Logowanie Rejestracja
mBank opinie Klientów

mBank opinie

Opinie o banku mBank

mBank - ocena: 1.30 / 5 - liczba opinii 56

Od 2000 roku mBank jest liderem innowacji na polskim rynku finansowym. Wypracowany przez Bank model biznesowy zakłada tworzenie otwartej platformy finansowej. W jej ramach Klienci mogą nie tylko korzystać z gamy produktów bankowych dostępnych 24 h/dobę przez Internet i telefon, ale także skorzystać z oferty ubezpieczeniowej i inwestycyjnej.
 

Bank obsługuje klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz klientelę korporacyjną. W ofercie znajduje się także pakiet usług premium i private banking. Dla klienta „z ulicy” mBank ma w ofercie rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, produkty oszczędnościowe oraz pakiet kredytów konsumenckich i hipotecznych.

Opinie klientów o mBank. Co myślą użytkownicy o mBank?

Promocja tygodnia w mBank:

 

Dodaj opinię o mBank:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku mBank (63):

Autor: asiasunny asiasunny
Kontakt = droga przez mękę
Dodano: 10 marca 2011
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Istnieje rażąca rozbieżność tego, co mBank pisze na swojej stronie a rzeczywistością. Chciałam skontaktować się z mBankiem w banalnej sprawie, sprawdzić czy aby na pewno została dla mnie zamówiona karta debetowa, gdyż nie widziałam tego w systemie. Z różnych możliwości kontaktu, które oferuje bank wybrałam formularz internetowy, gdyż procedura dzwonienia na mLinię (podawanie numeru klienta, telekodu, wciskanie dziesiątek liczb, by dodzwonić się do właściwego działu) jest wyjątkowo uciążliwa. Napisałam więc wiadomość mailem, na którą otrzymałam odpowiedź z prośbą o kontakt z mLinią, gdyż mailowo nie mogę uzyskać odpowiedzi. Wysłałam ponownie zapytanie, pytając dlaczego, skoro wysłałam to pytanie za pośrednictwem swojego konta internetowego, w dodatku pytanie które zadałam, nie wymagało niczego więcej poza "Tak" lub "Nie, już zamawiam", bez żadnych danych, liczb, itp.. Odpowiedź jaką dostałam od konsultantki brzmiała "w nawiązaniu do przesłanej przez Panią wiadomości uprzejmie informuję, że drogą elektroniczna możemy udzielać informacji ogólnych na temat oferty i funkcjonowania naszego Banku, zatem poprzez wiadomość email nie mam możliwości zrealizowania Pani dyspozycji." OK, niech będzie i tak, tylko dlaczego mBank marnuje czas mój i zapewne wielu innych osób? W okienku panelu internetowego, gdzie informowano o możliwości skorzystania z mLinii, maila lub czatu napisano, cytuję "W ten sposób możesz nam przesłać swoje uwagi, pytania i komentarze." Zadałam pytanie i nie uzyskałam odpowiedzi. mBank powinien UCZCIWIE dopisać, że pytania, itd., powinny dotyczyć oferty banku, a nie konkretnej sytuacji! Z powodu nierzetelnej informacji straciłam 2 dni czekając na odpowiedź, a na dodatek i tak musiałam zadzwonić do mLinii. Zgłosiłam tę sprawę i obiecano mi, że sprawa zostanie skierowana do właściwych osób i zostaną wprowadzone zmiany. Od tego momentu minęło kilka miesięcy i nic się nie zmieniło.
ekonto
Dodano: 31 stycznia 2011
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Jakoś nie mogę się przekonać, oprócz Aliora mam tez konto w mbanku , które używam sporadycznie..może dlatego,iz jako statystyczny konsument przyzyczajam się do marki...ale nie obrażając jakości obsługi...po wizycie w placówce Aliora i mbanku /mozliwe,ze to był operator/ w ten sam dzień...wolę aliora...milsze osoby, które nie pracują za karę...nie trzeba czekać...sympatyczne wnętrza,heh ale troszkę mnie wkurzają ich rysiki na tabletach:)zawsze się podpisuję jak kura pazurem:)
Autor: picka picka
eKonto
Dodano: 30 stycznia 2011
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Konto posiadam od jakiegoś roku. Przez cały ten czas nie miałem z nim najmniejszego problemu. Kody aktywacyjne przysyłane smsami moim zdaniem są rozwiązaniem o wiele lepszym niż jakieś zdrapki. Za prowadzenie konta nie płaci się ani złotówki, nie ma też wymogu obrotu pieniędzmi na koncie. Przelewy do wszystkich banków w Polsce są darmowe. Kontem zarządza się bardzo dobrze - infers strony www jest prosty, przejrzysty, zawsze działał mi sprawnie. Razem w rachunkiem "Codziennym" otwierają się także dwa rachunki na których oprocentowanie wynosi 1 albo 4 procent - lecz ograniczona jest ilość darmowych przelewów jakich można wykonać w miesiącu. Minusem konta może być to, że korzystanie nie ze wszystkich bankomatów jest darmowe. Mi osobiście to nie przeszkadza, bo bankomaty w których można dokonywać darmowych wypłat są bardzo popularne. A jeśli ktoś nie chce szukać bankomatów swojego banku i zastanawiać się gdzie moze wypłacić pieniądze, a gdzie nie może płacić 5zł za dostęp do wszystkich bankomatów. Przeszkadzać może również to, że niewiele jest wpłatomatów mbanku. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z konta, a dodatkowym argumentem "za" mbankiem jest spora liczba konkursów organizowanych przez bank
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.