Getin Noble Bank SA

Getin Bank specjalizuje się w bankowości detalicznej, kierując swoją ofertę do klientów indywidualnych, sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a także do korporacji, sektora publicznego (m.in. samorządy terytorialne, uczelnie, spółki komunalne) oraz spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych.

W ofercie Getin Banku znajdziemy wiele innowacyjnych instrumentów finansowych dopasowanych do potrzeb klientów w różnym wieku. Wśród kont osobistych są osobne propozycje dla studentów, osób po 55 r.ż. oraz oszczędzających.

 

Zapytaj o kredyt w Getin Banku

Getin Bank logowanie

Aby zalogować się do swojej bankowości internetowej, klienci Getin Banku muszą wejść na stronę banku i kliknąć zielony przycisk zaloguj się. Następnie w odpowiednich okienkach należy wpisać swoje dane do logowania oraz podać specjalny kod z wiadomości SMS. Osoby, które korzystają z bankowości mobilnej Getin Banku, mogą również przeprowadzić autoryzację przy pomocy aplikacji.

Getin Bank Kontakt

Nazwa: Getin Noble Bank SA

Data ustanowienia: 2010-01-04

Strona WWW: www.getinbank.pl

tel. +48 664 919 797

Adres:

Domaniewska 39b
02-675 Warszawa

Historia:

GETIN Bank SA powstał w 2004 r. po przekształceniu, kupionego 25 maja 2004 r. przez Getin Holding SA, regionalnego Górnośląskiego Banku Gospodarczego SA w Katowicach. Od 24 września 2004 r. działa pod nazwą GETIN Bank. W grudniu 2004 r. bank przejął Bank Przemysłowy w Łodzi, a rok później Wschodni Bank Cukrownictwa z centralą w Lublinie. W wyniku przekształcenia tego ostatniego powstał Noble Bank SA. 4 stycznia 2010 r. w wyniku połączenia Getin Banku SA i Noble Banku SA powstał Getin Noble Bank SA. GETIN Bank stał się marką reprezentują pion bankowości detalicznej, a pod marką Noble Bank prowadzona jest bankowość prywatna (private banking) dedykowana zamożniejszym klientom.

Getin Bank opinie

Getin Bank cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych czytelników. Niestety zdecydowana większość z nich jest niezadowolona z usług banku. Krytykowana jest zarówno obsługa klienta, jak i warunki, na których udzielane są produkty finansowe. Być może sam miałeś jakieś doświadczenia z tym bankiem? Podziel się nimi z innymi!



542
Dodaj komentarz

avatar
542 Wątki
0 Odpowiedzi w wątku
1 Osoby obserwujące
 
Najpopularniejszy komentarz
Osoby komentujące
1 Autorzy ostatnich komentarzy
Agnieszka Autorzy ostatnich komentarzy
  Powiadomienia o komentarzach  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Miś
Gość
Miś

nie dostałeś nigdzie kredytu ? nie zamartwiaj się niepotrzebnie. W Getin Banku zawsze dostaniesz, wal do nich śmiało 😉

Max
Gość
Max

Kroją klientów jak mogą … mam u nich kredyt mieszkaniowy. Pierwszy i mam nadzieję, ostatni raz mam z nimi do czynienia. Jak tylko się uda, od razu refinansuję ten złodziejski kredyt

nudek
Gość
nudek

drożyzna, w ofercie nic ciekawego… na infolinii brak kompetencji, w placówkach siedzą chyba za karę… nie polecam

jeszcze klient
Gość
jeszcze klient

Zadzwoniłam dzisiaj do Gettin Noble banku bo mam tak kredyt hipoteczny…na ogólnie dostępną infolinię, a tu się okazuje, że abym otrzymała jakiekolwiek informacje odnoście obsługi mojego kredytu muszę iść osobiście do oddziału banku, wypełnić kupę dokumentów i założyć sobie tak zwane NOBLE PHONE i dopiero wtedy szanowni Państwo łaskawie udzielą mi telefonicznie informacji na temat interesujących mnie parametrów mojego kredytu!

Ludwik Rederlogowanie
Gość
Ludwik Rederlogowanie

nie można zalogować się do getinbanku .

alicja
Gość
alicja

Dostałam telefoniczną propozycję ubezpieczenia przed ,którym chcę ostrzec.Dokładnie nazywa się to Ubezpieczenie na życie posiadacza rachunku w Getin Noble Banku.Pobierają składki jeszcze przed podpisaniem umowy pisemnej na,którą czeka się dwa tygodnie a pieniądze z konta w przeciągu miesiąca pobrali mi już drugi raz pomimo rezygnacji z ubezpieczenia

AA
Gość
AA

Beznadziejny bank. Nie da sie z nimi totalnie nic załatwić. Notorycznie gubią dokumenty, nie sa w stanie doszukac sie poprawnych informacji o kredytowanym budynku – jednym slowem masakra
Nie wspomne juz o spredzie :/

Ewa
Gość
Ewa

Brak słów na Getin Noble Bank SA w Wrocławiu 59, mimo spłacanych rat wydzwaniają z różnych telefonów pod które nie można się dodzwonić, aby się porozumieć.Wysyłają smsy o różnych porach i straszą ludzi że wpadną do domu i zabiorą co będą chcieli,Wzięłam pożyczkę i ją spłacam, a jestem nękana że mam jakieś raty nie powpłacane,ostrzegam wszystkie osoby znajdujące się nawet w najgorszej sytuacji aby nie brały żadnych rat ani pożyczki w tym banku.Wydzwaniają i namawiają żeby wziąć pożyczkę, a później psychicznie wykańczają ludzi.Tylko iść na policje i do prokuratury

Mariusz
Gość
Mariusz

Getin Bank – najbardziej żałosny customer service i nieprawdopodobnie niewykwalifikowany, bezmyślny dział IT, który nie ma zielonego pojęcia o bazach danych i jakiejkolwiek konwersji danych. Informację o niedawnej ‘fuzji’ kont online dostałem 4 dni po tym jak moje konto zostało zablokowane. Nikt w tym ‘banku’ nie pomyślał ażeby przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian łaskawie poinformować klienta/klientów – pisze ‘klientów’ bo mój przypadek nie jest jedyny. Przez 2 tygodnie nie miałem dostępu do swojego konta. Po fuzji kont online z niewiadomych mi względów do mojego konta został przypisany zupełnie mi obcy numer telefonu. Nie mogłem się zalogować do swojego konta, bo nie… Czytaj więcej »

pomyłka
Gość
pomyłka

przestrzegam. infolinia na którą nie można się dodzwonić. częste problemy z płatnością kartą, jak informują na info "chwilowe problemu na łączach"

danek
Gość
danek

po kosolidacji mojego kredytu w getin banku doplacilam do kredytu 9000 tys
, UWAZAJCIE!!!!!

Kasia
Gość
Kasia

Po fuzji DNB dostalam nowy nr konta a haslo dostepu do innej firmy i moglam spokojnie nimi dysponowac, moje srodki byly 2 tygodnie niedostepne, a pracownicy banku bezsilni i niedoinformowani. Ryzyko trzymac tu pieniadze, ciekawe co powie Komisja Nadzoru Finansowego i Inspektor Ochrony danmych Osobowych?

yfo
Gość
yfo

Banda oszustów – fałszowanie kwot kredytu , umów, wmawianie swych kłamstw – lichwa!
Omijajcie ich z daleka – wont z Polski

troskliwa
Gość
troskliwa

Autor: jeszcze klient
"Zadzwoniłam dzisiaj do banku…"

Cała procedura potrzebna jest po to, żeby ochronić Twoje dane osobowe..chciałabyś aby każdy dzwoniący na infolinię podając Twoje imię i nazwisko mógł dowiedzieć się wszystkiego na temat Twojego kredytu i środków pieniężnych ulokowanych w tym banku?…

Marek
Gość
Marek

Oszuści, nie można się od nich uwolnić.
Już po raz trzeci piszę pismo o wypowiedzenie umowy i likwidację konta. Za każdym razem kontaktuje się inna osoba i naliczają opłaty już 3 miesiące.
Nikomu nie polecam

Igor
Gość
Igor

Zostałem wplątany przez \"doradcę\" w 15letnią umowę która nie pozwala mi wycofać się w trakcie i jeszcze 11 lat muszę płacić albo stracę wszystko co do tej pory wpłaciłem. Uważajcie na PARETO II

Krzyszto 13
Gość
Krzyszto 13

Klika prób połączenia z Bankiem poprzez infolinię,nie dało rezultatu.Czakanie ok 20 min.Dwa e-maile z prośbą o inny sposób kontaktu-nic cisza.Niewielki kredyt,jeszcze końcówka do spłacenia i myślę że ta cisza to jeden z elementów przeciągania sprawy i wyższych odsetek..Odradzam ten bank

krzysztof
Gość
krzysztof

Ja również nie jestem niezadowolony z usług tego banku

gosia
Gość
gosia

ja mam wzięty w tym banku kredyt na laptopa i mam raty nadpłacone, a dzwoni do mnie babka i automatyczna sekretarka mówi, że cały czas widnieje moje zadłużenie.. no jak można mieć zadłużenie skoro mam zapłacone.. jeszcze dla pewności sprawdzałam potwierdzenia.. człowiek który spłaca w terminie raty nękają, a taki co na prawdę nie płaci chyba ma spokój bo od niego nie da się kasy wyciągnąć..

karol
Gość
karol

Minął termin mojej lokaty w Getinie, dzięki zyskowi mam wyjazd "pod palmę". Polecam

Agata
Gość
Agata

Getin Bank jest najgorszym bankiem w Polsce. To oszust finansowy. Pracownicy bankowi źle informują Klientów i specjalnie wprowadzają ludzi w błąd.

Apeluję do Wszystkich, proszę jak najszybciej wypłacać wszystkie oszczędności z Getin Banku i przenosić do innych, bezpiecznych banków.

Proszę nigdy nie korzystać z żadnych usług Getin banku.

Getin Bank to Złodziej i Oszust.

jarek
Gość
jarek

zalewają mi skrzynkę spamem, nic nie pomaga… porządna firma dba o potencjalnych klientów. to pewnie naciągacze. nazwałem ich ch. i czekam; może się obrażą a ja podam ich do sądu o nękanie.

paweł
Gość
paweł

Getin Noble Bank to wielki oszust i złodziej, jeśli masz tam pieniądze to sprawdz czy nadal one są , zarówno bank jak i pracownicy oszukują starsze osoby i zamiast lokat podstępem podpisują z nimiumowy na palislokaty np. Lucro przez co sa uwiązani na 15 lat i nie moga odzyskac pieniedzy a jak chca sie wycofać z umowy to traca wszystko. Jest to paparte kilkoma wyrokami na niekożyść banku. Poszkodowani piszcie oszukani.GNB@nowoczesnaszafa.pl

Łódź
Gość
Łódź

Poszukuję oszukanych osób z Łodzi i okolic
oszukani.GNB@nowoczesnaszafa.pl
Razem zdziałamy więcej

Sylwia
Gość
Sylwia

Ja mam kredyt w Getin Banku, raty płacę zgodnie z harmonogramem i do tej pory nie było żadnych trudności ani problemów.

primax
Gość
primax

Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup… Czytaj więcej »

dudi
Gość
dudi

Getin, to oszuści z oszustami, którzy sami się nawzajem oszukują i okradają, ale kosztem nieświadomego klienta!

hugo
Gość
hugo

Nam oszuści fałszowali raty kredytu, a wpadli jak sprawę zgłosiliśmy na Policję i okazało się, że nasza umowa, to kopia nieważnych dokumentów bez żadnych pieczęci i podpisów za ten złodziejski bank!
Oszuści zwrócą nam wszystkie wpłacone pieniądze!

dk
Gość
dk

NAJGORSZY BANK W POLSCE , IGNORUJĄCY KLIENTÓW CO 2 M-C ZMIENIAJĄCY FORMATKĘ PROGRAMU DO OBSŁUGI . SYSTEM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ SAM KASUJE ZLECENIA PRZELEWÓW , TAKŻE NIGDY NIE WIESZ CO JEST DO ZAPŁATY A CO NIE.

Anka
Gość
Anka

Czytam Wasze opinie i podzielam zdanie,że jest to firma lichwiarska a nie bank.5lat spłacam kredyt hipoteczny rata ok.700zł a według harmonogramu spłaciłam dopiero 6000zł.Przy oprocentowaniu 9,71 w skali roku.Rata wynosi 200zł a reszta to oprocentowanie!!!

zn
Gość
zn

arogancja,kłamstwa doradców w pozyskaniu klienta. częsta zmiana pracowników,ostrzegam-omijać ten bank z daleka

wisnia
Gość
wisnia

najgorszy bank bank jaki tylko istnieje

Magda - Dobra rada
Gość
Magda - Dobra rada

Jeśli jest ktoś chętny aby wydrzeć Getin Noble Bank ubezpieczenie które płaci do kredytu i które jest horrendalnie wysokie proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 785-907-826. Można odzyskać nawet kilka tysięcy. Pozdrawiam

Agnieszka
Gość
Agnieszka

zdecydowanie odradzam jakąkolwiek współpracę z tym bankiem.Spłacam niewielki kredyt i zafundowałam sobie masę kłopotów , mimo że kredyt nadpłaciłam ciągle przysyłają mi nowe formularze wpłat , i tak np. w maju dostałam dwa ,ten sam termin płatności, różne kwoty, różna numeracja formularzy , chaos i bałagan .żero informacji z ich strony , robią z klientem co tylko chcą. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia .

gorecki
Gość
gorecki

Mam w getinie lokatę słoneczną. Wpłaciłem 5 tysiecy na 6 miesięcy i mam trzy 3% oprocentowania. Nie musiałem też zakładać do tego konta osobistego, bo mam w innych banku i stale korzystam. Lokata kończy się na 2 miesiące i na pewno będę przedłużał, bo warto. Obsługa w oddziale Wrocław Armi Krajowej bez zarzutu, chociaż trochę się stoi w kolejce

Sebastian
Gość
Sebastian

Getin Bank – najgorszym banikiem unikajcie jak ognia

kumo
Gość
kumo

Aby zostać okradzionym, to tylko do getinu!

wisnia
Gość
wisnia

lepiej zaciągnąć zadłużenie w PROWIDENCIE BEDZIE TANIEJ!!!!!!!!!!!!!! uwaga na GENIN LESAING wyszkoleni po to by wyssać ostatnią krople krwi

Warszawa
Gość
Warszawa

Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek współpracowałam. Brak terminowych informacji na temat harmonogramu spłat, nie wspomnę o wyciągach bankowych na email, o które trzeba non stop się upominać. Księgowanie wpłat trwa po klika dni a następnie przysyłane są monity z informacją o zaległościach ( kredyt w euro). Monity w sprawie zaległości przesłane Pocztą Polską coż Getin nawet nie raczy zaklejać kopert. Najgorsi są pracownicy windykacji, informując o zaległościach kpią, ironizują i wykazują się kolokwialnie mówiąc chamstwem i bezczelnością. No cóż może nie musieli by wydzwaniać o grosze gdyby zapanował tam porządek.

merc
Gość
merc

ratę kredytu wpłacam w dniu spłaty w tym banku ,ale oni sobie zatwierdzają wpłatę dzień lub więcej dni i w następnym miesiącu znowu mam powiększoną ratę o 1 lub 2 franki bo oni muszą sobie zatwierdzić wpłatę,a co to mnie obchodzi skoro ja wpłaciłem ratę w terminie,na infolini mówią że mogę wpłacić dużo wcześniej ,ale na pytanie czy to zatwierdzanie też trwa kilka dni odpowiadają że też i proponują aby wpłacić więcej niż wynosi rata a ja mówię jakim prawem wyłudzają odemnie pieniądze ,Proszę o to czy ktoś ma podobną sytuację z tym bankiem nie chodzi mi o to że… Czytaj więcej »

wrocek
Gość
wrocek

Bank beznadziejny. Wartości wyświetlane po zalogowaniu do Bankowości internetowej odbiegają od "ich" . Nie potrafią wytłumaczyć skąd się biorą, chociaż siedzą przy swoich komputerach. To skandal i rozbój w biały dzień. Unikajcie jak ognia!

ANTYG
Gość
ANTYG

pl-pl.facebook.com/pages/Getin-Bank-nie-polecam/622711121145499

pl-pl.facebook.com/bojkotujegetinbank

pl-pl.facebook.com/pages/Stop-oszustwom-Getin-Bank/352816061496381

pl-pl.facebook.com/OszukaniPrzezGetinBank

bipi
Gość
bipi

jak jest zwracana i koszt , czy automatycznie bez prowizji, wraca w walucie Euro , czy dyspozycję wykonuję i ( Sepa )

dd
Gość
dd

Jest to najgorszy bank z jakim miałem kontakt. Zacząłem z nim współpracę bo tak mi doradził człowiek z open finance. Jeszcze raz nie polecam, beznadziejny bank zawsze regulamin będzie tłumaczył na swoją stronę – np. suma wpływów pokrywa się z zadeklarowaną, ponieważ nie była ona jednym przelewam to nie jest uznana. Nie ma co wspominać o obsłudze online – beznadzieja nawet reklamując nie wyświetlanie się środków na koncie, ciągłe odsyłanie wymyślanie co trzeba im dostarczyć by uwierzyli że nie działa – omijajcie beznadzieja!!!

Zdenerwowany
Gość
Zdenerwowany

Kredyt spłaciliśmy 4 lata temu w całości. I nagle, po 4 latach dostajemy wezwanie, że zalegamy! A zapłaciliśmy kilka tys zł więcej za odsetki! I to nie Getin nas poinformował o długu tylko windykacja! Żadnych powiadomień przez 4 lata, żadnego kontaktu! Nagle bum, jesteś dłużnikiem. Jak zaczęliśmy to wyjaśniać, to w banku nikt nie potrafi nam powiedzieć skąd ten dług, bo u nich kredyt został spłacony i zamknięty. W BIK jak byk istnieje wpis, że wszystko uregulowane i zamknięte 4 lata temu. W windykacji straszą., że nie odpuszczą, bank już miesiąc wysyła dokumenty, kręcą i przeciągają jak mogą! Ale ja… Czytaj więcej »

obiektywny
Gość
obiektywny

Dlaczego cudzysłow "POZYTYWNA"?.

ces
Gość
ces

zmieniaja regulaminy co pol roku, co bylo bezplatne teraz jest chorenadalnie drogie…

Jurek
Gość
Jurek

TRAGEDIA -KOMPLETNY BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW , UWAŻAM ,ZE MASZYNA ODPOWIADA NIE CZŁOWIEK NA REKLAMACJE.
JAK NAJSZYBCIEJ UCIEKAĆ Z TEGO BANKU.

Jan Małeszko
Gość
Jan Małeszko

Zerwałem współpracę, bo nie podoba mi się, że nie wysyłają ani maili, ani SMS z ważnymi powiadomieniami, tylko umieszczają listy na ich stronie po zalogowaniu. Jak ktoś tam rzadko zagląda, to nie ma pojęcia co ten parabank nowego wymyśla, aby nałożyć płatne haracze.
Zakładanie konta przemiłe, kurier, ale zerwanie to już droga przez mękę. Wszystko trzeba drukować, wysyłać poleconym.
Nigdy więcej takiego banku.

aga z rodziną
Gość
aga z rodziną

TO CO SIĘ WYRABIA W TYM BANKU PRZEKRACZA WSZELKIE GRANICE. ODKĄD MAMY KREDYT CIĄGLE BYŁY Z NIMI JAKIEŚ PROBLEMY, NALICZANE KOSZTÓW NIE WIADOMO ZA CO, POGRÓŻKI KOMORNIKIEM…KILKAKROTNIE DZWONILIŚMY Z PYTANIEM ILE MAMY DO ZAPŁATY W PRZYSZŁYM MIESIĄCU, BO ZASZŁY JAKIEŚ ZMIANY W PŁATNOŚCIACH, A TELEFONICZNIE OTRZYMUJEMY RÓŻNE ODPOWIEDZI… PANI POWIEDZIAŁA, ŻE MAMY NADWYŻKĘ OK. 1500 ZŁ I NIE MUSIMY BULIĆ DO NAST. MIES. TAK TEŻ ZROBILIŚMY, PO JAKIMŚ CZASIE OTRZYMALIŚMY TELEFON, ŻE MAMY DŁUG OK. 800 ZŁ… ZA KAŻDYM RAZEM NALICZALI CORAZ TO RÓŻNE KWOTY… NAPISAŁAM DO NICH WNIOSEK Z PROŚBĄ O WYSTAWIENIE PISMA Z JAKIEGO TYTUŁU ŻĄDAJĄ OD NAS… Czytaj więcej »