Logowanie Rejestracja
BZWBK opinie Klientów

BZWBK opinie

Opinie o banku BZWBK

BZWBK - ocena: 1.55 / 5 - liczba opinii 261

Bank Zachodni WBK to bank uniwersalny z siedzibami we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. Jest trzecim co do wielkości bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów (dane za 2015 rok). Bank oferuje produkty dla klientów indywidualnych i biznesowych (rachunki osobiste, rachunki oszczędnościowe, lokaty, produkty ubezpieczeniowe i inwestycyjne, kredyty gotówkowe i hipoteczne). 

 

W 2011 roku większościowe udziały w banku nabyła hiszpańska grupa Santander. Nazwa BZ WBK była efektem kompromisu pomiędzy zarządami obu łączących się banków i miała obowiązywać pół roku, ale zachowano ją do dziś, ponieważ łatwo zapamiętywali ją klienci. Hiszpański właściciel ma jednak plany rebrandingu na Santander Bank, co wpisuje się w jego globalną politykę marketingową.

Opinie klientów o BZWBK. Co myślą użytkownicy o BZWBK?

Promocja tygodnia w BZWBK:

kredyt gotówkowy

  • pieniądze w 15 minut
     
  • kredyt na dowolny cel
     
  • minimum formalności  
  •  

Zobacz analizę oferty BZWBK
Dodaj opinię o BZWBK:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku BZWBK (302):

Autor: Andrzej
Niezrealizowany przelew i nieprofesjonalna obsługa
Dodano: 15 lipca 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego banku. Opisuje sytuację: nie jestem klientem tego banku (i nigdy nim nie zostanę). Z konta klienta był realizowany przelew na moje konto w banku PKO (dotyczy placówki w Poznaniu, przy Pl. Wolności). Przelew został wysłany w systemie Sorbnet (czyli w czasie rzeczywistym). Mija cały dzień i następny, a pieniędzy na na koncie jak nie ma tak nie ma. Bank obraca moimi pieniędzmi i uważa że wszytko jest OK. Poza tym zupełny brak profesjonalizmu ze strony pani doradczyni. Cytuję pomyliłam się bo Państwo mi przeszkadzacie!!!!!!!! (były nas trzy osoby). Ten bank jest na mojej "czarnej liście". Wychodzący z tego oddziału starsi państwo narzekali z kolei, że im prowizje niesłusznie naliczyli. Zdecydowanie odradzam!
Autor: Katarzyna
złodzieje
Dodano: 11 lipca 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie polecam.Czuje sie oszukana przez niby zajebisty bank trzeci co do wielkośći mam nadzieje ,że upadnie.Wzieliśmy z mężem kredyt w kwocie 10,600 a razem do spłaty miało niecałe 12tys.na 3 lata.Co się okazało ,że wyszło do spłaty 14,400 bo dupek ze Świecia zresztą p.Wolszczak zapomniał powiedzieć o kosztach skurwysyn jeden,i oczywiście wepchnoł nam ubezpieczenie którego nie chcieliśmy ale powiedział ,że musimy a potem bedzie zwrot to jest 1tys.złotych którego nie dostaliśmy.Nie polecam oddziału w Świeciu sami frajerzy.Zyczę temu Panu wszystkiego co najgorszeeeeeeeeeeeeeeeee.
Autor: zirytowana
ciągłe usterki i niekompetencja pracowników infolinii
Dodano: 20 czerwca 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Dzisiaj pojechałam z synem na zakupy do Centrum Handlowego w Legnicy, po skasowaniu zakupów okazuje się, że nie mogę zapłacić za zakupy, cały czas transakcja odrzucona. Idę do bankomatu, nie mogę wypłacić środków, które są na koncie. Dzwonię na infolinię, (oczywiście nerwy przy kasie, zakupy, kolejka itp...) a chłopczyk na infolinii ( niejaki Pan Sebastian B.) mówi mi, że pieniądze na konie zostały zablokowane i transakcja przeszła - mówię jak przeszła jak ja mam wydruk z terminala,że jest odrzucona, z bankomatu też niby przeszła a mi napisano,że nie można wypłacić środków pytam chłopczyka co ja mam zrobić a on mi mówi, że z ich strony wszystko jest w porządku i mam się udać do pośrednika, pytam jakiego ale on nie wie mówi o ty, wprost i jak mantrę powtarza, że u nich jest wszystko w porządku. W nerwach pojechałam do Banku i się okazało,że środki są zablokowane i trzeba poczekać na rozliczenie a wtedy najprawdopodobniej nie trzeba będzie składać reklamacji bo skoro transakcje nie zostały dokończone to pieniądze powinny wrócić na konto. Wniosek Bank ma mnie w dupie przetrzymuje Moje pieniądze, bo je zablokowali, czekają na durne rozliczenie a nikt się mnie nie zapytał czy mam za co żyć, w dupie mam wasze awarie normalnie ukradli mi pieniądze a goguś na infolinii mi mówi ze to nie ich problem bo u nich jet ok. Jak już byłam w tym Banku to wypłaciłam pieniążki w kasie i idę do innego sklepu a tam informacja od pani kasjerki transakcji karta nie obsługujemy, szczególnie BZWBK a dupek na infolinii mi mówi,że u nich jest wszystko w porządku i nawet nie wie co ja mam zrobić masakra.
Autor: realista
biorą odsetki za przelew własnych pieniędzy (jak tam trafią dla nich za późno)
Dodano: 15 czerwca 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
biorą odsetki za przelew własnych pieniędzy (jak tam trafią dla nich za późno).... i tego typu podobne kwiatki....
Autor: Anula123
Niekompetencja pracowników Infolinii
Dodano: 16 maja 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Witam jestem oburzona niekompetencją pracowników infolinii, niestety nie mają pojęcia o procedurach, regulaminach, nie znają produktów, nie potrafią pomóc, podają informacje nieprawdziwe, dobrze, że gdzieniegdzie w Oddziale można jeszcze trafić na kompetentnych pracowników, choć to już gatunek "wymarły", bo takich co dużo wiedzą się zwalnia
Autor: eks-klientka
20 zł opłaty za zastrzeżenie utraconego dowodu
Dodano: 7 maja 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Chciałam tylko powiedzieć, że BZ WBK jest najgorszym bankiem w Polsce i fakt, że dziś musiałam ZAPŁACIĆ 20 ZŁOTYCH za zastrzeżenie utraconego dowodu przy zastrzeganiu utraconej karty jest absolutnie oburzające i jest ewenementem w skali kraju. Jestem ich klientem od dawna i niestety za długo przymykałam oko na horrendalne prowizje i ukryte koszty. W poniedziałek zamykam wszystkie konta i lokaty. Gratuluję im podejścia do klienta.
Autor: KLIENT JÓZEF
OPÓŻNIANIE PRZELEWU
Dodano: 4 maja 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
PRZELEWY ELEKTRONICZNE ZA KOMUNY DOCIERAŁY W TYM SAMYM DNIU DO ADRESATA. OBECNIE ELEKTRONIKA WSZĘDZIE POWSZECHNA, ADRESAT OTRZYMUJE W NASTĘPNYM DNIU. A KASA Z KONTA NADAWCY ZABIERANA JEST NATYCHMIAST. TO JEST JAWNE PRZETRZYMYWANIE PIENIĘDZY KLIENTA. RZEKOME KSIĘGOWANIE.
Autor:
Limit kredytowy
Dodano: 2 maja 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
ŁAMIĄ POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRĄ SAMI PODPISALI!!! Przez ostatnie dwa lata miałem limit kredytowy w koncie. Z uwagi na niezłe zarobki, bardzo rzadko z niego korzystałem, ale wychodziłem z założenia że kiedyś może się przydać, więc go nie zamknąłem. W tym roku do konta jako współwłaściciela dopisałem małżonkę. Ponieważ mijał rok od ostatniego przedłużenia limitu kredytowego, podpisaliśmy z bankiem aneks do umowy (za który zresztą bank ściągnął kasę z konta). Po tygodniu od podpisania aneksu, zadzwonił do nas pracownik banku z informacją, że analitycy stwierdzili, że nie mogą nam dać takiego limitu (a obowiązująca umowa to co???) i proponują limit malejący w ciągu roku do zera lub zamknięcie limitu. Zaznaczam, że spełniamy wszystkie wymagania jakie są w umowie i aneksie, włącznie z miesięcznymi wpływami na konto, zdolnością kredytową itp. Po rozmowie z pracownikiem banku nie zgodziliśmy się na postawione warunki i zażądaliśmy wyjaśnień na piśmie. Pomimo że sprawa jest w toku (bo jak na razie odpowiedzi od banku nie otrzymaliśmy) bank zamknął limit kredytowy (złamanie umowy - podpisali przecież aneks o przedłużenie) i nie oddał kasy którą ściągnęli z konta za podpisanie aneksu (skoro zamknęli limit to powinni oddać - złodzieje!!!). Kompletnie nie rozumiem takiego postępowania!!! Czy ich nie obowiązują umowy które podpisują??? Czy tak się traktuje klientów???
Autor: R. RAFAŁ
KREDYT HIPOTECZNY DLA KLIENTA VIP
Dodano: 21 kwietnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
TRAGEDIA, 03-03-2016 złożyłem dokumenty w/s kredytu hipotecznego (klient VIP - zarobki powyżej 10 000pln netto miesięcznie-podobno na takich klientach temu bankowi zależy) jest 21-04-2016 po drodze ten parabank wymagał tonę bzdurnych dodatkowych dokumentów, które mieli dostarczone. Minęły prawie dwa miesiące i żadnej osobie nie chciało się nawet wprowadzić wniosku (wiem, bo mam aktywny profil w bazie BIK i każde sprawdzenie mojej osoby jest jest natychmiast informacja do mnie z bazy BIK. ODRADZAM SERDECZNIE TĄ ŻAŁOSNĄ, LENIWĄ i GŁUPIĄ INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ , niech i Bracia G, dalej przygrywają skoro srają na takiego klienta to sram na nich!!!!
Autor: Klient banku
Przelewanie pieniędzy na konto złodziejom i pobieranie opłat za przewalutowanie
Dodano: 20 kwietnia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Witam. Jestem klientem tego banku już od kilkudziesięciu lat. Ostatnio padłem ofiarą kradzieży pieniędzy z konta poprzez wykorzystanie mojej karty płatniczej, którą nikomu nie udostępniam i którą wykonuję sporadycznie płatności. Bank zablokował kartę, którą po rozmowie telefonicznej z infolinią zastrzegłem. Jednak pieniądze zostały wypłacone złodziejowi. Po stwierdzeniu tego faktu zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację. Oprócz tego bank pobrał sobie prowizję za przewalutowanie, ponieważ złodziej wypłacił pieniądze w euro. Zgłosiłem sprawę na policję. Pieniądze zwrócono mi warunkowo na konto ale nie zwrócono prowizji. Na wynik reklamacji mam czekać do 30 dni. Natomiast złodziej się cieszy bo otrzymał pieniądze. Zastanawia mnie pewna spawa. System wykrył, że transakcja wykonywana na moim koncie jest podejrzana i bank zablokował kartę. Natomiast dlaczego nie zablokowano w systemie podejrzanego przelewu? Dlaczego poszkodowany ma w tym banku gorzej niż złodziej? Czy nie można było zablokować w systemie podejrzaną transakcję i telefonicznie skontaktować się z klientem w celu jej zweryfikowania? Widocznie temu bankowi lepiej wychodzi wypłacanie pieniędzy złodziejom niż dbanie o interes klienta.
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.