Logowanie Rejestracja
Bank Pocztowy opinie Klientów

Bank Pocztowy opinie

Opinie o banku Bank Pocztowy

Bank Pocztowy - ocena: 1.70 / 5 - liczba opinii 27

Bank pocztowy opinieBank uniwersalny, prowadzący swoją działalność także poprzez sieć urzędów pocztowych na terenie całej Polsce. Bank Pocztowy S.A.posiada ofertę skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Specjalizuje się w obsłudze masowych płatności, zwłaszcza tych, które są realizowane za pośrednictwem Poczty.

 

Długo uważany był za instytucję finansową celującą w grupę kliencką seniorów (emerytów i rencistów), jednak począwszy od 2015 roku trwa zmiana wizerunku banku na bardziej uniwersalny, czemu towarzyszy proces restrukturyzacji oferowanych produktów: kont, oszczędności i pożyczek gotówkowych. Ułatwienie procedury udzielania mikropożyczek oraz największa w Polsce sieć placówek bankowych.

Opinie klientów o Bank Pocztowy. Co myślą użytkownicy o Bank Pocztowy?

Zobacz analizę oferty Bank Pocztowy
Dodaj opinię o Bank Pocztowy:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Bank Pocztowy (31):

Autor: superlatio
Czy warto otworzyć konto w Banku Pocztowym?
Dodano: 8 stycznia 2016
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku. Jednakże w celu skorzystania z tych dobrodziejstw trzeba niestety już porozumieć się z pracownikiem banku, a nawet jeszcze gorzej bo często z pracownikiem Poczty Polskiej i to wtedy zaczyna się prawdziwy pokaz niekompetencji, indolencji, a nawet zniechęcania klienta do niektórych usług: 1) Panienka z pocztowego okienka nie potrafi zrozumieć co to jest Program Pocztowy i gdzie ona ma ten pesel i kwotę za zakup znaczków wpisać - wysyłając oczywiście do okienka Banku Pocztowego - a co z usługą na Pocztach, gdzie tego banku niema? - przecież to program ogólno-pocztowy, ale Panie z Poczty tego nie wiedzą?, nie chcą wiedzieć? 2) Panienki z okienek pocztowych na widok przesyłek ofrankowanych przez system eNvelo dostają co najmniej migreny. Jeszcze nie odmówiono mi przyjęcia takiej przesyłki, ale za to z jakim fochem! i komentarzami typu: "po co w ten sposób nadawać, Pan wie ile ja mam przez to roboty???, muszę się zalogować do sytemu i zatwierdzać każdą przesyłkę...... itp, etc... - co jest pewną schizofrenią, gdyż chwilę wcześniej wraz z koleżanką nalepiały reklamy eNvelo - BEZ KOLEJEK !!! 3) Już nie wspomnę o sytuacji kiedy musiałem dokonać wpłaty na konto w kasie, oczywiście z dowodem osobistym, a po wszystkim słyszę pytanie - Ale podpisał się Pan tak jak na karcie podpisów w banku ???? - a co to za różnica - jeśli nie to bank wycofa wpłatę ??? Ta pani nie potrafiła zrozumieć że podpis poświadcza wypłatę gotówki z banku, a nie wpłatę. Konto na razie zostawię, bo nic za nie nie płace, ale niech tylko będzie jakakolwiek podwyżka opłat, czy nowy kolejny warunek do spełnienia dla darmowości konta to natychmiast je zamykam. No i Boże chroń mnie przed kontaktem z pracownikami tej instytucji.
Autor: kleofas
pocztwowy
Dodano: 28 września 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Mam pocztę niedaleko, więc nie muszę chodzić do banku, a konto osobiste jest prawie za darmo, bo tylko za karte płacę. Babcia mnie namówiła, nie żałuję, polecam
Autor: kasiarzynka
dobre po polskie
Dodano: 28 września 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Ja bardzo lubię pko bp. Polski bank, dużo bankomatów a w każdym mieście znajdziesz placówkę. Do tego bardzo dobra bankowośc przez internet ipko, mam konto w trzech bankach i z ipko najwygodniej mi sie kożysta
Autor: listonosz pat
pocztowy
Dodano: 24 września 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
konto w tym banku to u mnie mozna powiedziec sluzbowy wybor, bo pracuje na poczcie hehe. wiec wszystko sobie zalatwie w pracy co tylko zechce, pod bokiem mam od razu, nie musze nigdzie latac kombinowac zrywac sie z pracy jak niektorzy bo banki tylko do 15. konto w pocztowym likwiduje mi ten problem raz na zawsze !
Autor: natalia
pocztowy
Dodano: 24 września 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Podzielam wymów Borneoxa. Również mam konto w banku pocztowym a jestem można powiedzieć młoda osobą. Korzystam z tego banku od roku i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów.
Autor: Borneox
konto zawsze darmowe
Dodano: 24 września 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
myślałem, że Pocztowy to bank dla babć ale pozytywnie się zaskoczyłem. Zaryzykowałem i mam teraz konto za darmo, tylko za kartę muszę płacić, ale to są jakieś groszowe sprawy. No i nie muszę chodzić do banku, bo ba poczcie można wszystko załatwić. Jak szukasz konta nowego i masz pocztę pod domem to ja bym polecał konto zawszedarmowe!
Autor: Aga
pocztowy 24
Dodano: 30 lipca 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Cztery dni temu zrobiłam zgłoszenie na infolinii banku ponieważ nie mogę zrobić przelewu przez pocztowy 24 .Codziennie słyszę informację na infolinii że informatycy pracują nad rozwiązaniem problemu a przelewy mogę zrobić sobie na poczcie Owszem mogę tylko że za każdy przelew zapłacę 2.50
Autor: kaz49 kaz49
Bank Pocztowy-Tragedia
Dodano: 19 luty 2015
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Zona (niepełnosprawna) miała u nich konto (z pełnym moim upoważnieniem).Po jej śmierci poszłem do banku po wypłate środków i okazało się , ż mi nic się nie należy pomimo przedstawionych rachunków za pogrzeb (nie mylić z kosztami które pokrywa ZUS).Mało tego-z ich centrali dostałem uzasadnienie Ochrona danych osobowych.To wielka kpina z ludzi starszych którzy przeżyli tragedie.Namawiajcie Swoich seniorów aby jak najszybciej przeniśli swoje środki do każdego innego banku !!!
Autor: Kasia
Bank Pocztowy
Dodano: 17 listopada 2014
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Mam kredyt , w tym banku masakra tam nie ma pojęcia UGODA.
Autor: Adam Dudek tel.691391007
obsługa
Dodano: 6 października 2014
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Sposób traktowania klienta przez Bank Pocztowy należy traktować jako żart. Nie jestem w stanie już się denerwować. Od 12-tu miesięcy zabiegam o wydanie karty do prowadzonego przez Bank konta. Zmieniają się pracownicy, już trzykrotnie składałem wniosek o jej wydanie, wniosek ulega albo zaginięciu a innym razem pracownik obiecuje że zrealizuje i tak biegną kolejne miesiące. Ponieważ sprawa nie dotyczy moich osobistych finansów a jedynie założonego stowarzyszenia, więc czekam, dzwonię co kilka miesięcy i tak przekroczyliśmy już rok. Co dla mnie śmieszniejsze, struktura Banku jest tak ułożona, że nawet nie ma gdzie interweniować czy się poskarżyć. Strona www Banku też nie zawiera pomocnych informacji. Składam więc tą drogą gratulacje bankowi jako instytucji i jego pracownikom byłym czy aktualnym, którzy od ponad roku załatwiają taką śmieszną sprawę. Najpierw załatwiała Pani Sukiennik z Krakowa, a następnie Pani Barbara Buchta z Katowic po czym Pan Grzegorz Wrana. Gratuluję Bankowi sprawności i organizacji pracy, no i kompetentnych pracowników. Łączę wyrazy szacunku i liczę na upadek Banku!
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.