Logowanie Rejestracja
PKO BP opinie Klientów

PKO BP opinie

Opinie o banku PKO BP

PKO BP - ocena: 2.15 / 5 - liczba opinii 381

PKO Bank Polski, którego historia sięga 1919 roku, jest największym bankiem uniwersalnym w Polsce. Bank świadczy usługi w segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym zarówno klientom indywidualnym, jak i podmiotom gospodarczym.

 

Klienci mogą korzystać z rachunków bieżących oraz oszczędnościowych, kart kredytowych i debetowych, lokat terminowych, usług private banking oraz produktów inwestycyjnych (w tym funduszy inwestycyjnych otwartych i zamkniętych). W PKO Banku Polskim dostępne są też kredyty konsumpcyjne i hipoteczne oraz inne produkty powiązane z rynkiem mieszkaniowym.

Opinie klientów o PKO BP. Co myślą użytkownicy o PKO BP?

Promocja tygodnia w PKO BP:

pożyczka Mini Ratka

  • Weź Mini Ratkę teraz i zacznij
    spłacać nawet po 3 miesiącach:
  • od 1 000 zł do 120 000 zł
  • wypłata nawet tego samego dnia
  • możliwość konsolidacji zobowiązań z innych banków. 

Zobacz analizę oferty PKO BP
Dodaj opinię o PKO BP:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku PKO BP (416):

Autor: Zizu
Dnooooo
Dodano: 26 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Przez awarię nie mam wypłaty na koncie Zero zero a prezesunio świetnie się bawi za swoją pensję
Autor: Witold
zatrzymana kwota 44 tysiące zł.
Dodano: 25 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Przypadek jaki mnie spotkał , jest bardzo poważnym ostrzeżeniem dla wszystkich klientów Banku PKO BP. W dniu 17 września 2018 r został dokonany przelew 44 tyś zł. ( 44000 zł.) na konto w banku PKO BP i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że konto w dniu 4 maja zostało przeze mnie zlikwidowane, na co posiadam dokument wystawiony przez oddział Banku w Pabianicach. ponieważ bank stworzył system kontaktu, który ogranicza się do rozmowy z dyżurującą osobą, zapewniono mnie o tym że w takiej sytuacji bank w ciągu 2 dni odsyła kwotę na konto dokonującego przelew. Po kilku dniach gdy tak się nie stało, kolejna osoba do której się dodzwoniłem poinformowała mnie, że niestety jeśli oczekuję jakiejkolwiek informacji o nienależnie zatrzymanej przez bank kwocie 44 tyś zł muszę złożyć reklamację. Dopiero się zaczęło. Wiele telefonów z których z których nic nie wynikało. np. ja nic nie mogę , nie mam dostępu do pełnej informacji, zaś jedyna osoba posiadająca rzekomo większe kompetencje tj. kierownik zmiany jest tak zajętą osobą, że nigdy na jakiekolwiek rozmowy ze mną nie miał czasu. Jedyne co powtarzali wszyscy, że bank ma obowiązek rozpatrzyć moją reklamację w czasie 30 dni od dnia jej złożenia. Po wielu bezskutecznych rozmowach telefonicznych postanowiłem skorzystać z porady Rzecznika Konsumenta. Za radą Rzecznika w dniu 3 października bezpośrednio udałem się do oddziału banku PKO BP w Pabianicach z zamiarem rozmowy z Panią Dyrektor. Nie przewidzieliśmy tego, że Pani Dyrektor Oddziału banku w Pabianicach nie będzie miała ochoty na taką rozmowę bo jest "zajęta". Dobrze wyszkolona sekretarka przekazała mnie dwóm paniom, z których jedna przedstawiła się, że jest kierownikiem w tym oddziale Banku, druga nie raczyła ujawnić swojej funkcji. Po rozmowie, z której nic nie wynikało wyszedłem z jedną informacją , że bank ma obowiązek rozpatrzyć moją reklamację w czasie 30 dni od dnia jej złożenia. Jedyne co "wynegocjowałem" w rozmowie z paniami to, że dostane chociaż telefoniczną informację o bieżącym postępie załatwiania reklamacji przez bank. Aby zabezpieczyć się przed moją kolejną wizytą w banku na wstępie otrzymałem informację że Pani Dyrektor idzie na urlop, zaś osoba zastępująca będzie na wielodniowym szkoleniu. Ponieważ naciskałem o stan mojej reklamacji, otrzymałem informację że Centrala Banku w Warszawie się tym zajmuje. Tak się złożyło że w trakcie tej rozmowy byłem w Warszawie , poprosiłem o wskazanie gdzie i do kogo się mogę udać aby otrzymać jakąkolwiek rzetelną i wiarygodną informację o bezprawnym zatrzymaniu przez bank pieniędzy. Otrzymałem od Pani z oddziału w Pabianicach bardzo wyczerpującą informację, że owszem tylko Centrala Banku PKO BP zajmuje się sprawami reklamacji klientów, lecz nie życzy sobie oby jakikolwiek się z nimi bezpośrednio kontaktował. Efekt jest taki, że przelew na zamknięte konto został dokonany w dniu 17 września , z uwagi na umyślne wprowadzenie w błąd reklamację złożyłem dopiero w dniu 24 września. Pomimo upływu 30 dni, o czym zapewniali mnie wszyscy pracownicy z którymi się kontaktowałem w dalszym ciągu bank bezprawnie przetrzymuje i obraca zagarniętą kwotą 44 tysięcy złotych. Żadnej odpowiedzi na złożoną reklamację nie otrzymałem. Pewnie Bank nic nie ma zamiaru odpowiadać bo niby komu i po co. Nidy i nigdzie nie byłem tak potraktowany. Dziś tj 25 października listonosz wrzucił do skrzynki odpowiedź z Centrum Obsługi Klienta Detalicznego , Biuro Relacji z Klientami w Lublinie informujące mnie że bank sam sobie przesunął termin odpowiedzi w sprawie samowolnego i bezprawnego zatrzymania tak wielkiej kwoty , do 22 listopada dopisując : " że mają nadzieję że powyższą informację przyjmę ze zrozumieniem. Czy na bezduszność i bezczelność kliki bankowej naprawdę nie ma sposobu. Ktokolwiek to przeczyta musi z tego wyciągnąć właściwy wniosek. PKO BP nie jest bankiem godnym zaufania.
Autor: Aurora
Koszmarna obsługa
Dodano: 22 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Zaniosłam do Banku pismo urzędowe a przełożona pani w kasie odmówiła jego przyjęcia. Powiedziała, że listy przynosi listonosz a nie pracownik instytucji, a ja w okienku to mogę sobie jakieś pisemko zostawić a nie list. Mam konto w tym Banku, ale postanowiłam go zlikwidować. Obsługa mnie zniechęciła.
Autor: Sierpc
Złodziejski bank
Dodano: 30 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Posiadamy kilka r-ków i kredytów na nasze nieszczęście, ale tak złodziejskiego banku jak PKO BP w życiu nie widzieliśmy. Za nie złożenie w trakcie trwania kredytu dokumentów finansowych firmy w ciągu trzech tygodni (nie wiemy ile mamy na to czasu bo nikt nas nie poinformował) ukradli nam z konta 115 zł. Rozumiecie - 115 zł!!!!! To jest rozbój w biały dzień - ZDECYDOWANIE SPIERDZIELAMY OD TYCH ZŁODZIEI. KROJĄ ZA WSZYSTKO, PROWADZENIE KONTA, PRZELEWY, WYKORZYSTANIE KODU TAN ITD... ITP...
Autor: Sierpc
Złodziejski ban
Dodano: 30 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Posiadamy kilka r-ków i kredytów na nasze nieszczęście, ale tak złodziejskiego banku jak PKO BP w życiu nie widzieliśmy. Za nie złożenie w trakcie trwania kredytu dokumentów finansowych firmy w ciągu trzech tygodni (nie wiemy ile mamy na to czasu bo nikt nas nie poinformował) ukradli nam z konta 115 zł. Rozumiecie - 115 zł!!!!! To jest rozbój w biały dzień - ZDECYDOWANIE SPIERDZIELAMY OD TYCH ZŁODZIEI. kROJĄ ZA WSZYSTKO, PROWADZENIE KONTA, PRZELEWY, WYKORZYSTANIE KODU TAN ITD... ITP...
Autor: Klient
Beznadziejna obsługa
Dodano: 24 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
chciałam założyć konto oszczędnościowe, poszłam do Banku, a Pani od razu mi drukuje umowę i każe podpisać, nie podając żadnych informacji na temat rachunku, nie pytając o zgodę np. na marketing itd. Prosiłam tez o włączenie usługi autooszczędzanie, ale Pani była skupiona na podpisaniu papierka i mi tej usługi nie włączyła, więc będę musiała iść jeszcze raz... Do tego konto jest płatne - masakra jakaś, chyba pomyślę jednak o zmianie banku..
Autor: AS
najgorszy bank w Polsce
Dodano: 24 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
PKO BP to moim zdaniem najgorszy bank w Polsce. Po ostatniej zmianie szaty graficznej namieszali w narzędziach niezbędnych do zrobienia nowego odbiorcy i przelania dla niego środków. Nie mogę tego zrobić, bo nie mam odpowiedniego narzędzia. wcześniej wystarczył sms, który potwierdzał nowego kontrahenta. Teraz muszę się pofatygować do oddziału, żeby zdobyć to narzędzia. Ponadto,na założenie rachunku bankowego nowej firmy straciłam ponad tydzień.
Autor: LILI
Niekompetentny pracownik na infolinii
Dodano: 11 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Kompletny brak kompetencji Pana Michala Sprawki na infolinii pod numerem tel 800 302 302. Nic nie potrafil pomoc to po co taka infolinia. Odeslal mnie do odzialu Banku. Ale wczesniej wypytywal mnie o dane weryfilacyjne, wypytywal nawet o nr dokumentu tozsamosci ktory zmienilam. Ciekawe po co mu tak poufala informacja. Nie szanuje w ogole czasu klientow. Od razu wiedzial czego dotyczy problem i ze nie bedzie potrafi pomoc ale mimo to zmarnowal bez sensu moj czas.
Autor: Elzbieta
Pełny negatyw
Dodano: 11 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
A ja mam tylko tyle do powiedzenia- kiedy tylko mi sie uda zamykam konto i bez zalu po wielu latach, odchodze.
Autor: Leszek118
Ostrzegam
Dodano: 9 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Bank jak bank!Ale problem ze zmiana danych adresowych ciągnie się już od 6 lat. Aplikacja mobilna dzisiaj przelała czarę goryczy,od 17.05.2018r. do dzisiaj 9.06.2016 zablokowała się automatycznie 3 razy w tym konto internetowe! Obsługa robi co może ! Zwłaszcza idiotę z klienta . Gorąco polecam!
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.