PKO BP

o PKO Bank Polski

PKO Bank Polski, którego historia sięga 1919 roku, jest największym bankiem uniwersalnym w Polsce. Bank świadczy usługi w segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym zarówno klientom indywidualnym, jak i podmiotom gospodarczym.

Bank PKO jest to niewątpliwie największa instytucja finansowa w Polsce pod względem kapitałów własnych, aktywów, liczby klientów, rozległości sieci dystrybucji oraz skali działania. Od stu lat obsługuje Polaków, a swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. PKO BP w roku 2016 otrzymał nagrodę „Bank dla klienta indywidualnego” w konkursie Portfel „Wprost”.

PKO BP udziela kredytów gotówkowych oraz pożyczek klientom indywidualnym oraz korporacyjnym. Najbardziej znanym produktem pożyczkowym jest „Mini Ratka”.

Maksymalna kwota kredytu: 120 000 zł

Klienci mogą korzystać z rachunków bieżących oraz oszczędnościowych, kart kredytowych i debetowych, lokat terminowych, usług private banking oraz produktów inwestycyjnych (w tym funduszy inwestycyjnych otwartych i zamkniętych). W PKO Banku Polskim dostępne są też kredyty konsumpcyjne i hipoteczne oraz inne produkty powiązane z rynkiem mieszkaniowym.

kredyt gotówkowy „Mini Ratka” w PKO BP

PKO Bank Polski udziela kredytów i pożyczek gotówkowych na okres od 1 miesiąca do 96 miesięcy (w przypadku kredytu konsolidacyjnego możliwość spłaty nawet do 120 miesięcy). Kwota, o którą można się ubiegać waha się w granicach od 1 000 zł do 120 000 zł (wraz z kredytowanymi kosztami). Po kredyt lub pożyczkę można udać się do oddziału banku, można zadzwonić na infolinię, a za pomocą serwisu internetowego iPKO również można wypełnić wniosek a nawet podpisać umowę bez konieczności wizyty w placówce. W swoich ofertach PKO BP daje możliwość skorzystania z trzymiesięcznej karencji lub wakacji kredytowych. Preferencyjne warunki kredytów gotówkowych dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Spłata odbywa się w równych ratach. Zobowiązanie nie wymaga zakładania konta w PKO BP.

  • 0% prowizji za udzielenie
  • Szybka wypłata – dla wniosków w aplikacji IKO nawet w 30 sek. od momentu akceptacji umowy
  • pieniądze na Twoje konto Bank przekaże nawet w dniu złożenia wniosku
  • 0 zł za wcześniejszą spłatę
  • możliwość zawieszenia spłaty: nawet 3 miesiące wakacji kredytowych
  • Umowa w kwocie od 1 000 zł do 120 000 zł
  • Pożyczkę możesz otrzymać w 100% online wserwisie internetowym iPKO, przez aplikację IKO, w oddziale, agencji i przez telefon

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 5,11%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3245,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 3333,89 zł oprocentowanie zmienne 4,99% całkowity koszt kredytu 88,89 zł (w tym: prowizja 0,00 zł, odsetki 88,89 zł), 12 miesięcznych rat równych po 277,78 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 12.03.2019 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Zapytaj o kredyt w PKO BP

 

Dla kogo jest pożyczka w PKO BP?

  • dla osób, które nie zaciągnęły pożyczki lub kredytu w PKO Banku Polskim
  • nie jest konieczne posiadanie konta w PKO Banku Polskim

PKO BP kontakt

Nazwa: PKO BP

Data ustanowienia: 1919-01-01

Strona WWW: www.pkobp.pl

tel. 800 302 302

Adres:

ul. Puławska 15
02-515 Warszawa

Historia:

7 lutego 1919 roku na mocy dekretu podpisanego przez Naczelnika Państwa, Józefa Piłsudskiego, powstała Pocztowa Kasa Oszczędności. 19 czerwca 1920 roku PKO, na mocy ustawy, uzyskała osobowość prawną i stała się instytucją państwową z gwarancją i pod kontrolą państwa. Ustawa likwidowała również podległość PKO w stosunku do ministra poczt i telegrafów. W 1935 roku PKO objęła swym patronatem powstające od 1927 roku Szkolne Kasy Oszczędności. W 1945 roku PKO wznowiło swoją działalność, jednakże ograniczoną decyzją rządu jedynie do pocztowego obrotu bezgotówkowego i gromadzenia oszczędności. W 1949 r., na mocy dekretu ministra finansów, zlikwidowano Pocztową Kasę Oszczędności, a na jej bazie powstał nowy bank – Powszechna Kasa Oszczędności Bank Państwowy. W 1969 r. PKO BP zostało przydzielone kredytowanie budownictwa mieszkaniowego, a w 1970 r. obsługa sprzedaży ratalnej, tzw. ORS. W lipcu 1975 roku sieć PKO BP została, decyzjami o charakterze administracyjnym, włączona w strukturę NBP. Ostatecznie Powszechna Kasa Oszczędności została reaktywowana w czerwcu 1987 r. jako bank oszczędnościowo-kredytowy i dewizowy, obsługujący osoby fizyczne i prawne, jednostki gospodarki uspołecznionej, zwłaszcza spółdzielnie mieszkaniowe, a także gospodarkę prywatną. W dniu 12 kwietnia 2000r. do rejestru handlowego została wpisana jednoosobowa spółka akcyjna Skarbu Państwa pod nazwą Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., która powstała w wyniku przekształcenia Powszechnej Kasy Oszczędności – banku państwowego.

PKO BP Opinie

W przypadku PKO BP nasi czytelnicy są podzieleni. Część z nich chwali tę instytucję, a w szczególności jej konto internetowe. Niestety pojawiają się także głosy krytyki na temat wysokich kosztów prowadzenia rachunku i karty, a także niekompetencji pracowników banku. Poniżej możesz zapoznać się z opiniami na temat PKO BP lub podzielić się z nami swoimi uwagami i spostrzeżeniami.



418
Dodaj komentarz

avatar
418 Wątki
0 Odpowiedzi w wątku
1 Osoby obserwujące
 
Najpopularniejszy komentarz
Osoby komentujące
1 Autorzy ostatnich komentarzy
Maria Autorzy ostatnich komentarzy
  Powiadomienia o komentarzach  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
były klient
Gość
były klient

najgorszy bank

Michał
Gość
Michał

opłata 7,99 za przelew między dwoma swoimi kontami na jednym numerze konta to skandal

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Bank PKO BP zniechęca mnie przede wszystkim niekompetencją pracowników,która sprawia kłopoty użytkownikom. Zakładając do ROR-u bankowość internetową, a następnie kartę kredytowa nie spodziewałam się, że stanie się to dla mnie źródłem niekończących się problemów. Pracowniczka banku najpierw uszczęśliwiła mnie papierowymi wyciągami, których stanowczo nie chciałam, a także źle zapisała nazwisko panieńskie mojej mamy – w efekcie czego po zablokowaniu sobie dostępu do konta przez internet nie mogłam go odblokować telefonicznie i musiałam się udać do oddziału. Nieszczęśliwie był długi weekend przez co przez 4 dni byłam pozbawiona dostępu do konta. Wizyta w banku – koszmar – kilometrowa kolejka. Ta sama… Czytaj więcej »

koszmarek
Gość
koszmarek

Mam pytanie i zażalenie w jednym !!! Czy jest ktoś jeszcze komu pko podkrada pieniądze za opłatę informacyjną?? co to kurde jest żadne informacje minie przychodzą anie sms-em ani @. czy można tą usługę wyłączyć ??

Maciek
Gość
Maciek

Już nie jestem klientem tego banku! Co prawda placówek mają dość sporo, ale w każdej z nich potworne kolejki. za każdym razem czułem się jak na poczcie lub w przychodni, gdzie wiecznie się czeka! Poza tym obsłudze przydałyby się jakieś szkolenia produktowe…

Agnieszka
Gość
Agnieszka

korzystałam z usług tego banku,duże koszty prowadzenia rachunku i karty.

Sebo
Gość
Sebo

To bank emerytów i wiecznych kolejek ,

KalinaS
Gość
KalinaS

Jeśli ktoś uwielbia stać w gigantycznych kolejkach ten bank jest właśnie dla niego! Powiem więcej, ostatnio skończyła mi się lista kodów i nie przysłali mi kolejnej. Dzwoniłam do banku i kobita mi mówi, że muszę się osobiści pofatygować…. no ludzie!!! Nie po to zakładałam konto z dostępem internetowym aby teraz latać z pierdołami do banku!

Kamilcia
Gość
Kamilcia

Ja korzystam zarówno z tradycyjnego pko bp jak i inteligo – oba jak dla mnie bardzo solidne. Oczywiście, zgadzam się że w pko bp są duze kolejki o kazdej porze dnia, co wynika to z faktu, że duża część klientów to osoby w podeszłym wieku które nie korzystają z dobrodziejstw XXI wieku – internet.

Kaśka
Gość
Kaśka

Dla mnie OK. Najważniejsze że jak chcę kredyt to idę do placówki i na podstawie wpływów na konto w 15 min. mam kasę 😉

LubięPKO
Gość
LubięPKO

Jestem klientem Banku PKO BP w segmencie bankowości osobistej i posiadam konto Aurum. Jestem bardzo zadowolony – wszystko za FREE i osobisty doradca, stąd też bez kolejek. Nawet, jeśli wpływy n akonto nie są na tyle duże,aby być zwolnionym z opłaty za konto, to i tak opłata 20 zł – za tak duzy pakiet zysków nie jest kwota wygórowaną. Ogromny minus to niskie oprocentowanie depozytów, ale to już inna bajka.

maria
Gość
maria

poszłam do banku na pl.Wolności w Poznaniu ,bardzo dużo wywieszek i okienek co tu się załatwia ale najważniejsza to "nieczynne" 2 kasy ! wpłaciłam i chciałam załatwić ksiązeczkę mieszkaniową i to nie tu mam inne okienko ! no i nowy numerek! po tym wszyskim tj.2 godz.dowiedziałam się ,że muszę!!! jechać na os.Sobieskiego /od domu tj.25 km ,razem 50/z końca -na koniec.Bank napewno "Polski"?

kinga
Gość
kinga

proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego, ankieta stanowi część mojej pracy licencjackiej na temat zmiany wizerunku PKO BP, link:

http://www.ankietka.pl/ankieta/111636/skutecznosc-kamp

wypełnienie nie potrwa dłużej niż 5 minut

dziękuje

jotek
Gość
jotek

Obsługa transakcyjno-kasowa to kpina z klientów. Kto nie musiał wpłacić pieniędzy w II oddziale w Szczecinie, ten nie wie, co nieprzyjazny bank.

Tomek
Gość
Tomek

Bank największy, ale także z największymi i przeróżnymi opłatami, najdłużej się też tam wszystko załatwia (dopisanie żony do zwykłego mojego konta = prawie 2 godziny…), nieprzyjazny klientowi, zbiurokratyzowany i zformalizowany (wymagał nawet tłumaczeń przysięgłych wydruków z konta…), wymagający niezliczonych ilości dokumentów i odrzucający te dokumenty gdy brakuje krzyżyka lub kreski, nieszanujący swoich klientów. Moja przygoda z bankiem to konta od ponad 10 lat, kilka lokat wcześniej, kredyt hipoteczny, konto ROR i walutowe… Bank wypowiedział mi kredyt ponieważ nie miał zabezpieczenia hipotecznego (deweloper zbankrutował i walczymy o dokończenie budowy), żadne prośby o przedłużenie terminu przedłożenia zabezpieczenia nie pomogły (kilka pism, wyjaśnień,… Czytaj więcej »

Pablo
Gość
Pablo

Oddział Nowy Sącz ul. Freislera 6 powierzchnia 200 m dwie kasy z tego jedna czynna, plus punkt obsługi rachunku i kredytów, który nie ma z tym nic wspólnego bo wszystko jest załatwiane w kasach. Oprócz kasjerów którzy wiedza wszystko reszta to statyści. Kolejki nie mają końca, brak organizacji w obsłudze klienta. Czy ktoś z zewnątrz kontroluje ilość obsłużonych interesantów albo obrót placówki? Czy ta placówka jest na tyle rentowna żeby istniała ? Kasy są do wpłacania i wypłacania gotówki, nie do załatwiania kredytów skoro jest do tego osobne stanowisko, chyba ze osoba która tam pracuje bierze pensje za gapienie się… Czytaj więcej »

mieszko V
Gość
mieszko V

PKO BP to bank który nazywa rachunki walutowe oszczędnościowymi a przynoszą same straty. Schemat wydojenia rachunków "oszczędnościowych" polegają na obłożeniu ich opłatą za prowadzenie (haracz miesięczny) oraz nalicza odsetki "oszczędnościowe", od których odliczany jest podatek belki ;( . Przykładowo od 100 euro pobierają opłatę 0,26 euro następnego dnia księgują odsetki w wysokości 0,26e i obciążają jeszcze podatkiem 19% wartość 0,26e jako suma wychodzi 100-0,26+0,26-(0,26*19%)= 99,95. I to jest rachunek "oszczędnościowy" !!! Gdzie to mogę zgłosić, gdyż narusza to założenia ustawy Art. 30a "Ust. o pod. doch. od osób fiz."

londa
Gość
londa

PKO BP w Bogatyni to dopiero bank!!! Pani kierowniczka jest tak nie miła, że gdy podeszłam do jej stanowiska to mnie zwyczajnie pogoniła stwierdzając, że cyt. "nie widzi pani, ze to stanowisko kierownicze….proszę stanąć w kolejce…", Wielka kierowniczka o parchatej buzi, tylko skąd ja mam wiedzieć, że ona nie obsługuje, choć siedzi jak inne kobietki. W tym banku wiecznie mnóstwo ludzi i niekończące sie kolejki, ale pani kierownicza pracą się nie hańbi i żadnej podwładnej nie pomoże ha!!!! komuno wróć

ADA
Gość
ADA

BARDZO NIE MIŁA KIEROWNICZKA BANKU W BOGATYNI, NIE CHCE POMÓC KLIENTOWI , ODGANIA OD SIEBIE A JEJ WYGLĄD ODSTRASZAJĄCY

dzidek
Gość
dzidek

jeśli bierze się najtańszę konto bo szkoda paru złotych na lepszy produkt to niestety nic się nie dostaje i stoi sie w kolejkach
ludzie chcą mieć konto za darmo i żeby wokół nich wszyscy skakali a ile płacisz tyle masz
sam założyłem konto AURUM za całe 20 zł i spotkałem się z miłą obsługą preferencjami w dostępie do innych prodoktów banku i załatwiam wszystko bez kolejki

Kajtek
Gość
Kajtek

Mają świetna oferte, IKO bije na głowę wszystko inne, nawet płace już w Rosmannie. Konto z IKO jest za darmo, pąłcenie wygodne, nie muszę w sumie pamietać o zadnych kartach itp. Polecam

2lik
Gość
2lik

Strzeżcie siebie i swoich starszych rodziców/emerytów/przed tym bankiem! Każdy emeryt dla nich to jeleń do oskubania. Mojej mamę namówili na kredyt na dwa miesiące przed śmiercią ,mimo że nie miała aż pilnej potrzeby gdyż miała stałe wystarczające dochody.Są tak nachalni że gdy poszedłem likwidować konto mojej matki usiłowali mnie namówić na kredyt chociaż nie jestem ich klientem. Zdecydowannie odmówiłem.

AniaLik
Gość
AniaLik

Syn miał w tym banku Konto Pierwsze. Kilka dni przed 18tymi urodzinami byliśmy razem z synem w placówce banku. Chcieliśmy zlecić przekształcenie tego konta na Konto dla Młodych. W tym dniu również zrezygnowaliśmy z karty debetowej. Pani w oddziale powiedziała, że syn ma się zgłosić jak już skończy 18 lat. Poszedł 2 dni po urodzinach. Okazało się, że bank za przekształcenie konta pobrał mu prowizję 50 zł. (mimo, że w tabeli opłat takie przekształcenie jest zwolnione z opłaty). Podobno w dniu urodzin przekształcili mu konto na tzw. Superkonto bo ponoć nie wiedzieli, że się uczy jeszcze. Będąc w banku kilka… Czytaj więcej »

Anna
Gość
Anna

mają fajne opcje dla dzieciaków, np. konto junior i platformę edukacyjną, bardzo polecam, jest to bezpłatne

nats
Gość
nats

PKO BP to najbardziej archaiczny i zacofany bank działający w Polsce, tak pod względem poziomu obsługi klienta oraz poziomu zarządzania placówkami tego banku przez kadrę kierowniczą, będąc w oddziale ma się wrażenie ,że czas w tej instytucji finansowej dosłownie pod każdym względem zatrzymał się 40 lat temu, (przykład oddziału w Sierpcu k/Płocka) nie polecam nikomu tego Banku!!!

marek
Gość
marek

jestem nie zadowolony z usług banku ,zamknełem konto i mam spokój

klient
Gość
klient

Bank nie informuje swoich klientów, że jest możliwa zamiana posiadanego konta na takie bez opłat (za zmianę płacimy 50 zł) ale za to z ofertą kredytu potrafią dzwonić regularnie.

Bialczanin
Gość
Bialczanin

PKO BP BIAŁA PODLASKA,oddział główny-fatalna obsługa na kasach.10-15 interesantów,a obsługiwana jest jedna kasa,panie sobie chodzą albo rozmawiają o sprawach nie służbowych,co słychać jest wyrażnie.Sytuacja ma miejsce od czasu skrócenia godzin otwarcia placówki.Kuriozalne jest to że obsługa w pozostałych stanowiskach jest szybka i profesjonalna,czyli co można?

kaja
Gość
kaja

Bardzo arogancka kasjerka pozwala sobie na ubliżanie klientom tylko dlatego że jako numerka ja załatwiałam s przyszła kolej mojego numerka nie zdążyłam zejść z piętra w banku(załatwiając inną sprawę) stwierdziła że mój numer przepadł bo ja poszłam sobie na zakupy chamstwo, pozwalała sobie na więcej komentarzy w moim kierunku!!!!! Obsługa skandal nie jednokrotnie kolejki a Panie ploteczki sobie urządzają!!!!

klient
Gość
klient

PKO Bogatynia. Nie wiem co tam się dzieje. Nie ma pracowników. Jeden pracownik na cały bank i to kasjer, a kolejka do kasy MEGA. Stałam 50 min!!!

Janusz S.
Gość
Janusz S.

Skandalicznie także w 2014 roku długi czas oczekiwania na dokonanie operacji wpłaty gotówki w oddziale PKO BP S.A. Oddział/Lubartów. Każdorazowo powyżej 15 minut, ostatnio jest to 25 do 30 minut. Stress dla oczekujących ludzi i strata tak obecnie cennego czasu dla oczekujących ludzi. Czyżby PKO BP. przyjęło taktykę swoistego "przeczołgiwania klienta" nim w końcu zezwoli na dokonanie trywialnej sprawy, jak wpłata gotówki?. Podkreślam, iż sytuacja taka jest permanentna i nie widać poprawy w temacie, a wręcz przeciwnie. Pomimo najlepszych chęci jako klient jeszcze z lat 90tych nie potrafię na dziś znaleźć podstaw do choćby neutralnej opinii o tym banku. Z… Czytaj więcej »

Kazio
Gość
Kazio

Chciałem zlikwidować konto i pani powiedziała mi że konto będzie działało przez miesiąc,oczywiście karta do bankomatu zlikwidowana.Nie będę korzystać z konta a opłaty za korzystanie z konta zostaną,dlaczego!!!! Niestety nie miałem konta za zero.

juri
Gość
juri

nowe iPKO jest super. Bardzo przejrzysty i wygodny serwis – tak jak to powinno być. Bank naprawdę z obsługą o aktualną ofertą na plus.

spr
Gość
spr

Oto opinia o tzw. najlepszym pracodawcy jakim jest rzekomo bank PKO BP S.A. na przykładzie oddziału k.Płocka w Sierpcu, a zaznaczam że jest to czubek góry lodowej: PKO BP pod względem jakości obsługi, kompetencji pracowników, jakości zarządzania przez tzw. kadrę kierowniczą oddziałami to najgorsza instytucja finansowa w Polsce, aż ręce opadają!!!!!, przykład oddziału k/płocka w Sierpcu:, zero zainteresowania klientem przez bezpośrednią obsługę tzw. pracowników ladowych, w czasie gdy ogromne kolejki przy kasach dosłownie wałęsanie się w/w pracowników po oddziale i oczywiście głupie uśmiechy, klienci odsyłani od stanowiska do stanowiska z powodu niekompetencji obsługi, przy tym arogancja i zwykła głupota!! Przy… Czytaj więcej »

spaw
Gość
spaw

w krzeszowicach w pkobp stoi się w kolejce po 50 minut na cztery okienka dwa są czynne

niezadowolony klient
Gość
niezadowolony klient

Miało być konto "za zero" a pojawiła się opłata za prowadzenie konta 6,90.Na moje zapytanie jakim prawem potrącają mi opłatę,otrzymałem odpowiedż,że wysłali mi informację pocztą(nie listem poleconym).Biorą sobie pieniądze z konta bez zgody klienta.Trzeba jak najszybciej zmienić bank

artur
Gość
artur

Dziadostwo, dziadostwo i beznadzieja. Największy oddział w Poznaniu, wielka hala , mnóstwo ludzi , czterech kasjerów i plastikowe wyświechtane numerki – lepkie od rąk spoconych ludzi. Zmęczone twarze obsługujących pań i długi czas oczekiwania, ponad godzinę. To ma być ten najlepszy bank? W czym ? na pewno nie w obsłudze! Tylko współczuć klientom i chyba pracownikom, którzy próbują jeszcze coś wcisnąć tym klientom. Dla mnie to już ostatni raz!

Klient
Gość
Klient

Witam! Sprawa dot. 10/o we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 38. Jakiś czas temu chciałem zamknąć konto, bo zbyt wiele mnie to kosztowało. Pani, która do mnie oddzwoniła i zaprosiła na spotkanie w oddziale, przekonała mnie do pozostania i do dalszej współpracy z Bankiem. Znalazła dla mnie naprawdę korzystną ofertę. Gdyby nie to, że Pani była niezwykle uprzejma i miła, co jest w PKO rzadkością, to już dawno zamknąłbym konto. A tak!? Moja współpraca z Bankiem PKO BP S.A. trwa nadal, a jeśli mam jakiekolwiek pytania dot. spraw finansowych, to zawsze mogę liczyć na fachową obsługę "mojej" doradczyni. Pozdrawiam Panią Anię… Czytaj więcej »

aris
Gość
aris

Niewiem ale w Braniewie małym miasteczku w warmińsko-mazurskim isnieją od pewnego czasu numerki to osobiście mi się nie podoba , bo nie mogę wybrac mojej ulubionej Pani Kasjerki. te wyzej wspomiane numerki opóźniją , zamiast przyspieszac obsługę klienta. Nie wspomnę o delikatniej mówiąć naciąganiu na fundusze inwestycyjne pokazująć tabelki wzrostowe , nic nie mówiąc o faktycznym ryzyku lokowania w takie fundusze ,tak było parę lat wcześniej . Nie szanowaniu stałych klientów , którzy , zakładając lokatę terminową , gdy np zakładaja z konta osobistego lub likwidują zakończoną lokatę PKO , oferuje się nim niższe oprocentowanie niż np ;;Osoba która przyszła… Czytaj więcej »

mika
Gość
mika

PKO BP W WOŁOWIE.WESZŁAM JAKO 3 KLIENT ,DO OKIENKA DOTARŁAM 50 MINUT PÓZNIEJ…NA 4 OKIENKA TYLKO 2 FUNKCJONUJĄCE Z CZEGO JEDNA PANI SPACEROWAŁA I CO MOMENT COŚ ROBIŁA NA KOMPUTERZE ,W PRZERWACH PANIE SOBIE SZEPTAŁY I SIĘ ŚMIAŁY…..POTEM WCALE MIŁO NIE ZOSTAŁAM OBSŁUŻONA BO SKOMENTOWAŁAM SYTUACJĘ ….PRZEDOSTANIM RAZEM 2 PANIE ROZMAWIAŁY SOBIE O PREMII ,PYTAM ZA CO !!! JESZCZE POWINNY Z WYPŁAT ODDAWAĆ ZA TĄ FATALNĄ OBSŁUGĘ !!!! NIE POLECAM PKO W WOŁOWIE …

Iwona
Gość
Iwona

Zamknęłam konta w PKO BP SA ponieważ kosztowały mnie za dużo, oprocentowanie Oszczędnościowego Konta żenująco niskie, coraz wyższe opłaty za prowadzenie konta.
Wypłaciłam pieniądze, zamknęłam konta, wycofałam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Nie mam konta ale mam pieniądze i spokój!

kaja
Gość
kaja

co tam w wielkich miastach u nas w kolejce można czekać nawet ponad 2 godziny

Nowa
Gość
Nowa

Braniewo- uważajcie na tę kobietę, nie kompetentna osoba, nierzetelna, mowi co innego a robi zupelnie co innego, nie dba o dobro klienta, zamienia dokumenty ,kilkakrotnie daje do podpisu umowy mowiac ze zmienila w niej blachostke, a pozniej sie okazuje ze poważne rzeczy byly zmienione ale wiedziala, ze klient by wtedy takiej umowy nie podpisal, Braniewo-nie bierzcie tu kredytu jezeli nie chcecie miec klopotow,

urli
Gość
urli

tez mam "konto za zero" i wszystko jest tak jak w ofercie. Aby nie płacić za kartę trzeba wykonać nią transakcję na kwotę min. 300 zł w miesiącu – gdzie ja więcej na tygodniu na spożywkę wydaje. Niezadowolonym radzę czytać ofertę, a nie nagłówki !!

alex333
Gość
alex333

Ten bank to jakaś porażka. Jak się człowiek spóźnia chociaż jeden dzień ze spłatą to wydzwaniają na potęge i sciągają kase za tel. interwencyjny. A jak chce się coś załatwić to nawet 4 dni na załatwienie sprawy czy na danie chociaz jakiejs konkretnej odpowiedzi to dla nich za mało. A jakie problemy zrobili z karta kredytowa. ha ! 3 razy pomyliłam pin i wciągneło mi karte, poszłam do oddzialu w tym miescie i powiedzieli mi, ze odeślą karte do oddziału zgodnie z podanym adresem klienta i co się okazało po przyjeździe do tego oddziału oddalonego o 200 km od miejscowości… Czytaj więcej »

Marzena
Gość
Marzena

Byłam w oddziale pierwszym banku PKO BP w Częstochowie 7-go lipca 2014 roku ok. 11. W kolejce stało powyżej 10 osób, obsługiwano w 3 okienkach, a 3 pracownice banku siedziały w najlepsze za biurkami i …nic…Nie zareagowały na prośby NIEWIDZIALNYCH klientów. Słyszałam, że miały się zmienić standardy obsługi klientów…Ale oddziału Pierwszego to nie dotyczy. Jak chcecie się poczuć niewidzialni to tylko tam!!!

Kazek
Gość
Kazek

Iko to jakiś badziew

Iśka
Gość
Iśka

Ja również mam dość płacenia za to, że bank obraca moimi pieniędzmi (a nie są to małe kwoty). Zamierzam w najbliższym czasie zlikwidować konto, które miało być "kontem za zero". Oczywiście, jak się później okazało – wcale nim nie jest i opłaty są coraz wyższe. Na zachodzie byłoby to niedopuszczalne. Jedno wielkie oszustwo. Oprocentowania kredytów wcale nie są niskie, a lokat oszczędnościowych chyba najniższe w kraju. Przelicznik walut koszmarnie niski. Tylko rezygnacja i nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem. Jak wszyscy zrezygnujemy, to może coś się zmieni… Nie można pozwolić się tak traktować.

ADAM
Gość
ADAM

Wysoki standard obsługi klienta minął wraz z odejściem starej dobrej gwardii

Pati
Gość
Pati

Bank który zakłada prawie 80 letniej osobie na emeryturze lokatę "kapitał na emeryturę" na 15 lat, z oprocentowaniem wg wibor 3m i obecnie 1,72%. Przy czym osoba jest przekonana że ma lokate na pół roku. Nie polecam. Naciągają starszych ludzi!