Logowanie Rejestracja
Raiffeisen Polbank opinie Klientów

Raiffeisen Polbank opinie

Opinie o banku Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank - ocena: 0.95 / 5 - liczba opinii 369

raiffeisen polbank opinieRaiffeisen Polbank Bank celuje w target klientów wchodzących w skład klasy średniej, dla których oferuje konta osobiste (Wymarzone Konto Osobiste), karty kredytowe, lokaty i produkty inwestycyjne. Ważną częścią działalności jest obsługa finansowa średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

W 2015 roku bank należący do austriackiego Raiffeisen Zentralbanku zajął 8. lokatę pod względem wartości posiadanych aktywów. Bank wszedł na polski rynek na początku lat 90., a pod obecną nazwą działa od 2012 roku, gdy przejął Polbank EFG z rąk greckich właścicieli. Obecnie (sierpień 2015) trwają poszukiwania nowego inwestora, bowiem Raiffeisen Zentralbank podjął decyzję o wycofaniu się z aktywności rynkowej 

Opinie klientów o Raiffeisen Polbank. Co myślą użytkownicy o Raiffeisen Polbank?

Promocja tygodnia w Raiffeisen Polbank:

konto osobiste

  • zawsze korzystne warunki
     
  • dodatkowe oprocentowanie
     
  • 0 zł za prowadzenie!
  •  

Zobacz analizę oferty Raiffeisen Polbank
Dodaj opinię o Raiffeisen Polbank:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Raiffeisen Polbank (401):

Autor: Babka kiepska
jak zarobic na niewiedzy
Dodano: 5 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Zakladajac konto nie poinformowano mnie ,ze gdy zmniejszy sie saldo i nie bedzie 200000zl to za prowadzenie mi konta ROR pobiorą kwote 49zl za miesiacGdy sie zorientowałam bank za 2 miesiące zdążyl mi zabrac w sumie 98zl.Wobec tego złozyłam reklamacje i zamknęłam konto.Jakie było moje zdziwienie ,że reklamacje za 1 miesiac mi uznano 12.grudnia po czym żeby było śmieszniej19tego ponownie mi naliczono 49zł za prowadzenie konta..A jak wyglądało załatwienie reklamacji ,pani z banku zadzwoniła przedstawiając sie za ankietera banku i pytała o panie w banku jak pracują i czy dobrze obsługują klientow a drugim razem inna pytała o to czy jestem zadowolona z przebiegu reklamacji.Kużwa ręce opadają.Konto mi zamkli dopiero w styczniu.Ostatnie zakupy robiłam w listopadzie a księgowały do połowy grudnia.Burdel mają i tyle.A wydruk ich nie pokrywa się z moim internetowym.ODRADZAM od złodziei z daleka
Autor: Ewa
Bank, który nęka nie swojego klienta
Dodano: 5 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Cztery lata temu nabyłam nowy telefon komórkowy z nowym numerem. Na początku otrzymywałam różne telefony i sms-y z banków (nie tylko zresztą). Wystarczył jeden mój telefon do banku, urzędu i sprawa była jasna. Osoba, do której ten numer wcześniej należał nie zaktualizowała swoich danych, stąd informacje o stanie konta, wpłatach, saldzie, kredytach otrzymywałam ja. Jeden telefon, jedna rozmowa i sprawa załatwiona. Został tylko 1 bank: Raiffeisen Bank Polska S.A. Z bankiem tym nigdy nie miałam do czynienia, nigdy nie byłam jego klientką. A od około roku dostaję sms-y z żądaniami spłaty debetów na karcie, spłaty zaległych rat kredytu itd. Po pierwszym sms zadzwoniłam na podany nr telefonu i przedstawiłam sytuację. Jaki efekt? ŻADEN!!!!!! Kolejni "konsultanci" , kolejne rozmowy, odziały, centrale, infolinie ... NIC!!!!!!! Nie przyjmują do wiadomości, że ja nie jestem ich klientem, że nie mam u nich konta, ani kredytu, ani karty, NIC!!!!!!! Że nie interesują mnie informacje odnośnie tego ile Pani U... S... (a tak, przy okazji dowiedziałam się do kogo wcześniej należał ten numer telefonu). jest im winna pieniędzy i z iloma ratami zalega i jaki ma debet nieuregulowany na karcie kredytowej !!!!!!!!!!!! Najgorszy bank pod względem obsługi klienta z jakim miałam do tej pory do czynienia, a z niejednym współpracowałam!!!!!!!! NEGATYW PO CAŁOŚCI DLA TEGO BANKU!!!!!!!!!! A DO PANI U..... S.... PROŚBA: WIEŹ KOBIETO OGARNIJ SIĘ I JAK ZMIENIASZ NUMER TELEFONU TO INFORMUJ O TYM SWÓJ BANK!!!!!!!!!!! BO MNIE NIE INTERESUJE STAN TWOICH RACHUNKÓW I KOMU JESTEŚ WINNA KASĘ!!!!!!!!!!!! A TEN BANK JAK WIDAĆ MOŻE WYSŁAĆ TAKIE INFORMACJE KAŻDEMU!!!!!!!!!!
Autor: karol
fatalny bank
Dodano: 4 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
poprosiłem o historię spłat rat kredytu - to co otrzymałem, jest zaskakującym przykładem burdelu. Nie przypuszczałem, że bank może mieć taki bałagan w rozliceniach - zgroza!
Autor: Jacek Kaczmarek
Placówka w Zgierzu
Dodano: 4 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Ta placówka ma wciąż "pod górkę". A to nie mogę wpłacić pieniędzy, bo kasjerka zachorowała, a to popsuł się komputer, to znów zamknięte bo konwój odbiera, czy przywozi pieniądze.Słowem klient jest najważniejszy!!
Autor: mimi
harmonogram spłat kredytu
Dodano: 4 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
złożyłam dyspozycję w oddziale, że chcę aby przekazywali mi harmonogramy spłaty kredytu na adres e-mail. Wypełnianie papierów zajęło około godziny - jak w PRL. Po czym otrzymałam na e-maila wyciąg z konta bieżącego , a nie harmonogram spłat. Znowu muszę udać się do banku........... wrrrr i spędzić godzinę
Autor: Ewa
dno
Dodano: 3 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
robią wszystko żeby złapać klienta a potem wydoić do ostatniego grosza, w papierach mają kosmiczny burdel, obsługa niekompetentna, nie polecam a wręcz odradzam
Autor: Piotr
bank jak inne
Dodano: 3 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie ekscytujcie się, Raiffeisen Polbank niczym sie nie wyróżnia z tłumu, inne banki tak samo beznadziejne, naciągają Klientów gdzie się da i na czym się da, wszystko płatne, ubezpieczenia, bzdurne regulaminy, oszustwa na każdym kroku, oszukańcze kredyty pseudofranowe, polisolokaty i tym podobne instrumenty finansowe, każdy bank oceniam negatywnie, najchętniej bym pozamykał wszystkie konta, polikwidował karty i miał święty spokój, ogólnie system bankowy w Polsce jest antyobywatelski, a państwo nie robi nic żeby chronić Polaków przed obcymi bankierami, KNF jest żenującą instytucją wspierającą banki, UOKiK nie może nic, banki nie ykonują prawomocnych orzeczeń sądów, można by pisac i pisać ale szkoda czasu, strzeżcie się banków
Autor: marika
jest ok
Dodano: 2 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Świetne konto. Polecam. Nie spotkałam się z brakiem profesjonalizmu.
Autor: studentka
opinie klientow
Dodano: 2 maja 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Bardzo prosze o wypelnienie krotkiej ankiety dotyczacej banku. http://www.ankietka.pl/ankieta/185642/ankieta-dotyczaca-fuzji-bankow-raiffeisen-i-polbank-klienci.html
Autor: hubi
wyrwigrosze
Dodano: 25 kwietnia 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Witam wszystkich. Ciemnota i niedouczenie (czytaj niedopowiedzenie szczegółów) przez pracowników tegoż banku nie zna granic, na szkoleniach pranie mózgu pewnie mają takie że niejeden psycholog by tego nie rozkminił. Chodzi o oddział w Sz-ku. Kilka ładnych lat miałem tam rachunki, nie miałem kredytu i szczęście moje, zraziłem się wiecznym zmienianiem regulaminów oraz tab.opł. i prow, nawet 3 razy w roku. Szlag mnie trafiał, co i rusz to albo musiałem robić więcej transakcji innym razem na kwotę minimum tyle i tyle, aby konto było "darmowe". Aż w końcu podnieśli poprzeczkę tak wysoko iż musiałem zrezygnować ponieważ, abym tym razem po kolejnej zmianie regulaminu miał "darmowe konto" wpływ musi być minimum tyle i tyle. i tu się wkurwiłem bo to istna dyskryminacja w/g mnie bo jestem na rencie zus i ani z tego powodu zus nie podniesie renty ani bank nie obniży opłat. A ok 20zł na m/c piechotą nie chodzi, wole na jałmużne wydać.Trafiłem na taką starą prukwę co niby miała mi pomóc w problemie, dwoiła się i troiła, wracała myślami ddo szkoleń, podpytywała koleżanek i co i rusz chciała mi wcisnąć jakiś to inny produkt "konto". Ale że lubię czytać wszelkie regulaminy nie dałem się wziąć na rogi i co rusz babę punktuje z regulaminu co jest nie hallo. W końcu już siedząc ok 45min. kazałem zamknąć wszystkie rachunki jakie mam oczywiście z 1m/cznym wyp. i tylko w ten sposób można było problem rozwiązać. Sama w końcu też przyznała pracownica że nic innego nie da się zrobić, ale po kiego tyle siedzieć, chyba że tak ma być zmęczyć klienta udawać cichociemnego, może się skusi, jak nie to telefon dostanie pilny że niby z oddziału głównego że niby nowość zaproponuje, proszę poczekać to zajmie chwilkę. Teraz wprowadzaję konto WYMARZONE gdzie regulamin i opłaty mają na jakiś czas być niezmienne, ale proszę Was, wczytajcie się w regulaminy, nie trzeba specjalnie analizować, kruczki są prawie wytłuszczone! P.S. A czy ktoś wie dlaczego w Sz-ku w oddziele niema klientów? Co nie jestem w innych bankach to ruch, tłok ,ba nawet kolejki bywają a tam tylko czychają. Pozdrawiam rozsądnych
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.