em. Warunki stawiane przez mBank? Rejestracja na dedykowanej platformie na Facebooku i płatność za zakupy kartą od mBanku wydaną do konta indywidualnego (izzyKONTO czy Ekonto). Warto też udostępniać oferty znajomym.


Na razie spersonalizowane oferty na rabaty w wysokości od 7 do 50 proc. można otrzymać w Big Star, CDP.PL, KFC, Starbucks, Leroy Merlin oraz Pizzaportal. Grono partnerów mBanku ma się sukcesywnie powiększać.


W kolejnych odsłonach kampanii promocyjno-edukacyjnej nowego serwisu bankowości elektronicznej pod hasłem „mBank Reinvented” poznamy unikalny design, wyszukiwarkę transakcji, przelewy przez sms i Facebooka, nawigację finansową i eksperta on-line dostępnego 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Sylwia Stwora

 


   
Banking-Magazine

Banking-Magazine



Dodaj opinię/skomentuj powyższą wiadomość:

Autor:
Treść:

Komentarze:   (łacznie 1)

Autor: martinoo Dodano: 4 maja 2013

Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej o eKoncie to polecam stronę: opinie.konto365.pl/mbank-opinie-o-ekoncie/

« Czy powyższa informacja finansowa była pomocna?
|

Czas na nowy mBank. Na początek można zarabiać na zakupach z mOkazjami

Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.