Credit Agricole

o credit agricole

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy CA24), telefon (serwis telefoniczny CA24) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.

Credit Agricole Bank Polska oferuje klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom kompleksową ofertę produktów bankowych. Mogą oni korzystać m.in. z pakietów kont osobistych, produktów oszczędnościowych, kart kredytowych, funduszy inwestycyjnych czy kredytów hipotecznych. Wraz z sieciami handlowymi proponuje także karty kredytowe wydawane wspólnie z tymi sklepami.

Credit Agricole jest przede wszystkim bankiem uniwersalnym. Bank koncentruje się przede wszystkim na długofalowej relacji z klientami. Credit Agricole Bank Polska pod aktualnym szyldem działa od 2011 roku. Jest to jeden z wrocławskich banków, obok eurobanku czy Getin Banku. Posiada Do tego ponad 460 placówek stacjonarnych własnych i partnerskich, także dobrze funkcjonującą bankowość elektroniczną oraz telefoniczną. Credit Agricole zatrudnia blisko 5 tys. osób i obsługuje ponad 2,1 mln klientów, w tym małe firmy, rolników, korporacje oraz klientów indywidualnych.

oferta – kredyt gotówkowy do 150 000 zł

Credit Agricole posiada dość atrakcyjną ofertę kredytów gotówkowych. Mogą z niej jednak skorzystać osoby, które przede wszystkim posiadają stałe dochody. Klienci mogę wnioskować o kwotę w wysokości nawet 150 tys. zł na dowolny cel. Jak w większości banków należy przedstawić zaświadczenie o zarobkach, zaś preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę oraz działalność gospodarcza. Z oferty mogą skorzystać także emeryci, renciści oraz rolnicy. Do innych form zatrudnienia bank podchodzi dość indywidualnie.

Zapytaj o kredyt w Credit Agricole

Maksymalna kwota kredytu: 150 000 zł

Okres kredytowania – od miesiąca do 120 miesięcy. Klient może sam ustalić dzień spłaty raty, zaciągając kredyt, można również skorzystać z ubezpieczenia kredytu gotówkowego – do wyboru Pakiet Podstawowy oraz Pakiet Rozszerzony.

Powitalny Kredyt Gotówkowy

„Powitalny kredyt gotówkowy” dostępny jest w kwocie do 3 000 zł na okres do 12 miesięcy dla Klientów, którzy nie posiadali w Banku produktu kredytowego. Z oferty może skorzystać klient, który ma już konto w Banku lub klient, który otworzy nowe konto z wyjątkiem „Pakietu depozytowego”. Udzielenie kredytu zależy od posiadania zdolności kredytowej ustalonej według zasad określonych przez Bank oraz spełnienia wymagań formalnych.

jak wziąć kredyt w Credit Agricole?

Przede wszystkim można to zrobić osobiście, odwiedzając jeden z oddziałów Credit Agricole zlokalizowanych na terenie całego kraju. Na spotkanie z doradcą można umówić się elektronicznie.

Innym sposobem jest rozmowa telefoniczna z konsultantem banku. Numer można znaleźć na stronie internetowej Credit Agricole. Można również skorzystać z wnioskowania o kredyt za pomocą sms. Po wysłaniu specjalnej wiadomości, odpowiedni doradca oddzwoni na nasz numer telefonu.

Ostatnim sposobem jest złożenie wniosku online. Wystarczy podać interesującą kwotę oraz określić ilość rat. Następnie należy uzupełnić formularz i podać swoje podstawowe dane osobowe, tj. imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania oraz adres korespondencji.

Najważniejsze wymagania dokumentowe

Każdy wniosek kredytowy rozpatrywany jest indywidualnie. Gdy po zweryfikowaniu zdolności kredytowej proponowana kwota jest zbyt niska, można ją zwiększyć. Wystarczy połączyć dochody z innym współkredytobiorcą.

Zapytaj o kredyt w Credit Agricole

W celu zaciągnięcia kredytu należy:

  • legitymować się dowodem osobistym,
  • być osobą pełnoletnią,
  • mieć stałe źródło dochodu.

Credit Agricole kontakt

Nazwa: Credit Agricole

Data ustanowienia: 1991-01-01

Strona WWW: www.credit-agricole.pl

Adres:

pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław
tel. (0-71) 355 95 11
fax. (0-71) 355 20 05

Historia:

1991 -Bank Świętokrzyski SA powstaje na mocy decyzji nr 66 Prezesa Narodowego Banku Polskiego, wydanej w porozumieniu z Ministrem Finansów.
Powstaje firma LUKAS sp. z o.o.

1999 -W marcu uruchomione zostało Centrum Telefonicznych Usług Bankowych LUKAS Banku SA (Infolinia).

2000 -W dniu 29 marca 2000 r. została uruchomiona usługa LUKAS e-Bank umożliwiająca bezpieczny dostęp do konta przez Internet.

2001 -W dniu 6 lutego 2001 zostało podpisane Porozumienie pomiędzy akcjonariuszami Spółki LUKAS SA oraz nowym inwestorem Credit Agricole – jedną z największych międzynarodowych grup finansowych. W wyniku zawartego porozumienia Credit Agricole objęła 75% akcji Spółki LUKAS, a pozostałe 25% zachował założyciel firmy Mariusz Łukasiewicz. W czerwcu porozumienie zostało sfinalizowane – nowy inwestor przejął 75 % akcji Spółki.

2002 -W kwietniu zostaje otwarta setna placówka LUKAS Banku w Polsce.

2003 -LUKAS Bank rozszerza swoją ofertę produktów o kredyt mieszkaniowy oraz co-brandowe karty kredytowe.

2004 -Powstaje sieć Centrów Kredytowych LUKASa zajmujących się udzielaniem i obsługą kredytów konsumenckich.

2005 -W maju LUKAS Bank wprowadził do oferty nowy produkt – kartę kredytową Maxima PLUS, która uzupełnia wachlarz kart oferowanych przez bank.

2006 -Intensywny rozwój sieci sprzedaży. Liczba Centrów kredytowych przekracza 100.

2007 -Bank intensywnie rozwija ofertę kart kredytowych wprowadzając kartę VISA Gold oraz karty co-brandowe z nowymi partnerami.

2008 -LUKAS Bank wprowadził program lojalnościowy FURORA, którego nośnikiem jest karta kredytowa.

2009 -LUKAS Bank promuje kredyt konsolidacyjny.

2010 -W lutym zmienia się oferta kont osobistych.

2011 -23 września LUKAS Bank S.A. zmienił swoją nazwę na Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna i wprowadził na polski rynek markę Crédit Agricole dla bankowości detalicznej.

credit agricole opinie

Nasi użytkownicy przeważnie bardzo dobrze wspominają współpracę z Credit Agricole, choć kilka zastrzeżeń budzi jakość obsługi klienta. Poniżej możesz podzielić się swoimi opiniami dotyczącymi Credit Agricole. Jeżeli miałeś do czynienia z tą instytucją, zostaw nam swoją opinię, na pewno będzie pomocna dla innych użytkowników chcących skorzystać z oferty tego banku.



656
Dodaj komentarz

avatar
656 Wątki
0 Odpowiedzi w wątku
1 Osoby obserwujące
 
Najpopularniejszy komentarz
Osoby komentujące
1 Autorzy ostatnich komentarzy
Adam Autorzy ostatnich komentarzy
  Powiadomienia o komentarzach  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marian44
Gość
Marian44

Witam,
w tym banku brałem kiedyś kredyty "10" rat za "0" byo ich chyba 20 ale przestałem, wydzwaniali mi i zawracali głowę o kartę kredytową jaka była zawarta w umowie właśnie do kredytu "0". Dla mnie osobiście szkoda, jak tylko sięto zmienie to znowu się zdecyduję

Pozdrawiam

MS
Gość
MS

Korzystam z tego banku od czterech lat i generalnie jestem zadowolona. Bardzo przejrzysty dostęp do konta przez internet, gdzie zabezpieczeniem jest token (bardzo wygodne). Jeśli na konto wpływa wynagrodzenie nie ma problemu z kredytem gotówkowym czy ratami ( w zasadzie wszędzie są raty Lukas) na dowód osobisty. Minus to kolejki w placówkach – na szczęście nie mam za często potrzeby aby z niej korzystać 😉

klientka banku
Gość
klientka banku

Jeżeli chodzi o konto osobiste, jestem posiadaczką i regularnie korzystam z niego, za nic nie płacę, wszystkie wypłaty z bankomatów w kraju mam za darmo co jest dla mnie dużym plusem, generalnie totalne zero, konto inernetowe działa bez zarzutu . Jeżeli jest się sumiennym w spłacie klientem nie ma problemu z otrzymaniem kolejnego kredytu, a oprocentowanie jak wszędzie, na czymś przecież muszą zarobić 😉

klient-ka
Gość
klient-ka

Wszystko super tylko te …….kolejki…..po prostu masakra. Kiedy nie wejdę do placówki to trzeba stać! Wiadomo, że większość rzeczy załatwiam on line ale czasami muszę coś w placówce załatwić i bardzo mnie to zniechęca.

Pati
Gość
Pati

A ja jestem zadowolona 🙂 Może i nie jest to najnowocześniejszy bank świata ale mam wszystko czego potrzebuję. No i jeszcze nigdy nie odmówiono mi rat co dla mnie bardzo istotne.

Bart
Gość
Bart

Pomimo, że od dwóch lat na kocie w Lukas Banku trzymam tylko minimalną ilość środków, a konto utrzymuje tylko dla wpłat, to zadzwoniła wczoraj do mnie pani z Lukas Banku. I okazało się, że będę mieć własnego opiekuna. Miłe zaskoczenie 🙂 Chyba zaczynają dbać o klienta czy jak?

Violetta
Gość
Violetta

Lukas bank ? Mam o nim dobre zdanie. Nawet bardzo dobre. Wiele rzeczy brałam na kredyt, po przez media markt, itp. Dodatkowo kiedyś zaproponowali mi super opcję, jeśli chodzi o kredyt gotówkowy – jednak nie potrzebowałam wtedy więc nie wzięłam. Ale ogólnie zadowolona jestem z usług tego banku. I obsługę mają miłą, fachową.

PL
Gość
PL

No pracownicy może i niekompetentni są, ale tak naprawde w większości placówek w wielu różnych bankach. W lukas banku jest ten plus że jak masz aktywny dostęp do lukaslinii to tam zalatwisz większość spraw – super obsługa (chyba, że to ja zawsze dobrze trafiam :))

Polecam lukas jest naprawde przyjazdnym bankiem. p.s żeby być obsłużonym na lukaslinii to trzeba nadać sobie w placówce dostęp i 6 cyferek tzw telekod. na podstawie tego doradca wchodzi na rachunek i może pomóc.

gość11
Gość
gość11

Gadanie ze stały dochód i dowód osobisty wystarczy na raty możecie sobie wsadzić w buty…. mam umowe do 2014 i niedawno chciałem wziąść rower na raty. Z nikomu niewiadomych przyczyn dostałem odmowę. Nikt nie chciał mi powiedzieć dlaczego – normalnie człowieka może trafić ;/

Jacyś niekompetentni pracownicy w tym Lukasie………i tyle.

Kinga
Gość
Kinga

No przepraszam, przepraszam, ale myślałam, że w momencie zmiany loga i nazwy z lukas banku to zmieni się coś więcej, niż tylko logo i … się pomyliłam. Nie zmieniło się nic. Nie mogę dać negatywnej opinii, gdyż kaskę od czasu do czasu jeszcze pożyczają, ale obsługa w placówkach nadal pozostawia wiele do życzenia, jak również kompetencje pracowników call center. Popracujcie proszę troszkę lepiej nad tym wszystkim bo naprawdę, świeżości Wam nie brakuje !

bolo
Gość
bolo

ludzie nie bierzcie tam kredytow bo was zalatwią na cacy polowe akcji tego banku ma windykacja kruk

SabSab
Gość
SabSab

Witam,
Ostatnio chciałam zamknąc konto w banku, Musiałam uregulować to co miałam na minusie za prowadzenie konta, tak też zrobiłam. Pani w banku wysłała pismo o zmaknięciu konta, kazała przyjść za miesiąc. Dzisiaj poszłam by złożyć jeden podpis okazało się, że naliczyli mi jeszcze 19 zł!! Musze to zapłacic by zakmnac konto

były klient
Gość
były klient

ODRADZAM,OBRACAJĄ PIENIĘDZMI KLIENTÓW NIE DAJĄC NIC W ZAMIAN,CORAZ NIŻSZE PRAWIE ZEROWE OPROCENTOWANIE LOKAT.

qaa
Gość
qaa

Niestety, nie polecam. Jako klient LUKASa z oferty banku byłem bardzo zadowolony. Niestety. Wraz ze zmianą nazwy zmieniły się także tabele opłat i prowizji. Odnoszę wrażenie, że zmieniła się także jakość obsługi. I nie chodzi tu o brak kawy, czy herbaty. Zmieniły się godziny otwarcia oddziałów, a klienci stali się petentami (przynajmniej w moim oddziale w Szczecinie, gdzie nagle zniknęły krzesła, zaś na wprost wejścia pojawiła się wysoka lada). A przy ladzie, to ja mogę postać za bułkami, ale w banku już nie koniecznie (bo przecież na każdym kroku inne czekają z otartymi ramionami). Choć żałuję, bo LUKAS BANK był… Czytaj więcej »

endy141
Gość
endy141

nie trzeba stać w kolejce po kredyt można umówić się na konkretną godz i po sprawie,kredyt od ręki na dowód bez poręczycieli,niskie koszty ,kredyt docelowy.

Anty
Gość
Anty

Powiem krótko najbardziej pojebany bank! Złodzieje NIE RADZE BRAC TAM KREDYTÓW!!

max
Gość
max

Przestrzegam przed współpracą z Credit Agricole. Obsługa na niskim poziomie, niedotrzymywanie ustaleń, przeciągające się tygodniami terminy i rażące błędy w wystawianych dokumentach (umowy) świadczące o braku komunikacji wewnętrznej. Nieprawdziwe warunki podawane przez konsultantów, nieodbieranie telefonów to tylko kilka z pomniejszych problemów. Podsumowując: strata dwóch miesięcy przy kredycie hipotecznym przy najprostszym i najkorzystniejszym dla banku możliwym wariancie – tzw. dobrzy klienci (wysoka zdolność, umowy o pracę dobra nieruchomość, wkład własny itd.)

Jacek
Gość
Jacek

To chyba najbardziej niekompetentny bank w POLSCE !

mir
Gość
mir

firmom radze jak najdalej od tego banku jedno zamieszanie bałagan brak dostępu do informacji na zadane pytanie czas oczekiwania na odpowiedz ok 2 tygodnie pod warunkiem że poganiasz telefonicznie doradce problem z zastaniem doradcy na miejscu jedyny atut to miła obsługa wpłatomaty ale bank negatywnie nastawiony do małych firm leszno

zboj_z_maczuga
Gość
zboj_z_maczuga

Właśnie jestem w trakcie przenoszenia konta z tego banku do konkurencji. CA to totalna porażka. Konto mam u nich grubo ponad 10 lat, zakładałem jeszcze w Lukasie i wtedy byli bardzo wysoko przeze mnie cenieni – nie było żadnych problemów z kredytem odnawialnym, wszystko było w terminie i jak należy a odkąd zmienił się właściciel to już jest po prostu tragedia – opłaty za to co konkurencja ma za darmo (np. 2 zł za sprawdzenie salda w bankomacie), jakiś pakiet pomocowy (1,99 zł), opłata za kartę (6 zł) + jeszcze jakieś tam inne kwoty wyszczególnione na wyciągu jako „opłata” i… Czytaj więcej »

Ing
Gość
Ing

NIe polecam, same problemy ze spłatą, nie udzielają pełnych informacji i żerują na tym,że sami dzwonią z i doliczają te koszty (wysokie) do sumy spłaty.

lola
Gość
lola

Jestem w trakcie załatwiania formalności z bankiem – na razie współpraca układa się świetnie, nie moge złego słowa powiedzieć.

Jolecxzka
Gość
Jolecxzka

nie polecam obsługa totalna nic nie można załatwić zero jakiej kolwiek pomocy a sprawe załatwia się przez 3 m iesiace pracownicy z Wroclawia z działu roszczeń to brak kompetencji totalnej nie wspomne o kierowniczce gdzie nie ma pojecia o czzym mówi to jest bank ktory reklamuje sie ze nie wiem co a i tak nic nie załatwisz nie polecma trzymać się z dala od tego banku

nerion
Gość
nerion

ODRADZAM ten bank, robią dużo szumu, a potem wymyslalja różne sytuacje, bo nie wyrabiają się zgodnie ze wczęsniejszym harmonogramem przygotowani umowy i dokumentów.
Polityka kredytowa do bani, analitycy 2 tygodnie po terminie dopatruja się braków w dokumentach, co oznacza, ze umowa nie zostaje podpisana, TRAGEDIA że taki bank jest na tym rynku i tak urabia ludzi reklamą

Beznadzieja.
Gość
Beznadzieja.

Pilnie szukam mozliwosci "pozegnania" tego pseudo przyjaznego banku. W ciagu 10 miesiecy regularnego splacania rat dostalam CZWARTY monit o braku wplaty. Potem okazuje sie ze jednak wplyw byl. Ich infolinie i mili ale beznadziejnie przeszkoleni specjalisci to zenada. Bank w Konskich na ul 16 Stycznia ~ br br brak kompetencji lamane przez chamstwo. Dwa dni rozmow z infoliniami i co ? Nic. W dobie komputerow trzeba isc do banku osobiscie po wypiciu kilku szklanek melisy. Nigdy wiecej kontaktu z tym bankiem chocby ostal sie jako jedyny. Pzdr.

wilk
Gość
wilk

oszuści złodzieje mafia zerują na ludziach biednych . ubezpieczyciel oszust od czarnej roboty i jest ni wypłacalny ubezpieczyciel przegrał sprawę w sondzie > ludzie czytajcie umowy

ewiszu
Gość
ewiszu

Serdecznie Odradzam. Posiadam w tym banku konto od 4 lat, ale to co dzieje się w ciągu ostatniego m-ca przechodzi moje pojęcie. Bank "orżną" mnie na kilkadziesiąt złotych pobierając opłatę za tokena, którego zwróciłam i przeszłam na system sms-owy i za prowizje z bankomatu, który do tej pory był bezpłatny. Wychodzi na to, że raptem w moich okolicach nie ma ani jednego bankomatu bezprowizyjnego, nie mówiąc już o problemach z logowaniem się do konta i niekompetencją niektórych pracownic placówki…

fre
Gość
fre

splacilem kredyt wczesniej 30000 po 9 miiesiacach musialem splacic32000 -likchwa odradzam

Rozczarowana
Gość
Rozczarowana

Dodaje swój 100% negatyw w pełni zasłużony ,filia w Kościerzynie to CYRK nie bank od 3 miesięcy czekałam na decyzję o kredyt hipoteczny ,miała być po 2 tygodniach działka w zastawie wycena przez rzeczoznawce bankowego.Wymyślają ciągle nowe problemy ściągają kierowników budowy po podpisy , spławiają jak smarkaczy z tygodnia na tydzień zwlekając z decyzją to nie bank tylko przedszkole .Normalny bank byłby w stanie udzielić odpowiedzi a nie spławiać poważnych ludzi .Z takim podejściem można tylko sobie wyobrazić co robią jak już się ten kredyt dostaje .

kwama
Gość
kwama

Na weryfikację wniosku kredytowego na niewielką kwotę musisz czekać w nieskończoność. Albo za mało analityków albo zbyt szeroka akcja kredytowa. Zła organizacja pracy i brak kompetentnych pracowników. Lipa

gość
Gość
gość

Fatalny bank pracują osoby bez wiedzy , pełno ukrytych oplat o ktorych nieinformują , dlugie banalne procedury , a ich analitycy to jakaś kpina

Klient
Gość
Klient

Witam,
Chcę ostrzec ewntualnych przyszłych klientów banku. Przy wymianie karty bank wysłał mi kartę na stary adres do obcych ludzi a dodatkowo wysłał tam jeszcze pin. Ostatnio naliczomo mi opłate za karte ktorej nie posiadam. Zdecydowanie nie polecam

KLIENT
Gość
KLIENT

JEST TO BARDZO FATALNY BANK. A DODATKJOWO NIEKOMPETENTNI LUDZIE. CZEKAM NA POŻYCZKĘ AGRO W ROLNICTWIE JUŻ MIESIĄC. TO JEST PORAŻKA.

johny bravo
Gość
johny bravo

Jestem zadowolony z Credit Agricole. Udało mi się zakupić wymarzone mieszkanie jeszcze w tym roku. Nie było łatwo w załatwieniu kredytu, wymagania spore, ale z pomocą doradcy udało mi się to załatwić. Polecam osobę z Gdańsk – Wrzeszcz. tel 512-191-467

klientka
Gość
klientka

Nie mam zdania na temat tego banku,natomiast na panów pracujących w oddziale Gdynia Obłuże mam JAK NAJGORSZE !!!!!a ponieważ odgrażałam się dzisiaj,że napiszę swoją opinię i myślę,że pan"doradca"to przeczyta bo wie ,że nabroił, to do pana: OSZUKAŁ MNIE PAN I DOBRZE PAN O TYM WIE DŁUUUUGO SIĘ pan NARADZAŁ Z KOLEGĄ NA ZAPLECZU( ciekawe czy panu uwierzył,mam nadzieję,że nie ),skargę oczywiście napiszę bo bank może niezły ale nieuczciwy "doradca'',taki jak pan pracujący w oddziale gdyńskim, psuje opinię bankowi,rozumiem wciskanie "kitu" klientom ale tak beszczelnego oszustwa,kłamstwa a potem kpienia zz klienta NIE!ciekawe czy ten pan chciałby,żeby tak potraktowano jego matkę

Niezadowolona
Gość
Niezadowolona

W tym banku nadal nęka sięklientów telefonami czy sms pomimo, że jest to zabronione./ Wystarczy mały kilkudniowy poślizg w zapłacie raty i już się zaczyna. Rozumiem jak ktoś notorycznie nie płaci , zalega 2 miesiące ale po kilku dniach opóźnienia takie cyrki?

zdenerwowqana
Gość
zdenerwowqana

Ostrzegam przed tym bankiem. W razie nieterminowej wpłaty 1 raty straszą straszą już windykacją.. Nękają telefonami.. Poślizg w płaceniu rat i już windykacja> Nigdy już nie skorzystam z usług tego banku.

spadkobierca
Gość
spadkobierca

banda!!!!!!!!!!!
mój tata biorąc kredyt na remont mieszkania został ubezpieczony na wypadek śmierci.Po jego nagłej śmierci moja mama musi spłacać zaciągnięty kredyt.Nie pomogły odwołania , świadkowie i dokumenty na to że mój tata umarł nagle na zawał.Nie pomógł nawet Rzecznik praw konsumenta.Idą w zaparte .mama dała spokój i koniec końcem spłaca kredyt.

Frustrat!
Gość
Frustrat!

Ponad 2 miesiące oczekiwania na rozpatrzenie wniosku kredytowego, na mieszkanie z założona KW, własnościowe, zdolność kredytowa jest… tylko analitycy jakos nie mogą sie uporać z dokumentacją… Około miesiąc zwodzenia że \"już jutro decyzja będzie gotowa\" Odradzam kredyt hipoteczny w Credit Agricole

maxyma
Gość
maxyma

Mam ogromne zastrzeżenia do pracownic obu placówek w Pruszkowie przy ulicy Kraszewskiego oraz róg ulic: Kościelnej i Prusa. Mieszkam w Pruszkowie od dwóch lat i zaraz po przybyciu tutaj podałam w banku nowy adres zamieszkania. Gdy skończyła się ważność mojej karty bankomatowej wysłano mi nową na stary adres do obcych ludzi. Nic ich to nie obchodziło, stwierdziły że to błąd pracownicy. Ponieważ nadszedł weekend i nie miałam dostępu do moich pieniędzy pojechałam 200km pod stary adres aby odebrać kartę. Następna sprawa to pożyczka- mając większą sumę pieniędzy na koncie (na pewien określony cel) chciałam dostać od banku 3tys. pożyczki. Jednak… Czytaj więcej »

stefan
Gość
stefan

Mama starsza pani po cyfryzacji TV była zmuszona kupić TV na raty pięć rat płaciła terminowo nawet przed czasem z jedna spóźniła sie kilka dni(5-6) natychmiast przyszedł list ponaglenie koszt 15zł po kilku dniach telefon też koszt naliczaja pomimo że nastepna rate wpłaciła już przed termin i za te kilka dni z monitami naliczyli sobie 79zł,bez jakichkolwiek wyjaśnień za jaki termin i dlaczego tyle najgorszy bank z jakim miałem do czynienia a starsze osoby które nie potrafią się obronić gnębią strasznie telefonami nie polecam

gość
Gość
gość

w dniu dzisiejszym byłam w banku i chciałam dokonać wpłaty za córkę, która obecnie przebywa za granicą (miałam jej dowód osobisty) i okazało się, że nie przyjmą wpłaty , bo nie jestem osobą upoważnioną do spłaty karty.opp.

Mała
Gość
Mała

Łatwo w tym banku dostać kredyt To fakt. Ale bank ten jest strasznie pazerny. Każdy monit, telefon liczą sobie 15 zł. To jest zdzierstwo. To niby ma być dyscyplinowanie klientów ale jest swego rodzajem nękania. Są ludzie co kredyt spłacają ale w którymś miesiącu wydarzyło się coś nieprzewidzianego i opóźnili się z ratą i nie są w stanie wrócić do starych terminów I tu bankowi mało karnych odsetek to wziął się na sposób dodatkowego zarobku – telefonowania do tych klientów i zgarniać dodatkowe 12 zł. ODRADZAM TEN BANK.

Edward
Gość
Edward

Założyć rachunek-kilka minut! Zlikwidować – sprawa na lata ! Nikt nic nie może, nie wie dlaczego, to nie on, inny oddział, centrala itp.Wyciągi tylko przychodzą i obciążenia za kartę nie używaną od lat !

Klientka
Gość
Klientka

Przetrzymują pieniądze do maksimum.Gdy miałam konto w innym banku pieniądze były zawsze dzień wcześniej i z samego rana,teraz na wypłatę czekam do ostatniego dnia i przychodzi w późnych godzinach popołudniowych,nie jest to wina zakładu,bo inni pracownicy już dawno mają przelewy a ja wiecznie czekam.
W dodatku opłaty pobierają podwójnie,trzeba więc wybierać się do oddziału i stać w kolejkach.Na szczęście nie mam u nich żadnych kredytów więc przy pierwszej lepszej okazji idę konto zamknąć.
Omijać z daleka.

ANULECZKA
Gość
ANULECZKA

Nie można dokonać przelewu za bilet lotniczy; dotyczy LOT-u. Nie mają możliwości dokonania przelania z konta walutowego funtów do Anglii.

gość
Gość
gość

NIE POLECAM. Oferta kredytu mieszkaniowego: dość dobra. Opieka doradcy: Gdańsk, Grunwaldzka 99/101 Tel. Doradcy Hipotecznego: 512 191 467 – ładne słówka na początku, potem brak kompetencji i ignorancja. W pewnym momencie przestał się kontaktować (ostatnie wiadomości 1,5 miesiąca od złożenia wniosku „Proszę o 2 dni. Walczę w centrali o Państwa warunki”, „jestem na spotkaniu, oddzwonię” nie oddzwonił już nigdy (może przestał pracować). Żeby być dobrym doradcą trzeba mieć trochę doświadczenia życiowego – kredyt mieszkaniowy to nie zakup lodówki. Kontakt z centralą: po dwóch miesiącach od złożenia wniosku napisałem reklamacje . Po trzech miesiącach od złożenia wniosku nie wydano formalnej decyzji.… Czytaj więcej »

Frugo
Gość
Frugo

Ja nie mam żadnych problemów z tym bankiem kredyt spłaciłem terminowo za karte płace tylko dwa złote tylko przydało by się więcej darmowych bankomatów

Małgorzata
Gość
Małgorzata

Chyba Credit Agricole zaczal sobie sam neutralne i pozytywne wpisywac bo na 51 opinii jest prawie 51 negatywnych.Obsluga tragiczna dzwonilam to mnie przelaczali chyba 20 razy od jednego do drugiego konsultanta metoda spychologii, panienki jak nie znaja odpowiedzi to sie poprostu rozlaczaja.Na reklamacje odpowiadają tak ze klient czuje sie jak debil. Do pelnomocnictwa do konta żadają aktu notarialnego stwierdzajacego wiarygodnosc podpisu albo trzeba isc do ambasady zeby podpis potwierdzic .To chory bank ,mają chore niebezpieczne oferty . Na początku wszystko OK aby cos z nimi podpisac a potem HORROR.

Grzegorz Wałbrzych
Gość
Grzegorz Wałbrzych

Za czasów Lukas Banku polecałem innym otwarcie konta. E-konto i jedna tylko opłata za token. W tej chwili płaci się za wszystko. W poniedziałek przelałem pieniądze na spłatę kredytu gotówkowego. Po dwóch dniach dzwonię i okazuje sie że kredyt się jeszcze nie zamknął-mimo 2 tys wpłaconych wiecej niz wyliczone przez infolinie. System ma dwie doby by rozliczyc kredyt ( wiadomo kwota to 50 tys) wiec odsetki policza sie i zwrot ubezpieczenia sie zmniejszy, a najlepsze jest to ze jak chce potwierdzenie na pismie to po 21 dniach otrzymam ale 50 zł opłata.Uciekam od nich po 10 latach.