Logowanie Rejestracja
Credit Agricole opinie Klientów

Credit Agricole opinie

Opinie o banku Credit Agricole

Credit Agricole - ocena: 1.50 / 5 - liczba opinii 562

credit agricole opinieCredit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy CA24), telefon (serwis telefoniczny CA24) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.

 

Credit Agricole Bank Polska oferuje klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom kompleksową ofertę produktów bankowych. Mogą oni korzystać m.in. z pakietów kont osobistych, produktów oszczędnościowych, kart kredytowych, funduszy inwestycyjnych czy kredytów hipotecznych. Wraz z sieciami handlowymi proponuje także karty kredytowe wydawane wspólnie z tymi sklepami.

 

Opinie klientów o Credit Agricole. Co myślą użytkownicy o Credit Agricole?

Promocja tygodnia w Credit Agricole:

Dodaj opinię o Credit Agricole:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Credit Agricole (647):

Autor: Klient banku.
Żarty z umierajacych ludzi.
Dodano: 19 grudnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Umiera 80 letnia kobieta, zostaje zabrana do szpitala i pozostają opłaty za dom, media, lekarstwa, lekarzy. Emeryturę dostawała przez listonosza i myślałem, że mając konto rodzinne w CA, gdzie kilka lat temu umierająca mama miała otwarty wspólny z nami rachunek będzie teraz rozwiązaniem. Niestety zmieniła dowód osobisty i konto już nie działa. Jako dzieci naszej mamy, właściciele konta myśleliśmy, że nie ma nic prostszego jak odnowić jej możliwość korzystania z naszego konta rodzinnego pod wspólnym nazwiskiem. Mimo dostarczenia dokumentu ze szpitala o jej pobycie, podpisów podań przez mamę w obecności personelu szpitala, pliku dokumentów dla porównania jej podpisu przed chorobą , panie “decydentki” z CA nie chcą dokonać ponowienia zawieszonego czasowo konta. Zgoda mamy na dokonanie korekty danych dowodu podpisana na prośbie nie jest dla nich zgodą. Liczy się tylko osobisty widok chorej umierającej mamy przez panie “obrończynie banku”. Zostajemy zmuszeni jutro prosić ordynatora na pozwolenie przewiezienia umierającej mamy ponad 50 km w jedna stronę i odwiezienia na nasz koszt, wynajęcia opieki medycznej w jednym celu – aby rycerskie panie z CA obejrzały sobie mamę.. Wniesiemy mamę do banku i ona w obecności pani “decydentki” podpisze, że jest naszą mamą i pozwala się dopisać do konta. Cała procedura potrwa 5 minut, ale pojechanie po mamę, przywiezienie i odwiezienie to cały dzień. Jak to się skończy Bóg raczy wiedzieć. Jeśli umrze w drodze dokonam tu wpisu, aby wszyscy zobaczyli z kim mamy do czynienia. Jak zatwardziałą kadrę ma CA. Oceńcie sami, czy warto z takim bankiem współpracować. Czy naprawdę dokumenty zgody podpisane przez mamę, poświadczone przez personel szpitala z odpowiednimi wydrukami, pieczęciami nie są dla banku wystarczające. Czy to regulamin, czy zatwardziałość ludzi, którym dano jakąś tam władzę.
Autor: Klient
Dno
Dodano: 16 grudnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nigdy więcej zdanych produktów tego banku. Absolutne dno jeśli chodzi o obsługę klienta
Autor: teresa
kontakt
Dodano: 2 grudnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
żenada
Autor: Łukasz
żenada nie bank
Dodano: 2 grudnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
1\ kredyt na zakup towarów w klepie internetowym, 2\ kwota zakupów 700zł 3\ 3-krotne wypełnianie wniosku, załączanie niezliczonej ilości załączników, telefonowania DO BANKU z pytaniem o losy wniosku, 4\ po 3. dniach - ciągle brak kredytu bo zastrzeżenia do wydruku z konta, bo ma być inny ... jaki? tego chyba nawet sam Pan Bóg nie wie 5\ ta sama kwota, te same towary - w Santander - 7 min.!!! i gotowe. Podsuma: - wybrałem ich z litości, bo miałem dość ich telefonów, smsów, listów papierowych "tak, super, jesteś naszym klientem, przyjdź, weź ...", - natychmiast wycofałem wszystkie zgody na wykorzystywanie moich danych, - przy jakiejkolwiek formie kontaktu reklamowego (spamu) z ich strony, natychmiast zawiadamiam odpowiednie instytucje, - jestem zażenowany ich brakiem profesjonalizmu i niekompetencją.
Autor: nicko
Żenada
Dodano: 19 listopada 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Byłem z nimi jeszcze od Lukasa, który sobie chwailiłem. Po zmianie na CA podnieśli opłaty za używanie karty i prowadzenie rachunku. Mogę sie ich pozbyc ale - brakuje mi 100 zł do limitu wplywów miesięcznych (bo ten tez podniesli), żeby nie płacić za konto, nie płace kartą za często, bo nie ma mnie w Polsce, więc za kartę tez bólę. Chciałem, żeby było prościej i zainstalowałem aplikacje na telefon. Haha jest 100x gorzej. Żeby w ogóle z niej korzystac musiałem pójśc do placówki bankowej 1. Czekałem godzinę, żeby w ogóle ktoś zaczął obsługiwać zaraz po otwarciu (tylko ja do okienka czekałem). 2. Żeby dostac PIN do aplikacji musiałem podpisac umowe na 10 stron i podać nr telefonu (polskiego), którego nie miałem. Zapytałem po co im telefon - po nic, tylko żeby umowe podpisać, telefon absolutnie niepotrzebny, żeby korzystac z aplikacji i usług banku. Ok. 4. Pospisałem umowę, podałem telefon do rodzicielki. 5. Pierwsza próba dostania się do apliackji - trzeba podac PIN i hasło. Jakie hasło??? 6. Kilka prób i dostep do aplikacji został zablokowany. 7. Ok, wściekły zalogowałem sie, żeby zrobić przelew normalnie przez Internet, tam tylko hasło do konta było wymagane, żeby potwierdzic przelew. 8. Ustawiłem przelew, wybrałem odbiorcę dochodzę do ekranu potwierdzającego, wpisuje hasło do konta raz, drugi, trzeci - nie działa. CHolera o co chodzi? 9. Obok pola na konto pisze hasło nr [..] z dnia [..]. Jakie hasło??? 10. Dzwonię na infolinię: dlaczego mam aplikacje zablokowaną? No bo wpisał Pan niepoprawne hasło aktywacyjne aplikacji. A skąd mam wziąć hasło? Hasło wysyłane jest na telefon, który Pan podał przy podpisaniu umowy. Co??? przecież podobno nr telefonu niepotrzebny, żeby korzystać z aplikacji!!! 11. Dlaczego nie mogę zrobic przelewu? No, przy przelewie trzeba podać hasło, które jest wysyłane na Pański nr telefonu SMS-em. Przecież powiedziano mi, że nie potrzebuje nr telefonu, żeby korzystać z usług banku!!!!! 12. Czy możecie mi odblokować jedno dostęp do aplikacji? Tak, musimy pana uwierzytelnić: standardowe pytania o imie, nazwisko, pesel, adres korespondencyjny itp. itd. I na koniec pytanie: prosze o odpowiedź na pytanie pomocnicze. A jakie jest pytanie? No, pytanie, które Pan sam wybrał w naszym banku: tu nastepuje pytanie. Nie wybierałem tego pytania, nie wybierałem żadnego pytania!!! Nigdy!!! Chyba, że wybraliście za mnie!!! Nie znam odpowiedzi (a pytanie było dziwne, bo nazwisko panieńskie matki oczywiście bym znał). Bardzo mi przykro, muszę poznac odpowiedź na pytanie, inaczej nic nie mogę zrobić. 13. Rozłaczyłem się. Zadzwoniłem znowu. Te same prodcedury weryfikacji i o dziwo - tym razem brak pytania, "które sobie sam wybrałem". Udało sie odblokować aplikację. 15. Musiałem zadzwonić do rodzicielki, żeby aktywować aplikację - bo oczywiście to ona dostaje smsy na swój nr telefonu. 16. Za każdym razem, kiedy robię przelew przez Internet - dzownię do rodzicielki - po nr hasła, które wysyłają jej Sms-em. 17. Z aplikacji na telefon nie korzystam w ogóle. 18. Co miesiąc pobieraja mi opłatę za SMS-y 2,70zł. Niby niewiele, ale za zbędne usługi to i tak o 2,70zł za dużo. 19. Czasem jak dzownie na infolinię pytaja o odpowiedx na hasło pomocnicze. Co dziwne za każdym razem jest to INNE PYTANIE!!! To niby ile tych pytań "sobie wybrałem"??? Wtedy zazwyczaj odkładam sluchawke i dzwonię ponownie - aż odpowiem na pytanie (bo np. pytaja o panieńskie matki) albo pytania nie zadadzą. 20. Frustracja i szok jest tym większy, że korzystam z dwóch innych aplikacji bankowych do kont osobistych, które mam za granicą gdzie mieszkam. Instalacje i uzywanie bez żadnych problemów, praktycznie podobnie jak przez internet, na dodatek uwierzytelnianie za pomoca Touch ID, a nie pięćdziesięciu kodów, wielostronicowych umów i SMS-ów, których nikt nie potrzebuje. 21. Sorry, ale bankowość elektroniczna made by CA jest jakimś koszmarem. A może tak działa CA we Francji? - współczuje Francuzom. Jak wspominałem z Lukasa byłem zadowolony, CA to kompletna porażka. Zmieniam bank - już dawno piowinienen był to zrobić. Ciekawe tylko czy nie wdepne jeszcze gorzej. A swoją drogą banki są cholernie drogie w Polsce - za konto i kartę wszędzie trzeba płacić. Za granicą gdzie mieszkam podstawowe konto osobiste jest darmowe, bankomaty darmowe, karta darmowa. Trudno to zrozumieć, bo to kolejna bariera dla ludzi i biznesu w Polsce.
Autor: mariola
CHU Z CA
Dodano: 15 listopada 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
ZŁOŻYŁAM 7.11.2016 WNIOSEK O ZAMKNIĘCIE KONTA ,KASĘ WYPŁACIŁAM,ZOSTAWIŁAM TYLKO PAR GROSZY NA OPŁACENIE KONTA.A TE ZŁAMASY DALEJ MI WYDZWANIAJĄ Z NOWĄ OFERTĄ ,CIULE JEDNE.ZRESZTĄ JA JUŻ MAM KONTO W NOWYM I LEPSZYM BANKU ,A CA NIECH SIĘ BUJA.NIGDY WIĘCEJ CA!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: criss
oszukują ludzi
Dodano: 7 listopada 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Miałem dostać 250 zł za przeniesienie rachunku do ich banku,spełniłem wszystkie warunki rachunek założyłem w czerwcu co miesiąc wpływało po 1500 zł pieniądze miały być na moim kocie na koniec pażdziernika i co chodziłem do banku w tej sprawie i niestety obiecanki cacanki a głupiemu radość.
Autor: Bronisław Gmoch
Bank blokuje nasze pieniądze.
Dodano: 26 października 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Któryś raz z kolei przy płaceniu w TESCO pobierają mi 2 razy za rachunek. Tu następuje ciekawe zjawisko - jak płacę bez problemów, to kasa mi znika z konta w ułamku sekundy, ale jak bank odrzuca płatność to następuje blokada mojej kasy na 2 tygodnie. Top taki przykład partnerstwa w interesach, tylko, że po rusku, lub ........
Autor: mariola
cwaniaki z CA
Dodano: 22 października 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
CWANIAKOWALI IWYCWANIAKOWALI TYLE ,ŻE PO 1 LISTOPADA IDĘ ZLIKWIDOWAĆ DURNE KONTO W CA I NIECH SIĘ BUJAJĄ WACKI JEDNE.NIGDY WIĘCEJ CA.
Autor: mariola
ZŁODZIEJE Z CA POLSKA
Dodano: 21 października 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
2 RAZY BIORĄ Z KONTA PIENIĄDZE ZA JEDNĄ TRANSAKCJĘ KARTOWĄ ZŁODZIEJE
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.