Logowanie Rejestracja
BGŻ BNP Paribas opinie Klientów

BGŻ BNP Paribas opinie

Opinie o banku BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas - ocena: 0.90 / 5 - liczba opinii 106

BGŻ BNP Pariba OpinieBGŻ BNP Paribas powstał na drodze połączenia Banku Gospodarki Żywnościowej i BNP Paribas – dwóch instytucji finansowych o ugruntowanej pozycji na polskim rynku bankowym.Obecnie BGŻ BNP Paribas zajmuje 7. pozycję pod względem wartości aktywów.

 

BGŻ BNP Paribas chce być bankiem uniwersalnym, oferującym bogaty pakiet kont osobistych, lokat i rachunków oszczędnościowych dla klientów indywidualnych, jak też szereg produktów finansowych dla sektora biznesowego.
 

Opinie klientów o BGŻ BNP Paribas. Co myślą użytkownicy o BGŻ BNP Paribas?

Promocja tygodnia w BGŻ BNP Paribas:

sprawdź ofertę kredytu

Dodaj opinię o BGŻ BNP Paribas:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku BGŻ BNP Paribas (115):

Autor: żerpaserumer
wyrafinowani złodzieje
Dodano: 5 dni temu
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Powiem wprost chciałem założyć lokatę w moim banku o nazwie BGŻ i po namowach i zapewnieniach mojej doradcy klienta z BGŻ założyłem a właściwie to oddałem moje oszczędności życia do dyspozycji pani DORADCY.z pewnością że ulokuje je jak najlepiej i najbezpieczniej.Jakież było moje zdziwienie po kilku miesiącach że jestem posiadaczem papierów TFI których wartość zmienia się dziennie kilkaset zł.CDN.
Autor: Mikołaj
Oszuści złodzieje nieroby
Dodano: 5 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Witam serdecznie jakiś czas temu wyjechałem za granicę pozostawiając sobie środki na koncie w tym czymś bo bankiem tego nazwać nie można. 3 razy w jednym tygodniu zdarzyło się temu czemuś zaksięgowac podwójnie moje trwnsakcje! Pozostawiając mnie bez środków do zycia. Infolinia? Oczywiście jest ale nadaje się tylko do składania raportów lub reklamacji które muszą zostać rozpatrzone. Jestem tylko osoba fizyczna i nie obracam duża gotówka wyobraźcie sobie jak ciężko mogą mieć ogromne firmy. Aha na koniec dodam że jest bardzo dużo ukrytych opłat o których podczas podpisywania umowy nie było mowy. Radzę się trzymać z daleka od tego bałaganu.
Autor: kuf drahrepus
klienci zwykle nie wiedzą o czym mówią
Dodano: 29 września 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Proszę państwa, infolinia jest od udzielania informacji a nie od wykonywania złożonych operacji. Fakt, nowo zatrudniani konsultanci mogą nie radzić sobie z ogromnym stresem, dlatego czasem im samym nerwy puszczają, zwłaszcza wysłuchując ględzenia że "najgorszy bank na świecie" i wyzwisk pod swoim adresem i przekleństw ze strony klienta, który jest przekonany, że psim obowiązkiem kogoś na infolinii jest prowadzenie z nim rozmowy i pomoc bez względu na wszystko. Druga sprawa, infolinia z klientem sama nie może się rozłączyć, bo za to pracownik wylatuje dyscyplinarnie. Jeżeli ktoś tak twierdzi, że wystarczy składać reklamację, nie rozumiem po co ten bełkot na forach. Siedzenie na słuchawce zwłaszcza w banku kiedy klienci domagają się wyjaśnień w.s. swoich pieniędzy to stresująca praca, są traktowani jak popychadła, mogą stracić pracę za byle drobiazg czy niedopatrzenie. I nie jest to praca która wymaga wybitnych kwalifikacji, tak więc za nędzną pensje oni was wysłuchują i często jest to ogromna presja, fakt, chodzi o wasze pieniądze, ale złość nie uprawomocnia was do żądania od konsultanta rzeczy, które są po za jego zakresem kompetencji i możliwości.
Autor: Jola
Najgorsza infolinia ze wszystkich bankow
Dodano: 27 września 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Przez infolinie nic sie nie zalatwi. Godzinami moga przekierowywac w to samo miejsce. Najgorsze jest to ze rozlaczaja rozmowy jak nie moga poradzic sobie z tematem. Zatrudnieni sa tam obcokrajowcy, ktorzy nie rozumieja czesto o czym sie mowi. W banku nie mozna wszystkiego zalatwic tylko odsylaja na infolinie a tam dramat i kolko sie zamyka. Mozna stracic cierpliwosc.
Autor: INFO
Nagrywać rozmowy!!!
Dodano: 21 września 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Proszę nagrywać wszystkie rozmowy z konsultantami. Smartfony mają taką możliwość, mam włączone nagrywanie automatyczne. W placówce też nagrywać wszystko, można kupić sobie specjalne urządzenie do nagrywania na allegro w cenie do 100 zł. Są to urządzenia małych rozmiarów, wystarczy uruchomić auto nagrywanie. W domu na spokojnie sobie odsłuchać, cała prawda wyjdzie na jaw jak nas robią w konia. KONSULTANCI ZACHOWUJĄ SIĘ JAK ZWYKLI OSZUŚCI NA BAZARACH CO GRAJĄ W 3 KARTY. Pozdrawiam wszystkich oszukanych a pozostałych ostrzegam nie dajcie się.
Autor: black
brak kompetencji
Dodano: 6 września 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Szanowna Pani Dyrektor krakowskiego oddziału przy ulicy Królewskiej jest najmniej wykwalifikowanym pracownikiem banku z jakim miałam do czynienia. Wcisnęła mi promocyjny kredyt nie informując o konieczności przeprowadzania transakcji na koncie o którym nawet nie wiedziałam w związku z czym moje raty wzrosły o prawie 200zł po pół roku. Bank mnie o tym nie poinformował, przez kilka TYGODNI żaden z pracowników nie wiedział o co chodzi, ale Szanowna Pani Dyrektor od razu rozpoznała sprawę, a rozmawiając ze mną była wręcz chamska. Obsadzanie takich osób na tak poważnym stanowisku to skandal. Bank jest dla mnie skreślony na całej linii przez tą osobę
Autor: Dziwaczka
Adres zameldowania
Dodano: 21 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Beznadzieja. We wniosku o założenie konta (konta, nie wzięcie kredytu), Bank żąda wpisania adresu zameldowania, a później odrzuca wniosek, bo nie ma zameldowania w skanie dowodu osobistego. Nie zauważyli jeszcze, że od roku w dowodach nie ma adresu zameldowania. Rzeczywiscie, Bank zmieniającego się świata.
Autor: Rozżalona
opinia
Dodano: 13 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Jeden z bardziej pazernych banków, bo nawet za nieaktywną i nieużywaną kartę i ani jednej wpłaty środków na konto pobierają opłatę. Rzekomo w moim interesie było złożenie w oddziale banku dyspozycji zamknięcia kona. Moja wina polegała na tym, że jednego dnia podpisałam dokumenty a drugiego poinformowałam ustnie pracownika, że rezygnuje z usług banku i pozostaje w "starym" banku. Pracownik przyjął informację do wiadomości ale nie przekazał informacji co mam w tym przypadku zrobić. Lepiej taki bank omijać WIELKIM ŁUKIEM, bo teraz muszę zapłacić za nieużywaną kartę. Nie polecam TEGO BANKU NIKOMU!!!!
Autor: starszy pan
krętacze i oszuści
Dodano: 6 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
To parabank najgorszego sortu to banda oszustów i krętaczy to hieny powstałe za PIS którym powinien się zająć prokurator !!!
Autor: Rozpylacz
prowadzenie konta
Dodano: 3 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Opinie na internecie mają do siebie to, że w 95% przypadków są negatywne, niezależnie od tego jaki to bank. Po prostu ktoś, kto ma pozytywna opinię o Banku (tacy ludzie również się zdarzają) nie usiłuje nieść w świat swojej opinii. W większości komentarzy czytam, że serwis bankowości internetowej jest awaryjny - jak nie potrafi się wpisać poprawnie własnego hasła czy w podstawowym zakresie korzystać z przeglądarki, to tak właśnie jest, i prucie się na infoliniach, że "najgorszy bank". Po drugie, zakładanie karty kredytowej nie wiedząc jak się z niej korzysta i że trzeba comiesięcznie spłacać część wykorzystanych środków. Po trzecie, składanie reklamacji na opłaty, bez zerknięcia w taryfy opłat i prowizji. Po czwarte, prucie się, że bank wydzwania z ofertami, mimo że samodzielnie wyraziło się zgodę na marketing telefoniczny. Po piąte, Po piąte, narzekanie na koszty połączenia z infolinią, kiedy macie jasno podane, że koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Et cetera.
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.