Logowanie Rejestracja
Bank PeKaO SA opinie Klientów

Bank PeKaO SA opinie

Opinie o banku Bank PeKaO SA

Bank PeKaO SA - ocena: 1.75 / 5 - liczba opinii 157

Bank Pekao z blisko 90-letnią tradycją jest ukierunkowany na obsługę klientów indywidualnych, korporacyjnych, a także małych i średnich przedsiębiorstw oraz rolników i firm z branży rolno-spożywczej (Agrosfera). Jeden z liderów polskiego rynku finansowego (m.in. pod względem kapitału) dysponuje siecią ponad 1000 oddziałów w całym kraju oraz aplikacją do płatności mobilnych PeoPay. Oferuje też dostęp do sieci

ponad 1800 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 tys. w 17 krajach Europy.

 

Wśród produktów znajdziemy pożyczki gotówkowe, kredyty mieszkaniowe oraz bogatą ofertę kont osobistych stworzonych z myślą o różnych klientach (studentach, młodzieży między 13. a 18. r.ż., rencistów i emerytów, osób stawiających na mobilność itp.), kart kredytowych, ubezpieczeń i produktów oszczędnościowych (m.in. lokaty, rachunek oszczęnościowy dla dzieci, programy oszczędnościowe, produkty strukturyzowane).

Opinie klientów o Bank PeKaO SA. Co myślą użytkownicy o Bank PeKaO SA?

Zobacz analizę oferty Bank PeKaO SA
Dodaj opinię o Bank PeKaO SA:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Bank PeKaO SA (176):

Autor: CZAAAR
Nie zwlekaj – Sięgnij po nagrody z aplikacją PeoPay!
Dodano: 2 tygodnie temu
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Korzystaj z aplikacji PeoPay i zyskaj nawet do 150 zł Zainstaluj, płać i polecaj aplikację mobilną Banku Pekao S.A. i odbieraj e-karty do sklepów: EMPIK lub H&M kod polecenia – AArGDJnzba WARTO SPRÓBOWAĆ A MOŻESZ ZYSKAĆ TYLKO :-)
Autor: Tomasz
Przetrzymywanie cudzych pieniędzy - przelew 1-3 dni robocze.
Dodano: 9 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ. Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy: Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych". Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności.
Autor: qqqqqqqqq
opinia
Dodano: 4 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Tragiczna obsługa, nie polecam
Autor: Mat
Uciekać! Zamykać konta!
Dodano: 9 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
To jest jakiś po PRL-owski żart!! Bank 21 wieku który ma gorsza obsługę klienta niż Poczta Polska.
Autor: Paweł
Prawda o PEKAO
Dodano: 3 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku. 1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta? 2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów 3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki. 4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co. 5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..
Autor: Piotr
Klient banku
Dodano: 17 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Stoję by wpłacić pieniądze 30minut jedna pani obsługuje ,to jakaś porażka! Zamknęli punkt na słonki a na Piłsudskiego kolejki jak za komuny!!!szkoda im na pracowników i mają w dupie klientów fatalne zarządzanie!
Autor: Kasia
Fatalna obsługa w Radomiu na ul.Struga
Dodano: 11 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Aby dokonać wpłaty do okienka czeka się 40 minut. Jedna Pani przyjmuje,reszta parzy kawę i przechadza się po korytarzu. Kierowniczka udaje,że nie widzi rosnącej kolejki. Prośby o otwarcie kolejnych kas lekceważone,wręcz aroganckie zachowanie Pani Kierownik sprawia, że klient czuje się jak śmieć. Skończyć leasing w tym Banku i uciekać jak najprędzej.
Autor: klientka
żenada
Dodano: 2 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta. Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów. Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!
Autor: Kasia
Brak dyskrecji, brak profesjonalizmu, bardzo długi czas obsługi!
Dodano: 2 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Witam, w dniu dzisiejszym miałam wątpliwą przyjemność wizyty w Oddziale przy ul. Kazimierza Wielkiego 9 w Bochni. Przyznam, że od kliku lat nie miałam potrzeby odwiedzać osobiście placówki, gdyż większość operacji wykonuję drogą elektroniczną. Nie sądziłam, że w dzisiejszych czasach, gdzie kładzie się nacisk na skuteczność obsługi klienta oraz anonimowość załatwianych spraw, zobaczę na własne oczy taką sytuację w takiej instytucji jaką jest bank, który kojarzył mnie się do tej pory z profesjonalizmem. Niestety zmieniłam całkowicie zdanie. 1. Stojąc w długiej kolejce do obsługi wpłat/wypłat spotkałam się z sytuacją, gdzie jest zerowy stopień dyskrecji i anonimowości. Znam każdą kwotę wypłacanych i wpłacanych pieniędzy sześciu klientów stojących przede mną. Nie ma żadnych skutecznych przegród, które umożliwiałyby zachowanie prywatności i dyskrecji. Ja sama wpłacałam dużą kwotę pieniędzy i byłam wkurzona świadomością, że dziesięć osób czekających w kolejce musi wiedzieć jaką kwotę wpłacam! Tylko proszę nie poddawać propozycji, że mogłam tą dużą kwotę wpłacać we wpłatomacie na ulicy. 2. Ponadto, liczenie ręczne Pani kasjerki jest co najmniej zbędne, gdy obok stoi maszynka do liczenia pieniędzy. Przy dużej kwocie pieniędzy czas potrzebny do ręcznego przeliczania pieniędzy jest bardzo długi, a kolejka nadal się wydłuża. 3. Poza tym, nie sądziłam, że wypłata 150 zł (klient przede mną) obecnie w banku zajmuje aż 10 minut (klikanie w komputerze, sprawdzanie, drukowanie – pracownik musi wstawać od komputera i maszerować kilkanaście metrów, po odbiór wydruku z drukarki)! 4. Jeszcze wspomnę o sytuacji, gdzie jednemu z dwóch pracowników obsługujących wpłaty/wypłaty wyskoczył błąd na ekranie i problem zgłoszenia tego faktu był dość spory, gdyż pracownik nie potrafił wykonać Print Screen i wysłać do odpowiedniego działu. Opóźnienie w obsłudze klientów odbywało się tylko przez jednego pracownika. Podsumowując: brak dyskrecji, brak profesjonalizmu, bardzo długi czas obsługi!
Autor: Iza
opinia
Dodano: 6 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
1. Bardzo zła organizacja obsługi klienta. zamiast zrobić osobno punkt kasowy, część personelu obsługuje wszystko, a druga część nic. przez co czas obsługi jest skandalicznie długi. 2.bardzo mała wiedza o produktach, ofertach, kartach płatniczych, trzy albo cztery panie szukają odpowiedzi jak załatwić prostą sprawę, przy czym dzwonią też do informacji , na szczęście znalazła się jedna zorientowana pracownica, wszystkie panie z kilkunastoletnim stażem pracy w tym banku 3.bardzo źle ustawiony system w banku internetowym, kiedy chce się przesłać pieniądze przelewem z konta z tańszymi opłatami,wszystkie przelewy są przekierowywane na konto główne, skąd przelew jest droższy, 4. niskie kompetencje na infolinii, pan obiecał oddzwonić do mnie żeby wykonać instalację usługi peo pay na windows, ponieważ instalacja samodzielna jest niemożliwa , stara wersja jakoś działałaa przy samodzielnej instalacji, nowa wersja wymaga telefonowania na infolinię i czekania na usługę, niestety minął już ponad miesiąc i nic
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.