Logowanie Rejestracja
Bank Millennium opinie Klientów

Bank Millennium opinie

Opinie o banku Bank Millennium

Bank Millennium - ocena: 1.90 / 5 - liczba opinii 208

Bank Millenium jest bankiem uniwersalnym, który oferuje szereg nowoczesnych usług i produktów finansowych zarówno klientom indywidualnym (segment detaliczny, Prestige oraz Private Banking), jak i mikroprzedsiębiorcom, dużym firmom oraz przedstawicielom sektora MŚP (Bankowość Przedsiębiorstw). Klienci mogą korzystać z bankowości tradycyjnej, mobilnej oraz internetowej.

 

Bank Millenium należy do czołówki na rynku bankowości hipotecznej – udziela kredytów hipotecznych, pożyczek hipotecznych, a także kredytów refinansowanych i konsolidacyjnych. W ofercie znajdziemy po kilka rodzajów produktów finansowych – od kont osobistych (tradycyjnych i mobilnych) oraz walutowych przez karty kredytowe, debetowe i przedpłacone, po produkty oszczędnościowe

Opinie klientów o Bank Millennium. Co myślą użytkownicy o Bank Millennium?

Promocja tygodnia w Bank Millennium:

pożyczka gotówkowa

  • pożyczka nawet do 150 tysięcy
     
  • decyzja kredytowa w 15 minut
     
  • minimum formalności  
  •  

Zobacz analizę oferty Bank Millennium
Dodaj opinię o Bank Millennium:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Bank Millennium (221):

Autor: tex
Najgorszy bank jaki spotkałem...
Dodano: 4 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Procesowanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa (jeszcze trwa) już trzy miesiące! Infolinia ściemnia non stop wymyślając coraz to nowe wymówki - co tydzień wniosek był u analityka, ma trafić do analityka albo jest u analityka i że już wkrótce, już niebawem. Syf kiła i niekompetentni analityce którzy co dwa tygodnie wyczarowują jakiś dokument z kapelusza który jest jeszcze potrzebny a po dostarczeniu czekasz 2-3 tygodni żeby wymyślił coś nowego! Nie wydają decyzji kredytowej tylko dają ofertę po spełnieniu której można otrzymać od nich kredyt... i mówią że to decyzja. Syf! Jesli nie musicie nie korzystajcie z tego banku! To jest cyrk co tam się dzieje, takiej niekompetencji jak u nich nie ma nigdzie!
Autor: Sebastian
Polecam
Dodano: 14 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Do tej pory jako klient i pracownik innego banku jak najbardziej polecam, wszystko można zrobić internetowo i na infolini, mam to konto ponad 5 lat i z niczym nie miałem problemów - jedyne co mnie skłoniło do odejścia to przeniesienie kredytu do innego banku. Gdyby millenium chciał mi dać kredyt na 120 mies to bez najmniejszego zastanowienia został bym u nich. Do tej pory opinia BDB - nie wykluczam powrotu jeśli zmienią politkę kredytową!!!
Autor: oszukana
procedura wygodne raty w karcie kredytowej Bank Millennium to zlodziej !!!!!!!!!
Dodano: 17 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
BANK MillenniumSA to pospolity zlodziej ,gdzie klient nie ma wplywu domagac sie rzetelnosci bo go okradaja. mam z tym bankiem od pewnego czasu problemy bo zauwazylam ,ze dzialaja na niekorzysc klienta okradaja go z wzystkiego nawet z tego co jest niezgodne z regulaminem. brak mnie slow ,ze ani KNF ,ani RZECZNIK fINANSOWY ,ani zwiazek bankow polskich sie tego typu przestepczoscia nie interesuja portugalczycy okradaja spoleczenstwo polskie.
Autor: Zaskoczona
złe doświadczenia
Dodano: 13 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Powiem tylko tyle, pracownicy tego banku powinni się uczyć jak doradzać klientowi, aby zyskał -zamiast kombinować ,aby jak najwięcej stracił. Słowo :"doradca" jest dziś mocno nadużywane w sferze finansowej. mogłabym się tu długo rozpisywać o tym jak Pani doradczyni do konta Prestiż nie słuchając tego co chce klient wcisnęła mi produkt , który potem trudno było odkręcić i musiałam długo czekać na swoje pieniądze- chodziło o produkt inwestycyjny kiedy wyraźnie zwróciłam uwagę, że tego typu produkty mnie nie interesują. Tak poprowadziła rozmowę i dała do podpisu dokumenty zakładając mi niechciany produkt. Do dziś zastanawiam się jak do tego doszło. Druga sprawa : irytuje mnie , że pracownik zamiast doradzić w jaki sposób mogę skorzystać z ciekawej oferty(juz jako długoletni klient) lawiruje w rozmowie tak, abym z promocji nie skorzystała. Dodam, że co innego pisze Pani konsultant na czacie strony ich banku a co innego mówi pracownik w oddziale tegoż banku. Dezinformacja. Po trzecie myślałam, że stałego klienta można jednak traktować z szacunkiem i oferować ciekawe produkty- ale jak widać dotyczy to tylko NOWYCH KLIENTÓW- w celu ich pozyskania. Najwyraźniej bankowi nie zależy na starych, dlatego uciekają. Dziwna taktyka. A potem Pani która "opiekowała" się moim kontem wydała się w rozmowie "urażona i obrażona" bo w końcu środki przelałam do innego banku. Osobiście zastanawiam się nad całkowitą zmianą konta .
Autor: ciekawy
bm ma proces
Dodano: 18 maja 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
No nie wiem czy bym trzymala kase w banku millennium. Wyglada na to, ze rusza im fajny procesik. Chyba z 5 tysiecy ludzi zaraz odzyska od nich sporo gotowki. http://komunikaty.rp.pl/komunikaty/Komunikat/55417?d=all i to nie jest sciema bo takie wyroki juz zapadaja: http://mazuriwspolnicy.pl/prawomocne/
Autor: Kasia
SKANDAL!!!
Dodano: 19 kwietnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie chcę wnikać w jakość oferowanych usług przez ten bank, ale opiszę Wam jak nas potraktowali pracownicy tej instytucji. Moja mama choruje na SLA, jej stan jest poważny, respirator, peg, zanik mięśni i mowy. Jest uziemiona w domu, ledwo chodzi, trochę posiedzi przed kompem, ale jej samodzielność jest bardzo niska. Jestem pełnomocnikiem, pani notariusz w pełnomocnictwie dała mi szeroki zakres działań w imieniu mamy, łącznie z bankami, ale zaznaczyła, że każdy bank ma swoje wytyczne i może takie pełnomocnictwo podważać. I teraz sobie wyobraźcie, że mama zablokowała sobie konto. Nie mogła zadzwonić na infolinię, bo przecież nie mówi. Dodam, że na konto w tym banku przychodzi renta. Poszłam z pełnomocnictwem do tegoż banku, tłumaczę o co chodzi, że chcę tylko odblokować to konto, a pracownica mi mówi, że mama sama musi przyjechać. Nie docierało do niej, że mama NIE JEST w stanie wejść nawet po schodach, a co dopiero wyprawa do banku. Pani mnie olała. Poszłam do innej placówki tego banku, trafiłam na w końcu osobę kompetentną, która naprawdę chciała mi pomóc, za co jej serdecznie dziękuję. Napisała specjalne pismo do ich prawników z wyjaśnieniem sytuacji, rozpisała się na co moja mam choruje, a uwierzcie mi, to straszna choroba. Prawnicy jak przypuszczałam stwierdzili, że mama również powinna się pofatygować osobiście i moje pełnomocnictwo mogę sobie wiecie gdzie wsadzić. Koniec końców tata zapakował mamę w auto i razem ze ssakiem, respiratorem, całym medycznym sprzętem zawlókł ją placówki tego "banku", wyobrażam sobie miny tych ludzi, którzy tam pracują. Jest mi strasznie przykro, że bank potrafi tak potraktować klientów. W takich ciężkich przypadkach nawet nie ma opcji, żeby pracownik banku pofatygował się do domu klienta. To jest jakaś kpina!
Autor: Slawomir
Najdrozszy bank jaki znam
Dodano: 4 kwietnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie zaczynacie z nimi nawet jak nie ma innej alternatywy ponieważ to decyzja z deszczu pod rynnę. Droga przez mękę. Odradzam!!!!!!
Autor: Megi
gorzej niż zgroza
Dodano: 15 marca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Kontakt z przedstawicielem banku przez e-mila to zgroza. Zero kompetencji. Polecił mi zmianę typu konta niezgodnie z obowiązującym regulaminem.Typowe celowe wprowadzenie w błąd czy próba naciągnięcia?Nie potrafił wyjaśnić problemu z którym się zwróciłam.Podał informację na zasadzie kopiuj wklej. Ale nie odpuszczę wyślę te wypociny do ich departamentu sprzedaży detalicznej i nadzoru bankowego. Banku
Autor: Maria
Wymian uszkodzonego banknotu
Dodano: 9 stycznia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Bardziej złodziejskiego banku to chyba nie spotkałam. Odwiedziłam oddział banku (ul. Puławska róg Racławickiej w Warszawie) ponieważ naderwał mi się skrawek banknotu o nominale 100 PLN i zgodnie z obowiązującymi przepisami NBP podlega wymianie w dowolnym banku. Tu niespodzianka, pracownicy banku oświadczyli, że mogą dokonać wymiany ale tylko odpłatnie ponieważ nie mam konta w tym banku a taka wymiana podlega opłacie 30 PLN i jest zgodna z ich cennikiem jako opłata za rozmienienie. Tylko, że ja nie chciałam rozmieniać tylko wymienić zgodnie z obowiązującym prawem. Sąsiedni oddział banku BGŻ dokonał wymiany uszkodzonego banknotu bez pytania czy jestem ich klientem, bez opaty, bez problemu bo tak stanowią przepisy NBP.
Autor: Flicho
Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy
Dodano: 19 grudnia 2017
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Miałem konto lat naście ... od czasu kiedy jeszcze nie było Milllennium tylko Bank Gdański. Przez ostatnie kilka lat było coraz gorzej, z roku na rok ... pracownicy zostali "wyprani" z myślenia liczy się tylko to co mają napisane w instrukcjach i to co powiedzą w centrali na infolinii ... Cokolwiek chciało się załatwić ... to trzeba było sobie godzinę lub więcej zarezerwować na zbędne ślęczenie w placówce, bo owszem jest milenet, można zlecać telefonicznie ale, jeżeli coś innego niż przelew/zlecenie to się zaczynają schody ... Dodatkowo ... znudziło mi się wykłócać o każdą niesłusznie pobraną opłatą/prowizją ... Co ciekawsze ... nikt z pracowników banku nie spróbował mnie namówić na pozostawienie rachunku!!! Jeden telefon jaki od nich odebrałem po złożeniu zamknięcia rachunku dotyczył tego, żebym TYLKO zostawił karty kredytowe ... :D Co tylko potwierdziło mi moją dobrą decyzję ... Suma summarum olałem ten bank i przeszedłem do innego ... po pół roku od zmiany nie narzekam.
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.