Deutsche Bank Polska S.A.

o deutsche bank

9 listopada 2018 roku wydzielona część DB Polska S.A. została przeniesiona do Santander Bank Polska S.A.

Po przeniesieniu wydzielonej części Deutsche Bank Polska S.A. do Santander Bank Polska S.A., obejmującej bankowość detaliczną i business banking wraz z domem maklerskim DB Securities S.A., w Deutsche Bank Polska S.A. pozostały następujące produkty dedykowane dla Klientów indywidualnych:

  • kredyty mieszkaniowe udzielone w walutach innych niż złoty,
  • kredyty konsolidacyjne udzielone w walutach innych niż złoty,
  • pożyczki hipoteczne udzielone w walutach innych niż złoty,
  • pożyczki konsumpcyjne udzielone w walutach innych niż złoty z zabezpieczeniem hipotecznym
  • ww. kredyty i pożyczki, udzielone pierwotnie w walutach obcych i przewalutowane na PLN (zmiana waluty kredytu/pożyczki poprzez przeliczenie kwoty pozostałej do spłaty kredytu z waluty, w której zostało ono zaciągnięte, na walutę PLN),
  • kredyty i pożyczki w PLN posiadające wspólne zabezpieczenie w postaci jednego wpisu hipoteki w Księdze Wieczystej na tej samej nieruchomości, z kredytami lub pożyczkami zabezpieczonymi hipotecznie, udzielonymi w walucie obcej, wraz z ich zabezpieczeniami oraz dedykowanymi im produktami ubezpieczeniowymi (tj. ubezpieczeniem na życie, ubezpieczeniem nieruchomości, ubezpieczeniem ryzyka utraty pracy), oferowanymi zarówno grupowo, jak i indywidualnie, z wyłączeniem ubezpieczeniowych produktów inwestycyjno-oszczędnościowych.

informacje o deutsche bank

Deutsche Bank jest bankiem o uniwersalnym charakterze, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również małe i średnie przedsiębiorstwa, a także korporacje i instytucje finansowe. Jedną z podstawowych dziedzin jego działaności jest doradzanie przedsiębiorcom w zakresie emisji akcji i pożyczek, pozyskiwania kapitału, wchodzenia na giełdę oraz finansowania udziałów kapitałowych.

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza zarówno polskim jak i zagranicznym korporacjom i instytucjom finansowym w zakresie profesjonalnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska. Bank specjalizuje się w zarządzaniu powierzonymi aktywami, przepływami finansowymi holdingów i realizuje złożone procesy rozliczeń w wymiarze lokalnym oraz  na poziomie międzynarodowym. Wysoka jakość i trafność analiz oraz szeroka i elastyczna oferta produktów „szytych na miarę” pozwala skutecznie wspierać potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Deutsche Bank stawia na najwyższy standard bezpośredniej obsługi w obszarze bankowości korporacyjnej.

Klienci indywidualni i biznesowi mogą korzystać z tradycyjnych produktów bankowych w tym rachunków bieżących, depozytów i kredyt, produktów inwestycyjnych i bankowej obsługi firm. Bardziej zamożnym klientom  Deutsche Bank proponuje zarządzanie majątkiem osobistym, w tym spersonalizowane doradztwo w zakresie planowania i zarządzania spadkiem, inwestowania w sztukę i działalność dobroczynną.

Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od 1990 roku. Jako Deutsche Bank Polska funkcjonuje od października 1995 roku. W ramach Bankowości dla Klientów Korporacyjnych bank obsługuje największe polskie i zagraniczne firmy, koncerny międzynarodowe, instytucje finansowe oraz sektor publiczny.

kredyt gotówkowy w deutsche bank

Kredyt gotówkowy od Deutsche Bank skierowany jest do wszystkich, którzy potrzebują dużej ilości dodatkowej gotówki. Bank gwarantuje uzyskanie kwoty sięgającej nawet 200 000 zł. Taką kwotę można otrzymać bez zbędnych formalności, a gotówka pojawi się na naszym koncie już następnego dnia. W przypadku kredytu gotówkowego wynosi on aż 120 miesięcy. A zatem tak duża pożyczka nie będzie odczuwalna dla domowego budżetu, a pieniądze zaspokoją aktualne potrzeby finansowe.

Zapytaj o kredyt w Deutsche Banku

maksymalna kwota kredytu: 200 000 pln

Pożyczka od Deutsche Bank może zostać przeznaczona na dowolny cel. Oferowana jest z niskim oprocentowaniem oraz możliwością konsolidacji ewentualnie powstałych zadłużeń. Szybka decyzja kredytowa oraz możliwość sięgnięcia po ubezpieczenie na życie lub od utraty pracy. Dzięki bogatej ofercie ubezpieczeń zarówno kredytobiorca, jak i jego rodzina, mogą czuć się pewnie i bezpiecznie bez względu na okoliczności.

maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy

wnioskowanie o kredyt

Aby otrzymać kredyt oferowany przez Deutsche Bank, należy wykonać kilka kroków – wejść na stronę internetową pożyczkodawcy i wypełnić zamieszczony tam wniosek – należy podać w nim wszelkie niezbędne dane, które zawarte są w naszym dowodzie osobistym. We wniosku powinny również znaleźć się: kwota, o jaką się ubiegamy, a także okres, na jaki chcemy wziąć pożyczkę.

Po wysłaniu wniosku należy już tylko poczekać na decyzję, którą można otrzymać w przeciągu kilkunastu minut. Analiza historii kredytowej odbywa się natychmiastowo i  jeszcze tego samego dnia zostanie  przyznana gotówka. Jeśli bank zdecyduje o przyznaniu dodatkowych pieniędzy, trafią one na konto w przeciągu jednego dnia roboczego.

Deutsche Bank Polska S.A. Kontakt

Nazwa: Deutsche Bank Polska S.A.

Data ustanowienia: 1995-11-10

Strona WWW: www.deutschebank.pl

Adres:

al. Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa

Telefon: 22 579 90 00
Fax: 22 579 90 01

Historia:

Założycielem i właścicielem Banku jest największy bank niemiecki – Deutsche Bank AG, którego doświadczenia w dziedzinie bankowości i usług finansowych sięgają 1870 roku. Na naszym rynku Deutsche Bank Polska SA działa od 11 października 1995 roku. Równolegle 1 Lipca 2001 roku rozpoczął w Polsce działalność Deutsche Bank 24 SA (później Deutsche Bank PBC SA) – instytucja finansowa, która powstała na bazie pionu bankowości prywatnej Deutsche Bank Polska SA oraz Banku Współpracy Regionalnej SA. Deutsche Bank Polska SA i Deutsche Bank PBC SA połączyły się z początkiem lutego 2014, tworząc silny bank uniwersalny.

opinie o deutsche bank

Poniżej możesz pozostawić swoją opinię o produktach lub usługach banku, a także zapoznać się z opiniami już naszych użytkowników. Duża część z nich wypowiada się bardzo pozytywnie o Deutsche Banku, część jednak narzeka na wysokie ceny oraz długi czas transakcji.



69
Dodaj komentarz

avatar
69 Wątki
0 Odpowiedzi w wątku
0 Osoby obserwujące
 
Najpopularniejszy komentarz
Osoby komentujące
0 Autorzy ostatnich komentarzy
MagdaKrzysOlekikaRafał Autorzy ostatnich komentarzy
  Powiadomienia o komentarzach  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Anonimowo
Gość
Anonimowo

Witam, posiadam kredyt w DB od kilku lat. Oto moja opinia: Na "+": – dobry kontakt z kompetentnym doradca przypisanym do mojego kredytu – dostałem topowe konto bez jakichkolwiek opłat za prowadzenie, przelewy itp – dobry i szybki kontakt z obsługą techniczna centrum bankowości internetowej – przejrzysty i łatwy interfejs bankowości internetowej – do kredytu dodano mi złotą kartę kredytową z pokaźnym limited kredytowym Na "-": – konto było topowe kilka lat temu. Teraz można dostać znacznie więcej (np. darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów) -> gdy chciałem zmienić rodzaj konta to zażądano absurdalnie wysoka opłatę – największy minus (przy obecnym… Czytaj więcej »

klient DB
Gość
klient DB

Strasznie długo rozpatrują moją reklamację!!! Bankomat nie wypłacił mi kwoty 3000 zł, złożyłem reklamację w tej sprawie, reklamacja została przyjęta ale poinformowano mnie że na jej rozpatrzenie potrzebują 30 dni albo nawet dłużej. Dla mnie 3000 zł to dużo pieniędzy i nie mogę sobie pozwolić na ich zamrożenie na tak długo (a oni sobie moimi pieniędzmi obracają za darmo)! Jak tylko to wyjaśnią to zmienię bank…

Siwy
Gość
Siwy

drogi bank. płatna większość wszystkich usług. Miałem konto ale zrezygnowałem. nie opłacało się. przy rozmowach o założeniu wszystko było za darmo, ale oczywiście kot z worka wyskoczył dopiero jak założyłem i zacząłem korzystać z większości dostępnych usług.

Marec
Gość
Marec

Mam w tym banku konto bankowe dbNET i do tego kredyt mieszkaniowy.
Zaczynałem od hipoteki i żeby obniżyć oprocentowanie, założyłem dbNET (jakiś ułamek procenta mi obniżyli).
Podobno, wszystko zależy od pracownika. Ja miałem to szczęście, że przy hipotece facet był świetny (formalności trwały tylko 9 dni roboczych – wydaje mi się to niedługo jak na kredyt hipoteczny). 3 miesiące temy przeniosłem się na dobre do DB i jak na razie jestem zadowlony. Zobaczymy jak długo.

Yorguś
Gość
Yorguś

System transakcyjny z zamierzchłej przeszłości – w weekend nie da się wykonać żadnej operacji, jak ci zabraknie kasy i trzeba przelać z oszczędnościowego to czekamy do poniedziałku.
Plusy: bezpłatność przy jednej operacji kartą i jak na razie 6% na oszczędnościowym (do 10 tyś.).

Rudolf
Gość
Rudolf

Tragedia…..rozbój w biały dzień……prowizja za przelew między własnymi rachunkami to 12 PLN…..tylko jeden w miesiącu jest darmowy

Bartosz
Gość
Bartosz

Ode mnie po raz trzeci żądają dokumentów potwierdzających zakończenie budowy. Bałagan niemiłosierny tam musi być

micheleone
Gość
micheleone

I taki pozostanie. Te konta to oni wciskają jeleniom, którzy u nich biorą kredyty hipoteczne. Ludzie biorą, bo inaczej mieli by kosmiczną marżę. Więc bank się nie musi wysilać, żeby im dogodzić.

Kaisa
Gość
Kaisa

System DB easy net działa z dużym opóźnieniem w pokazywaniu aktualnych operacji – zarówno na kartach kredytowych jak i na koncie. Przez to informacje tam wyświetlane są bardzo nierzetelne, gdyż nigdy na bieżąco nie wiadomo co się na koncie dzieje. Obsługa systemu i zleceń stałych – skomplikowana i uciążliwa. NIE POLECAM

Jakub Michał
Gość
Jakub Michał

Od niespełna dwóch tygodni DB proponuje karty IQ MC, jeśli zamówimy z bezpłatnym kontem DBnet, do chyba połowy maja, to będą na zawsze bezpłatne, zarówno debetówka jak i kredytowa. Debetowa karta jest wypukła, procedura z kredytówką trochę uciążkiwa, bo nie ma możliwości przeniesienia, tylko trzeba przejść cały proces sprawdzania zdolności kredytowej itp. Mankament to siermiężny system, działajacy wolno, a w weekend "śpi" i niskie oprocentowanie, ale nie można mieć wszystkiego. Konto i karta bezpłatne.

Zniesmaczony
Gość
Zniesmaczony

Chciałem przenieść do DB swoje konto ale kiedy wszedłem do oddziału to nikt mnie nie przywitał, nie poprosił bym usiadł i nie zaproponował wody. Zostałem jednak przy swoim banku.

Nahfall
Gość
Nahfall

Zakładałem konto i było ok, jakiś rok darmowe transakcje itp, a tu nagle nowy regulamin i m.in za przelew między własnymi rachunkami trzeba bulić 10zł NAPRAWDĘ?! Do tego jeszcze podochodziły nowe opłaty itd. Jak tylko uda mi się wyjść wcześniej z pracy to idę zrezygnować z rachunku.

Lu
Gość
Lu

Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania… Czytaj więcej »

Tomasz
Gość
Tomasz

ile trwa założenie konta firmowego w DB? Jedna godzina? trzy, dzień, dwa a może trzy? Tak dosłownie trzy dni! Potrafię zrozumieć że jednego dnia z przyczyn niezależnych nie da się, ale brak kontaktu z strony banku że jest "opóźnienie" jest nie wybaczalny. I tak gdy moje zainteresowanie co z moimi dokumentami to bym nie został poinformowany że oddział potrzebuje jeszcze jeden dzień na dokonanie potrzebnych procedur. To można nazwać małym szczegółem gdyż na żądanie zwrotu dokumentów otrzymałem tylko wpis do CEDIG i REGON a kopi dowodu nie wydano, dopiero po awanturze otrzymałem kserokopie dowodu, oczywiście o druku który wepelniłem do… Czytaj więcej »

Edyta
Gość
Edyta

obsługa klienta na najgorszym poziomie!

Mariola
Gość
Mariola

W trakcie składania wniosku dopominają się najdziwniejszych dokumentów a jak już im tylko brakuje rozmiaru bielizny to wtedy rozkładają ręce i mówią decyzja analityka jest odmowna. W imieniu kredytobiorcy (bez jego zgody) piszą śmieszne odwołania wymyślają coraz to nowe dokumenty. Zajmują tylko czas i nic nie można tam załatwić. Po co wymyślili konsolidacje jak oni są od tego daleko w tyle. Gdyby mnie przycisnę to już wolę providenta niż tych kłamczuchów.

Aga
Gość
Aga

Nigdy więcej tego banku, tydzień zwlekali z decyzją, brakowało im tylko rozmiaru mojego buta. W BIK moja historia kredytowa ma już 17 lat, NIGDY ani jednej raty po terminy, spłacam często przed upływem końca umowy. Wszystkie inne banki zawsze wydają mi decyzję pozytywną a ten jeden już dwa razy na NIE. Mamy z mężem dobre dochody a za powód odmowy podali to, że mąż otrzymuje wynagrodzenie do ręki a nie na konto. Koszmar-nigdy więcej tego banku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maniek
Gość
Maniek

zgadzam się, zajmują tylko ludziom czas w tym samym czasie gdzie indziej można już podpisać umowę a tutaj ciągle ganiają człowieka a w efekcie dupa z tego wynika. do konsolidacji mają dwie "lewe ręce" tzw. analitycy chyba zajmują się jednym wnioskiem dziennie-ale oni prace dobrze płatną mają. jak zaczną dostawać premie od udzielonych pożyczek to wtedy im liczba udzielonych kredytów wzrośnie

Wojciech
Gość
Wojciech

Witam,
Wprowadzone 0d 1.08.2014 zmiany w ofercie Banku, znakomicie czyszczą kieszenie klientów korzystających z kont innych niż dbnet. Za korzystanie z bankomatów innego banku płacimy prowizję 2%, ale nie mniej niż 8 zł, od wypłaconych środków. Wprowadzono też inne opłaty. Warto przeczytać aktualne tabele opłat i prowizji, gdyż Bank zaczyna mocno skubać nasze portfele (czytaj konta)

wgxy
Gość
wgxy

Ten bank to jakaś beznadzieja. Muszę zmienic numer telefoni i email.W piatek zgłosiłem po zalogowaniu w serwisie , konsultant miał dzwonić do godz.20 , dzisiaj w poniedziałek powtórnie zgłosiłem i dodałem skargę że nie zadzwonili w piatek , konsultant miał dzwonić w ciagu pół godziny. Minęło juz 1,5 godz. Ani dychu ani słychu , a telefon bedzie wyłączony dzisiaj o 24 i nie będę miał telefonu do potwierdzeń transakcji. Jest to najgorszy bank z jakim się spotkałem , w przeciwieństwie do PKO,które w ciągu 2 dni naprawiło błąd dotyczący edycji danych osobowych.Ciekawe czy niemiecki klient też takie dno by tolerował… Czytaj więcej »

Elżbieta
Gość
Elżbieta

Nowe, od 1.08.2014 zmiany w Tabeli Prowizji i Opłat, powodują coraz większe obciążenie dla klientów korzystających z usług Deutsche Banku. Dla pakietów innych niż dbnet wprowadzono prowizję w wysokości 2% lecz nie mniej 8zł , za wypłatę swoich środków z bankomatów innej sieci niż Deutsche Banku i EURONETu . Tak więc wypłacając np. z bankomatu PKO 40 zł , zapłacimy prowizję 8 zł, przy wypłacie 2000 zł prowizja wyniesie już 40 zł. Dotychczasowe zwykłe, darmowe przelewy internetowe, zmieniono na przelewy typu ELIXIR, obciążając nasze środki opłatą 0,50zł za każdy przelew. Dotychczas nisko oprocentowane konta osobiste ( 1%) zmieniono na oprocentowanie… Czytaj więcej »

Kris
Gość
Kris

Bank wprowadził opłatę za konto walutowe 8 zł. Totalna katastrofa bo nie dość, że znacznie podwyższono inne opłaty to jeszcze wprowadzono nowe. Do widzenia, likwiduję tu wszystkie rachunki.

gość
Gość
gość

DB niestety ma nie kompetentnych pracowników a dodatkowo oszustów, którzy nie liczą się z wiekiem ludzi starszych i wciskają im lokaty z funduszami kapitałowymi. dziadek nie dość , ze nie potrafi obsłużyć komputera to ma zagwarantowany dostęp przez internet. TYLKO PO CO? Konsultant ma jedno tłumaczenie, że dziadek 80 lat rozumiał co do niego mówił i podpisał się pod umową. To, że się dziadek podpisał – zgodzę się , ale ile ten dziadek zrozumiał skoro nigdy w życiu nie dotykał komputera, internetu i nie wie co to znaczy lokata inwestycyjna. Ludzie omijajcie tych oszustów z daleka i chrońcie swoich bliskich… Czytaj więcej »

Magdalena
Gość
Magdalena

Zdecydowane NIE!!!! przy jakimkolwiek problemie Panie NIC NIE MOGA ZROBIC, komputer ma 24 h rozwiazanie wszystkiego po czym nic! zero kontaktu zero zainteresowania, same nerwy i wielka łaska ze strony Pań. Mowa o Koszalinie

ADAM
Gość
ADAM

Posiadałem kredyt w DB w związku ztym byłem zmuszony do posiadania konta osobistego, walutowego itd. Obsługa kredytu, żenująca!!! Coroczne ustanowienie cesji z polisy horror!!! Mimo dostarczenia wymaganych dokumentów do oddziału przychodzą ponaglenia z centrali itd. Obsługa konta osobistego: ciagłe zmiany tzw. opiekuna klienta, który sam nie może zdecydoewać o niczym – absurd! Jego rolą jest wysłanie wniosku do centrali.
Jedyny plus to dobra obsługa kasowa w oddziale.
W sumie odradzam DB, mało elastyczny, skostniała struktura, beznadzijna obsługa!

Zofia I Jerzy
Gość
Zofia I Jerzy

Szanowni Państwo ostrzegam przed bankiem, obsluga brak kompetencji w placówce banku czy to infolini, zero checi pomocy tylko system system, Ja jestem człowiekiem nie systemem.

Wojtek
Gość
Wojtek

W ciągu całego czasu od kiedy posiadam konto w tym "banku"? (ok. rok) kilkanaście razy moje konto było obciążone podwójnie tą samą transakcją dokonywaną kartą: raz kwota zaksięgowana i odjęta od salda a drugi w tym samym czasie na blokadzie i też odjęta od salda.
"Bank"? pobierał sobie kredyt z moich pieniędzy nie pytając mnie o zgodę!!!!!!!!!!!!!!!
Infolinia nic nie może bo to SYSTEM i nie ma dostępu do nikogo kto coś może.

Ewa
Gość
Ewa

Zdecydowanie NEGATYWNIE! W DB pobierają opłaty za wszystko, 200zł to taki standard – odpowiedź na każde zapytanie, dobrze, że dzień dobry mówią za darmo.
Jest to zdecydowanie najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia.

Proszę uważać
Gość
Proszę uważać

Nie otrzymałam powiadomienia o zmianie w Tabeli Prowizji i Opłat:
naliczyli mi opłaty 190 zł za korzystanie z karty, a kiedy zakładałam konto nie było opłat ani za kartę, ani za konto. Nie otrzymałam też żadnego powiadomienia o jakichś niedopłatach czy zaległościach. To najprawdziwsze oszustwo.

Irek
Gość
Irek

Witam dopóki nic od nich nie chciałem to było ok. natomiast z chwilą kiedy chciałem zamienić kredyt gotówkowy na hipoteczny rozpoczęła się gehenna. Pracownicy w oddziałach nie znają swoich procedur, Po 3 tygodniach od wypełnienia wniosku okazało się że wniosek był wypełniony błędnie przez pracownika, po ponownym wypełnieniu otrzymałem wstępną decyzję na "tak" i poproszono mnie o zapłacenie za wycenę nieruchomości 300 zł. Po kolejnym tygodniu oczekiwania okazało się że wcale nie są na "tak" bo nie mam zdolności kredytowej – dlaczego? dlatego że analityk stwierdził że mimo że nie posiadam samochodu to kiedyś go kupię i policzył mi do… Czytaj więcej »

oxford
Gość
oxford

mam kredyt gotowkowy w deutsche banku i moge wszystkim serdecznie polecic. co prawda analiza wniosku trwala dluzej niz gwarantuje (10 minut – ta jasne. w tyle to nawet do nich wniosek nie doleci heheh) ale wszystko inne zorganizowane perfecto. raty odpowiednie na moja kieszen, obsluga mila, polecam

draex
Gość
draex

Jestem klientem DB i posiadam konto osobiste od 2009 roku. Dziś zostałem potraktowany jak "pierwszy lepszy z ulicy". Otóż, Bank sam zwrócił się do mnie z ofertą kredytu. Byłem niechętny, ponieważ wcześniej dwukrotnie mimo propozycji kredytowej tego banku, byłem przez DB negatywnie rozpatrzony. Natomiast dziś po trzeciej propozycji wstępnie Bank przyznał mi kredyt, ale kiedy dodatkowo prześwietlili moje przelewy. Były też do Providenta. Zadzwoniła do mnie pracownica DB i oświadczyła, że bank nie toleruje tego typu zobowiązań klientów. Ależ KUźwa! Co obchodzi bank jakie wykonuję przelewy. Nie tłumaczyłem, że to przelewy nie na moje zadłużenie,tylko członka rodziny. Lecz to już… Czytaj więcej »

RK
Gość
RK

Nie polecam Banku. Każdy kto zastanawia się nad kredytem hipotecznym niech dobrze się zastanowi. Ponad 3 miesiące czekałem na decyzję. Wniosek wrócił po ponad 1 msc do oddziału ponieważ analityk źle ocenił zdolność kredytową. Po powtórnym przesłaniu dokumentów z uwagami przyznano kredyt. W kredycie mam możliwość zawieszenia spłaty (ubezpieczenie) w przypadku np utraty pracy. Pech chciał że firma w której pracuję ogłosiła upadłość. Papiery złożone i wysłane do centrali i…….cisza. 3 miesiąc. Doradca mówi że tak to zazwyczaj trwa. Na infolinii mają informację o złożonym wniosku o zawieszenie ale proszą kontaktować się z doradcą. Omijajcie ten szwabski bank z daleka.

Walezy
Gość
Walezy

Deutsche Bank Polska S.A. – Oddział Szczecin ul. Wojska Polskiego 45 70-745 Szczecin – obsługa kas – CZEKAŁEM 20 MINUT BO PANI W KASIE WISAŁA NA TELEFONIE I PRÓBOWAŁA ZROBIĆ PRZELEW KLIENTOWI PRZEDE MNĄ – NIE UDAŁO JEJ SIĘ, KLIENT ODSZEDŁ Z KWITKIEM, KIEDY PRZYSZŁA MOJA KOLEJ – CHCIAŁEM WPŁACIĆ GOTÓWKĘ – PODOBNIE "NIE DZIAŁA, NIE MOŻNA SIĘ ZALOGOWAC NA PANA FIRMOWE KONTO" – DNO, BEZBNADZIEJA, BEZMÓZGOWIE, TOTALNE OLEWANIE KLIENTA, IGNORANCJA I NIEKOMPETENCJA TO NAJGORSZY ODDZIAŁ TEGO BANKU !!!! dodam że na Piłsudskiego co prawda czeka sie w kolejce bo nigdy nie widziałem żeby były dwie kasy czynne ale tutaj… Czytaj więcej »

malakedward@wp.pl
Gość
malakedward@wp.pl

Wyrażam uznanie wraz z podziękowaniem za bardzo sprawne i życzliwe załatwienie mojej sprawy przez DB w Siedlcach, a szczególnie przez Panią Annę Urban.
Prof. nzw. dr hab. EM

hhhhh
Gość
hhhhh

uciekajcie od tego banku, ciągle awarie systemu utrudniające dostęp do konta, maksymalne wyciąganie kasy od klientów np. 12 zł za przelew miedzy własnymi rachunkami w ramach tego samego konta

niezadowolony_klient
Gość
niezadowolony_klient

Jestem niestety mało szczęśliwym posiadaczem rachunku w tym banku, nastawienie na maksymalne wyciąganie kasy od klientów, nie polecam nikomu, w dniu jutrzejszym transferuję pieniądze i zamykam rachunek!!!!!!!!!!

rr
Gość
rr

Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na infoliniach) nie przygotowani i metodycznie popełniający błędy przy obsłudze klienta jak i przekazywaniu informacji. System bankowości internetowej toporny jak mało którym. Po godzinie 19.00 brak możliwości zrealizowani przelewu wewnętrznego. Na stronie internetowej banku dość często zdarzają się błędy (np. proponowali ubezpieczenie z nieistniejącą firmą, a konsultant przekazywał o tym produkcie informacje). Ostatnio kontrahent odrzucił mi transakcję płatniczą wykonywaną karta Deutsche Banku. Zespół Zarządzani Jakością (piękna nic nie znacząca i nazwa) odpowiedział mi, ze skoro pin się zdarzał i bank wyraził zgodę na transakcję (suma została zablokowana na… Czytaj więcej »

mikos zdzislaw
Gość
mikos zdzislaw

katastrofa !!!!!!!!!!!!!!!!

BF
Gość
BF

Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami o DB. Mam kredyt hipoteczny. Mąż stracił pracę w grudniu i od dwóch miesięcy czekamy na decyzję z banku czy odroczy nam łaskawie kredyt na trzy miesiące, ale DB nie może podjąć żadnej decyzji. Nawet nie chce pomóc klientowi w rozwiązaniu problemu tylko straszy windykacją i nagabuje do spłaty kolejnej raty, bo "być może po wpłacie podejmie już decyzję". Co za dziwadło a nie bank. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Mnóstwo telefonów z DB żeby im zapłacić, a żadnej decyzji z ich strony.

Jami
Gość
Jami

Złożyłęm wniosek on-line na konto firmowe. Miał się pojawić kurier z umową. Po jakichs 3 tygodniach zadzwoniłą pani, ze wniosek został anulowany, bo akurat zawiesiłęm działalność.
Moge złożyc powtónie ale oczywiscie tego nie zrobię, tak więc nie będę nieszcześliwym psiadaczek konta w tym banku, jak niektórzy.

Małopolanin
Gość
Małopolanin

Kłamali przy podpisaniu umowy, teraz męczą telefonami i smsami mimo próśb i błagań, żeby sobie odpuścili.
DNO !

Piotr
Gość
Piotr

Obsługa po sprzedaży kredytu jest skandaliczna. Opiekun nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Na infolinii nie udzielają informacji o wziętych kredytach i to po mimo weryfikacji danych i odsyłają do opiekuna, który… nie oddzwania. Cynizm na maxa i niska etyka zawodowa zagościła w DB. Odradzam zdecydowanie!

Niezadowolona
Gość
Niezadowolona

Złożyłam wniosek o kartę kredytową doradca który wypełniał za mnie wniosek napisał w zatrudnieniu firma DSA S.A. zamiast DSA Sp. z o.o. niestety tego nie zauważyłam i podpisałam wniosek. Pani która do mnie dzwoniła nie chciała wyjaśnić tej sytuacji a wyżyć się na mnie i groziła mi prokuraturą próbowała mi wmówić że chciałam wyłudzić kredyt. To była bardzo nieprzyjemna rozmowa poczułam się jak oszust i klamca a gdy oznajmiłam że chce wycofać ten wniosek bo nie chce już tej karty to była bardzo zdziwiona i zapytała dlaczego więc jej odpowiedziałam że po tej rozmowie to nie mam ochoty już mieć… Czytaj więcej »

Ka
Gość
Ka

Brałam kredyt hipoteczny w tym banku i w życiu nie spotkałam się z taką niekompetencją. Dostałam wstępną pozytywną decyzję kredytową i wynegocjowaną marżę, ale gdy zdecydowałam się brać u nich kredyt to zaczęła się 3-miesięczna przygoda. Analityk finansowy pomimo braku wcześniejszych zastrzeżeń zaczął wymyślać dodatkowe zaświadczenia, wyciągi z kont sprzed dwóch lat i kazał pisać oświadczenia, że nasz wkład własny nie pochodzi z pralni brudnych pieniędzy (nie mówimy tu o setkach tysięcy PLN). Po decyzji kredytowej umowa miała być do 3 dni, dostaliśmy po 1,5 tygodnia bo "się pisze". Na podpisaniu umowy, przed faktem dokonanym i pod presją czasu (musimy… Czytaj więcej »

Magda
Gość
Magda

Do założenia konta firmowego w DB skłoniła mnie atrakcyjna oferta. Niestety, działanie serwisu internetowego jest skandaliczne – do dokonywania wpłat do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego służą osobne formularze, które regularnie się zacinają. W serwisie Obsługi Klienta, usłyszałam, że formularz działa poprawnie tylko w przeglądarce Internet Explorer (!) a na Mac-u to już w ogóle nie będzie działało. Pani, z którą rozmawiałam wspomniała między wierszami, że nie pierwszy klient dzwoni w tej sprawie. Co do obsługi klienta – w moim mieście już na etapie zakładania konta musiałam trzy razy pojawiać się w placówce gdyż zarówno w okresie przed, jak i po… Czytaj więcej »

Amanda
Gość
Amanda

Ubieganie się o kredyt w tym banku to strata czasu, nerwów i szacunku do siebie samego. Na prawdę wszystkie negatywne komentarze są prawdą. Doradca najlepiej potrafi rozłożyć ręce. Na nic innego w tym banku nie można liczyć. Jeśli macie rok na załatwienie kredytu to polecam, jeśli zależy Wam na kompetencji, pomocy to TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA od tego banku…

Piotr B
Gość
Piotr B

Otrzymałem najtańszy kredyt gotówkowy oraz bezpłatne konto. Polecam Oddział na Puławskiej w Warszawie.

xxJanekxx
Gość
xxJanekxx

chcesz solidnej bankowości to idź do Niemca. Ja tak zrobiłem za namową szefa. Czy żałuję? Gdzie tam. Obsługa na poziomie, dawno nie widziałem tak akuratnych w zachowaniu bankowców. Dostęp do konta online i przez smartfona bardzo łatwy w obsłudze. Skonsolidowałem też kredyty na dogodnych warunkach. To bujda, że jest drogo. Wg mnie tak samo jak w pozostałych bankach.

Magda
Gość
Magda

Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam wniosek intern., aby udać się znów osobiście do banku. Na miejscu uzyskałam info, że czas potrzebny na założenie rachunku to ok 4 h gdzie i tak następnego dnia trzeba znów przyjść, aby coś… Czytaj więcej »