Logowanie Rejestracja
Bank Millennium opinie Klientów

Bank Millennium opinie

Opinie o banku Bank Millennium

Bank Millennium - ocena: 1.90 / 5 - liczba opinii 210

Bank Millenium jest bankiem uniwersalnym, który oferuje szereg nowoczesnych usług i produktów finansowych zarówno klientom indywidualnym (segment detaliczny, Prestige oraz Private Banking), jak i mikroprzedsiębiorcom, dużym firmom oraz przedstawicielom sektora MŚP (Bankowość Przedsiębiorstw). Klienci mogą korzystać z bankowości tradycyjnej, mobilnej oraz internetowej.

 

Bank Millenium należy do czołówki na rynku bankowości hipotecznej – udziela kredytów hipotecznych, pożyczek hipotecznych, a także kredytów refinansowanych i konsolidacyjnych. W ofercie znajdziemy po kilka rodzajów produktów finansowych – od kont osobistych (tradycyjnych i mobilnych) oraz walutowych przez karty kredytowe, debetowe i przedpłacone, po produkty oszczędnościowe

Opinie klientów o Bank Millennium. Co myślą użytkownicy o Bank Millennium?

Promocja tygodnia w Bank Millennium:

pożyczka gotówkowa

  • pożyczka nawet do 150 tysięcy
     
  • decyzja kredytowa w 15 minut
     
  • minimum formalności  
  •  

Zobacz analizę oferty Bank Millennium
Dodaj opinię o Bank Millennium:
Autor:
Tytuł:
Ocena:
Treść:

Opinie o banku Bank Millennium (223):

Autor: Malgorzata
Ostrzegam przed tym bankiem!!!
Dodano: przedwczoraj o 19:44
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Millenium stosuje biurokratyczne kruczki zeby odmawiac zwrotu zainwestowanych srodkow osób chorych lub przebywających daleko zagranicą. Bank nie pozwolił mi na sprzedaż jednostek funduszu przez Millenet. Fundusze te zakupiłam jeszcze w 2006. Sprzedaż jest nie możliwa, ponieważ w zwiazku z implementowaniem MIFDID źądają podpisania Umowy Ramowej o Świadczeniu Usług Finansowych w ODDZIELE BANKu, co jest nie możliwe z powodu mojej choroby i zamieszkania zagranicą. Inne banki pozwalają podpisać ta umowę przez intranet, w zgodzie z art. 7a prawa bankowego. Implementowanie MIFIDU i podpisanie Umowy Ramowej o Świadczeniu Usług Finansowych zaczelo sie w 2010 r, a ja otwierałam pierwsze konto w Banku Millennium w 2015r. Podpisałam wtedy różne umowy, ale wyżej wymienionej nie dano mi do podpisania. Teraz BM wykorzystuje ten fakt do odmowy sprzedaży moich j.u. Pełnomocnictwo do tych jednostek ma mój mąż, który zresztą przelał środki na te fundusze ze swojego konta. BM twierdzi, że mój mąż nie ma pełnomocnictwa i ignoruje dokumenty potwierdzające nasze prawo własności tych środków. Jeden z urzędników powiedział cynicznie, że te środki nadal naleza do mnie,, tyle se leżą w banku i bank nie zamierza ich nam oddać. A chodzi tu o środki, ktore trzymalismy na czarną godzinę. Teraz oboje potrzebujemy pieniedzy na leczenie i opieke, ale bank "z przykroscia" odmawia.
Autor: slawek
podły zarzą millenium
Dodano: 1 tydzień temu
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
nie mogę wypłacić z tego syfu zwanego ,,bankiem millenium" kwoty 30,00 zł. /słownie - trzydzieści złotych/ i nie mogę zlikwidować konta bo ogłosiłem upadłość konsumencką a syndyk skierował pismo do tego syfu o odblokowanie konta, to te k.....rwy nadal mnie blokują. niech się ci pseudo prezesi udławią się tą kwotą niech sobie wsadzą w te wypasione dupy i dodatkowo im żeby koń ich wyruchał.
Autor: tex
Najgorszy bank jaki spotkałem...
Dodano: 4 października 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Procesowanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa (jeszcze trwa) już trzy miesiące! Infolinia ściemnia non stop wymyślając coraz to nowe wymówki - co tydzień wniosek był u analityka, ma trafić do analityka albo jest u analityka i że już wkrótce, już niebawem. Syf kiła i niekompetentni analityce którzy co dwa tygodnie wyczarowują jakiś dokument z kapelusza który jest jeszcze potrzebny a po dostarczeniu czekasz 2-3 tygodni żeby wymyślił coś nowego! Nie wydają decyzji kredytowej tylko dają ofertę po spełnieniu której można otrzymać od nich kredyt... i mówią że to decyzja. Syf! Jesli nie musicie nie korzystajcie z tego banku! To jest cyrk co tam się dzieje, takiej niekompetencji jak u nich nie ma nigdzie!
Autor: Sebastian
Polecam
Dodano: 14 sierpnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Pozytywna
Do tej pory jako klient i pracownik innego banku jak najbardziej polecam, wszystko można zrobić internetowo i na infolini, mam to konto ponad 5 lat i z niczym nie miałem problemów - jedyne co mnie skłoniło do odejścia to przeniesienie kredytu do innego banku. Gdyby millenium chciał mi dać kredyt na 120 mies to bez najmniejszego zastanowienia został bym u nich. Do tej pory opinia BDB - nie wykluczam powrotu jeśli zmienią politkę kredytową!!!
Autor: oszukana
procedura wygodne raty w karcie kredytowej Bank Millennium to zlodziej !!!!!!!!!
Dodano: 17 lipca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
BANK MillenniumSA to pospolity zlodziej ,gdzie klient nie ma wplywu domagac sie rzetelnosci bo go okradaja. mam z tym bankiem od pewnego czasu problemy bo zauwazylam ,ze dzialaja na niekorzysc klienta okradaja go z wzystkiego nawet z tego co jest niezgodne z regulaminem. brak mnie slow ,ze ani KNF ,ani RZECZNIK fINANSOWY ,ani zwiazek bankow polskich sie tego typu przestepczoscia nie interesuja portugalczycy okradaja spoleczenstwo polskie.
Autor: Zaskoczona
złe doświadczenia
Dodano: 13 czerwca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Powiem tylko tyle, pracownicy tego banku powinni się uczyć jak doradzać klientowi, aby zyskał -zamiast kombinować ,aby jak najwięcej stracił. Słowo :"doradca" jest dziś mocno nadużywane w sferze finansowej. mogłabym się tu długo rozpisywać o tym jak Pani doradczyni do konta Prestiż nie słuchając tego co chce klient wcisnęła mi produkt , który potem trudno było odkręcić i musiałam długo czekać na swoje pieniądze- chodziło o produkt inwestycyjny kiedy wyraźnie zwróciłam uwagę, że tego typu produkty mnie nie interesują. Tak poprowadziła rozmowę i dała do podpisu dokumenty zakładając mi niechciany produkt. Do dziś zastanawiam się jak do tego doszło. Druga sprawa : irytuje mnie , że pracownik zamiast doradzić w jaki sposób mogę skorzystać z ciekawej oferty(juz jako długoletni klient) lawiruje w rozmowie tak, abym z promocji nie skorzystała. Dodam, że co innego pisze Pani konsultant na czacie strony ich banku a co innego mówi pracownik w oddziale tegoż banku. Dezinformacja. Po trzecie myślałam, że stałego klienta można jednak traktować z szacunkiem i oferować ciekawe produkty- ale jak widać dotyczy to tylko NOWYCH KLIENTÓW- w celu ich pozyskania. Najwyraźniej bankowi nie zależy na starych, dlatego uciekają. Dziwna taktyka. A potem Pani która "opiekowała" się moim kontem wydała się w rozmowie "urażona i obrażona" bo w końcu środki przelałam do innego banku. Osobiście zastanawiam się nad całkowitą zmianą konta .
Autor: ciekawy
bm ma proces
Dodano: 18 maja 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Neutralna
No nie wiem czy bym trzymala kase w banku millennium. Wyglada na to, ze rusza im fajny procesik. Chyba z 5 tysiecy ludzi zaraz odzyska od nich sporo gotowki. http://komunikaty.rp.pl/komunikaty/Komunikat/55417?d=all i to nie jest sciema bo takie wyroki juz zapadaja: http://mazuriwspolnicy.pl/prawomocne/
Autor: Kasia
SKANDAL!!!
Dodano: 19 kwietnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie chcę wnikać w jakość oferowanych usług przez ten bank, ale opiszę Wam jak nas potraktowali pracownicy tej instytucji. Moja mama choruje na SLA, jej stan jest poważny, respirator, peg, zanik mięśni i mowy. Jest uziemiona w domu, ledwo chodzi, trochę posiedzi przed kompem, ale jej samodzielność jest bardzo niska. Jestem pełnomocnikiem, pani notariusz w pełnomocnictwie dała mi szeroki zakres działań w imieniu mamy, łącznie z bankami, ale zaznaczyła, że każdy bank ma swoje wytyczne i może takie pełnomocnictwo podważać. I teraz sobie wyobraźcie, że mama zablokowała sobie konto. Nie mogła zadzwonić na infolinię, bo przecież nie mówi. Dodam, że na konto w tym banku przychodzi renta. Poszłam z pełnomocnictwem do tegoż banku, tłumaczę o co chodzi, że chcę tylko odblokować to konto, a pracownica mi mówi, że mama sama musi przyjechać. Nie docierało do niej, że mama NIE JEST w stanie wejść nawet po schodach, a co dopiero wyprawa do banku. Pani mnie olała. Poszłam do innej placówki tego banku, trafiłam na w końcu osobę kompetentną, która naprawdę chciała mi pomóc, za co jej serdecznie dziękuję. Napisała specjalne pismo do ich prawników z wyjaśnieniem sytuacji, rozpisała się na co moja mam choruje, a uwierzcie mi, to straszna choroba. Prawnicy jak przypuszczałam stwierdzili, że mama również powinna się pofatygować osobiście i moje pełnomocnictwo mogę sobie wiecie gdzie wsadzić. Koniec końców tata zapakował mamę w auto i razem ze ssakiem, respiratorem, całym medycznym sprzętem zawlókł ją placówki tego "banku", wyobrażam sobie miny tych ludzi, którzy tam pracują. Jest mi strasznie przykro, że bank potrafi tak potraktować klientów. W takich ciężkich przypadkach nawet nie ma opcji, żeby pracownik banku pofatygował się do domu klienta. To jest jakaś kpina!
Autor: Slawomir
Najdrozszy bank jaki znam
Dodano: 4 kwietnia 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Nie zaczynacie z nimi nawet jak nie ma innej alternatywy ponieważ to decyzja z deszczu pod rynnę. Droga przez mękę. Odradzam!!!!!!
Autor: Megi
gorzej niż zgroza
Dodano: 15 marca 2018
Kalkulator kredytowy, opinie o bankach, opinie o chwilówkach, kalkulator pożyczek online, lista ofert wszystkich banków Negatywna
Kontakt z przedstawicielem banku przez e-mila to zgroza. Zero kompetencji. Polecił mi zmianę typu konta niezgodnie z obowiązującym regulaminem.Typowe celowe wprowadzenie w błąd czy próba naciągnięcia?Nie potrafił wyjaśnić problemu z którym się zwróciłam.Podał informację na zasadzie kopiuj wklej. Ale nie odpuszczę wyślę te wypociny do ich departamentu sprzedaży detalicznej i nadzoru bankowego. Banku
Zamknij
Ta strona używa COOKIES. Za ich pomocą zbieramy dane jedynie w celach statystycznych. Możesz usunąć pliki cookies z dysku twardego a także zablokować ich zapisywanie poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w regulaminie.