Logowanie Rejestracja
Assistance – fachowa pomoc w nagłej sprawie

Strona główna Poradniki Assistance – fachowa pomoc w nagłej sprawie Assistance – fachowa pomoc w nagłej sprawie

Assistance – fachowa pomoc w nagłej sprawie

Pierwszym skojarzeniem z usługą assistance jest zwykle polisa AC samochodu i opcja pomocy towarzystwa ubezpieczeniowego w momencie awarii auta. Jednak coraz częściej produkt, w ramach którego możemy liczyć na wsparcie specjalisty, oferują banki, gdy zakładamy konto osobiste czy zaciągamy kredyt gotówkowy.

Autor: Kamila_Szewczak | Dodano: 25 stycznia 2013
Zobacz więcej:

Wielu z nas na propozycję ubezpieczenia assistance zaoferowanego przez bank w momencie nabywania produktu finansowego np. karty kredytowej, reaguje w podobny sposób. Odmawia, bo nie chce dodatkowo płacić lub po prostu nie wie, w jaki sposób usługa funkcjonuje. Tymczasem w ramach pakietu assistance możemy liczyć na pomoc medyczną czy korzystanie z usług fachowca w wielu awaryjnych sytuacjach, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Może to być pęknięta rura kanalizacyjna, zepsuty komputer, pralka zalewająca mieszkanie, nagła potrzeba domowej wizyty lekarskiej czy nieszczęśliwy wypadek w drodze do pracy lub podczas zagranicznej podróży.


Bezpłatne assistance 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku proponuje BNP Paribas. Aby móc korzystać z usługi należy otworzyć rachunek osobisty i wybrać jeden z pakietów – M, L lub XL. W sytuacji kryzysowej wystarczy jeden telefon do całodobowego Centrum Alarmowego (tel. (22) 205 51 08), aby uzyskać pomoc medyczną lub techniczną w miejscu zamieszkania albo przy awarii samochodu na terenie Polski czy otrzymać odpowiedź na nurtujące pytanie na infolinii medycznej, prawnej lub familijnej. Bank oferuje również wsparcie podczas zakupów, gdy klient waha się co i gdzie najtaniej kupić (Serwis „Tanie Zakupy”) czy gdzie spędzić wolny czas (Serwis Concierge).


Darmowy pakiet assistance zawierający pomoc medyczną np. w momencie wypadku, nagłego zachorowania czy potrzeby dostawy leków, pomoc hydraulika, elektryka czy specjalisty od urządzeń AGD, RTV i PC, wparcie w przypadku awarii, wypadku lub kradzieży samochodu, a także usługi informacyjne i Concierge znajdziemy również w BPH. Warunkiem jest posiadanie Maksymalnego Konta lub Kapitalnego Konta.


Bank Pekao oferuje dodatkowo także bezpłatne assistance za granicą na terenie wszystkich państw świata w razie wypadku lub nagłego zachorowania, w ramach którego możemy liczyć na pokrycie kosztów leczenia czy transport medyczny do Polski.


Z kolei zakładając konto w Alior Banku oprócz standardowych pakietów assistance, możemy skorzystać z opcji „Osobistego Asystenta”, czyli prywatnego konsultanta, który pomoże zarezerwować np. miejsce w hotelu, zorganizować transport, opiekę nad dziećmi czy usługi kurierskie, podpowie co kupić na prezent lub przedstawi zasady savoir vivre.


Natomiast w Credit Agricole z usługi assistance można skorzystać w momencie zaciągania kredytu gotówkowego, ale wiąże się ona z opłacaniem comiesięcznej składki, której wysokość zależy od trwania okresu ochronnego np. ochrona jednoroczna – ok. 45 zł miesięcznie, a trzyletnia – ok. 127 zł miesięcznie.


Decydując się na pakiet assistance ważne jest, aby dowiedzieć się dokładnie, jaki jest zakres pomocy w ramach danego ubezpieczenia, jak długo on obowiązuje, w jaki sposób zgłaszać się po pomoc oraz ile razy z danej usługi możemy skorzystać. Zwykle oferty limitują liczbę interwencji w skali miesiąca lub roku.

 

Sylwia Stwora


   
Banking-Magazine

Banking-Magazine



Dodaj opinię/skomentuj powyższą wiadomość:

Autor:
Treść:

Komentarze:   (łacznie 0)

Jak dotąd nikt nie skomentował powyższej wiadomości. Napisz pierwszy komentarz!
Co to znaczy odpowiedzialne pożyczanie
Zobacz następny artykuł:
Co to znaczy odpowiedzialne pożyczanie
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.