Bank Pocztowy

 

o Banku Pocztowym

Bank Pocztowy to bank uniwersalny, prowadzący swoją działalność także poprzez sieć urzędów pocztowych na terenie całej Polsce. Bank Pocztowy S.A.posiada ofertę skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Specjalizuje się w obsłudze masowych płatności, zwłaszcza tych, które są realizowane za pośrednictwem Poczty.

Został założony w 1990 roku jako bank detaliczny, który świadczy przede wszystkim proste i bezpieczne usługi finansowe. Od samego początku, czyli od ponad 25 lat, jest związany z Pocztą Polską. To dzięki tej kooperacji może oferować swoje produkty za pośrednictwem jednej z największych sieci placówek w naszym kraju. Poczta Polska, posiadająca 25% plus 10 akcji Banku, nie jest jedynym akcjonariuszem Bank Pocztowego. Drugim jest PKO Bank Polski – posiada 25% plus 10 akcji Banku.

Bank Pocztowy bardzo długo uważany był za instytucję finansową celującą w grupę kliencką seniorów (emerytów i rencistów), jednak począwszy od 2015 roku trwa zmiana wizerunku banku na bardziej uniwersalny, czemu towarzyszy proces restrukturyzacji oferowanych produktów: kont, oszczędności i pożyczek gotówkowych. Ułatwienie procedury udzielania mikropożyczek oraz największa w Polsce sieć placówek bankowych.

kredyt pocztowy w Banku Pocztowym

  • nawet do 200 000 zł
  • okres kredytowania aż do 10 lat
  • wysokość raty dopasowana do Twoich potrzeb i możliwości
  • środki z kredytu przeznaczysz na dowolny cel
  • wypłata pieniędzy w dniu podpisania umowy
  • RRSO dla przykładu reprezentatywnego 12,35%
  • do 4500 zł otrzymujesz kredyt od ręki (na oświadczenie)

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 12,35% przy założeniach: kredyt udzielony w dniu 1 marca 2019 r. na okres 48 miesięcy, bez ubezpieczenia, całkowita kwota kredytu 12 000,00 zł (bez kredytowanych kosztów kredytu), spłacany do 1. dnia każdego miesiąca w równych ratach w kwocie 314,37 zł, ostatnia rata wyrównująca 314,18 zł, oprocentowanie zmienne 7,90% w stosunku rocznym, całkowity koszt kredytu 3089,57 zł (w tym: odsetki 2187,73 zł, prowizja 901,84 zł), całkowita kwota do zapłaty 15 089,57 zł.

 

Zapytaj o kredyt w Banku Pocztowym

 

maksymalna kwota kredytu: nawet 200 000 zł

Poczta Polska S.A. jest pośrednikiem kredytowym Banku Pocztowego S.A. w zakresie czynności faktycznych i prawnych związanych z przygotowaniem, oferowaniem lub zawarciem umów kredytu konsumenckiego. Poczta Polska S.A. nie współpracuje z innymi kredytodawcami niż Bank Pocztowy S.A. Szczegóły  promocji na stronie www.pocztowy.pl oraz w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.

jak można wnioskować o kredyt?

Kredyt gotówkowy można otrzymać w placówkach Banku i Poczty lub dzwoniąc na Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499). Należy podać konsultantowi Infolinii swoje dane, które są niezbędne do przyjęcia wniosku o kredyt lub wniosku o kontakt zwrotny z doradcą Banku.

Po przyjęciu wniosku otrzyma się informację, czy kredyt został przyznany. Umowę podpisuję się w wybranej przez siebie placówce Banku lub Poczty Polskiej, gdzie od razu można odebrać pieniądze. Wniosek o kontakt z doradcą w sprawie kredytu można też złożyć przez stronę internetową Banku.

Bank Pocztowy – wymagania dla kredytobiorców

Bank Pocztowy wymaga od kredytobiorców:

  • ukończenia 18 roku życia,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • zdolności kredytowej – to ona ma główny wpływ na decyzję kredytową i kwotę, jaką będziemy mogli otrzymać od banku.

Bank Pocztowy Kontakt

Nazwa: Bank Pocztowy

Data ustanowienia: 1990-01-01

Strona WWW: www.pocztowy.pl

tel. 801 100 500

Adres:

ul. Jagiellońska 17

85-959 Bydgoszcz

Historia:

Bank Pocztowy S.A. powstał w 1990 roku, jako jeden z pierwszych banków komercyjnych w Polsce. Założycielem Banku było przedsiębiorstwo państwowe Poczta Polska Telegraf Telefon, które w późniejszym czasie podzieliło się na PPUP Pocztę Polską i Telekomunikację Polską S.A. W 2004 roku akcjonariuszem Banku został PKO Bank Polski. Akcjonariuszami Banku Pocztowego S.A. są: Poczta Polska (75% udziałów, minus jedna akcja) oraz PKO BP (25% udziałów, plus jedna akcja). Bank Pocztowy posiada sieć własną – ponad 50 Oddziałów i Punktów Obsługi Klienta, ponadto usługi Banku dostepne są w sieci ponad 4500 Urzędów Pocztowych. Bank Pocztowy we współpracy z Pocztą Polską jest w trakcie tworzenia sieci Pocztowych Stanowisk Finansowych w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju, w których oferowane są nowoczesne, proste i przejrzyste produkty bankowe.

Bank Pocztowy opinie

Poniżej możesz zapoznać się z opiniami naszych czytelników na temat Banku Pocztowego. Część z nich zdecydowanie poleca ofertę tej instytucji, a w szczególności jej konto osobiste. Niestety pojawia się także sporo krytyki pod adresem niekompetencji pracowników Banku Pocztowego. Być może sam miałeś jakieś doświadczenia z tym bankiem? Podziel się nimi z innymi!



32
Dodaj komentarz

avatar
32 Wątki
0 Odpowiedzi w wątku
0 Osoby obserwujące
 
Najpopularniejszy komentarz
Osoby komentujące
0 Autorzy ostatnich komentarzy
MarikaPawełJoanna PKrystianxxx Autorzy ostatnich komentarzy
  Powiadomienia o komentarzach  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Anonimowo
Gość
Anonimowo

niestety panie obsługujące klientów tego banku nie przeskoczyły jeszcze do epoki kapitalizmu i dbania o klienta. korzystając z usług tej instytucji zawsze mam wrażenie jakby Pani w okienku robiła mi łaskę…

Piotr
Gość
Piotr

Naprawdę bardzo się zaskoczyłem ofertą Banku Pocztowego. Bardzo dobry kredyt hipoteczny, dodatkowo fajne konto osobiste to naprawdę działa na plus. Bardzo duża dostępność ich usług sprawiła, że stałem się ich klientem i spokojnie moge polecić ten bank każdemu

Krzysiek
Gość
Krzysiek

@ Piotr może i kredyt hipoteczny fajny, ale załatwienie formalności z tym związanych graniczy z cudem. Po miesiącu się poddałem! No chyba, że ja po prostu trafiłem na mniej kompetentną doradczynię. Czasem jak chcę coś tam załatwić to mam wrażenie, że nie jestem w banku tylko w jakimś kombinacie ;/

Jeezeebel
Gość
Jeezeebel

nie sądziłem że taki bank jak pocztowy może zaskoczyć interesującą ofertą kredytu gotówkowego, złożyłem wniosek, czekam już na kasę i mam nadzieję że niedługo kupie auto :))) tylko te ceny paliw… Ehhhh 🙂

Piotr
Gość
Piotr

Właśnie słyszałem że w Pocztowym dają teraz do końca marca 12,49%. A że kasy mi trzeba na zamierzony cel to chętnie skorzystam bo oferta jest konkurencyjna!

kasia
Gość
kasia

Lecę niebawem po kredyt do Pocztowego bo mają teraz zimową promę i mały procent w porównaniu do innych banków.

norman
Gość
norman

serdecznie odraczam – obraz funkcjonowania możecie zobaczyć sami ( ogarniecuie to w 30 min) Pani zajmująca się kredytami poprostu patrzyła na zegarek bo chciała iść na przerwę . Obsługa FATALNA. mam wrażenie że proszę o przyznanie renty w ZUSIE makabra. cała oprawa przywoła w Tobie czasy kiedy to klient był tylko przeszkodą w odpracowaniu zmiany .

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Również odradzam Bank Pocztowy-pieniądze z tego banku zabrałem, konto zlikwidowałem po ostatniej wizycie w oddziale tego banku Obsługa pozostawia wiele do życzenia, klientów nie szanują, niczym w "Misiu" Barei.

Henryk
Gość
Henryk

W Banku Pocztowym niestety od września 2013 ponownie wprowadzają opłatę za prowadzenia konta Nestor i Standard.
Poobniżali też drastycznie oprocentowanie na lokatach .
Jeszcze może wprowadzą opłaty za przelewy do innych banków?
Trzeba sobie chyba dać spokój z tym bankiem .

Ewelina
Gość
Ewelina

Bank z powodu kredytu oceniam jako fatalny, na odpowiedź dot. naszego podania czekaliśmy 3 m-ce a oni zażądali od nas zaświadczeń z pracy i innych dokumentów w 10 dni. Żeby tam cokolwiek załatwić, trzeba uzbroić się w niekończącą się cierpliwość. Doradcy klienta w banku są niekompetentni, nie wiedzą co sprzedają, po podpisaniu umowy kredytowej okazało się że mamy do wpłacenie prowizję 2300 zł, jeszcze przed udzieleniem kredytu i podjęciem przez bank decyzji. OGÓLNIE PARANOJA!!!

natalia
Gość
natalia

Podzielam wymów Borneoxa. Również mam konto w banku pocztowym a jestem można powiedzieć młoda osobą. Korzystam z tego banku od roku i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów.

ada
Gość
ada

Bank oceniam fatalnie. Panie obsługujące ten bank mają bardzo małą wiedzę, załatwianie nawet prostego przelewu trwa bardzo długo i bywa że aby cokolwiek załatwić trzeba chodzić po kilka razy.
Bywa również że nikt tego stoiska nie obsługuje bo 2 pracowników jest na urlopie, na chorobowym itp.
Takie traktowanie klienta to SKANDAL.
Ten Bank nie ma nic wspólnego z Pocztą i ludzie często mają pretensje do poczty a poczta jest niewinna bo to zupełnie inny produkt.
Tracę zaufanie do tego banku i z niego zrezygnuję.

Adam Dudek tel.691391007
Gość
Adam Dudek tel.691391007

Sposób traktowania klienta przez Bank Pocztowy należy traktować jako żart. Nie jestem w stanie już się denerwować. Od 12-tu miesięcy zabiegam o wydanie karty do prowadzonego przez Bank konta. Zmieniają się pracownicy, już trzykrotnie składałem wniosek o jej wydanie, wniosek ulega albo zaginięciu a innym razem pracownik obiecuje że zrealizuje i tak biegną kolejne miesiące. Ponieważ sprawa nie dotyczy moich osobistych finansów a jedynie założonego stowarzyszenia, więc czekam, dzwonię co kilka miesięcy i tak przekroczyliśmy już rok. Co dla mnie śmieszniejsze, struktura Banku jest tak ułożona, że nawet nie ma gdzie interweniować czy się poskarżyć. Strona www Banku też nie… Czytaj więcej »

Kasia
Gość
Kasia

Mam kredyt , w tym banku masakra tam nie ma pojęcia UGODA.

listonosz pat
Gość
listonosz pat

konto w tym banku to u mnie mozna powiedziec sluzbowy wybor, bo pracuje na poczcie hehe. wiec wszystko sobie zalatwie w pracy co tylko zechce, pod bokiem mam od razu, nie musze nigdzie latac kombinowac zrywac sie z pracy jak niektorzy bo banki tylko do 15. konto w pocztowym likwiduje mi ten problem raz na zawsze !

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Zona (niepełnosprawna) miała u nich konto (z pełnym moim upoważnieniem).Po jej śmierci poszłem do banku po wypłate środków i okazało się , ż mi nic się nie należy pomimo przedstawionych rachunków za pogrzeb (nie mylić z kosztami które pokrywa ZUS).Mało tego-z ich centrali dostałem uzasadnienie Ochrona danych osobowych.To wielka kpina z ludzi starszych którzy przeżyli tragedie.Namawiajcie Swoich seniorów aby jak najszybciej przeniśli swoje środki do każdego innego banku !!!

Aga
Gość
Aga

Cztery dni temu zrobiłam zgłoszenie na infolinii banku ponieważ nie mogę zrobić przelewu przez pocztowy 24 .Codziennie słyszę informację na infolinii że informatycy pracują nad rozwiązaniem problemu a przelewy mogę zrobić sobie na poczcie Owszem mogę tylko że za każdy przelew zapłacę 2.50

kasiarzynka
Gość
kasiarzynka

Ja bardzo lubię pko bp. Polski bank, dużo bankomatów a w każdym mieście znajdziesz placówkę. Do tego bardzo dobra bankowośc przez internet ipko, mam konto w trzech bankach i z ipko najwygodniej mi sie kożysta

kleofas
Gość
kleofas

Mam pocztę niedaleko, więc nie muszę chodzić do banku, a konto osobiste jest prawie za darmo, bo tylko za karte płacę. Babcia mnie namówiła, nie żałuję, polecam

Borneox
Gość
Borneox

myślałem, że Pocztowy to bank dla babć ale pozytywnie się zaskoczyłem. Zaryzykowałem i mam teraz konto za darmo, tylko za kartę muszę płacić, ale to są jakieś groszowe sprawy. No i nie muszę chodzić do banku, bo ba poczcie można wszystko załatwić. Jak szukasz konta nowego i masz pocztę pod domem to ja bym polecał konto zawszedarmowe!

superlatio
Gość
superlatio

To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku. Jednakże w celu skorzystania… Czytaj więcej »

ry
Gość
ry

To coś co nazywa się Bankiem nie wiele ma z nim wspólnego ,Przede wszystkim BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW !

Naliczanie bez wiedzy klienta prowizji 20 zł za przelew i oczywiście brak możliwości reklamacji. Jedyne co mogę polecić to SZYBKO ZLIKWIDOWAĆ TAM KONTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zanim będą problemy i potworne straty FINANSOWE . Niestety według mnie system tego całego Pocztowego "BANKU" jest zacofany .To jakieś nieporozumienie .TY im swoje a oni swoje

zbyszek
Gość
zbyszek

tak jak kolega wyżej. Aha nie napisałeś jeszce,że bankomatów jest bardzo mało.Trzeba sie naprawde naszukać żeby wypłacić pieniążki bez prowizji ….

zawiedziony
Gość
zawiedziony

Odradzam każdemu ten bank. Osoby tam pracujące nie kompetentne. Ogólnie bank nieprofesjonalne podejscie. Wysyłali do mnie rzekomo jakies korespondencje ktore nigdy nie dotarły-dotyczące kredytu i ubezpieczenia mieszkania- i zaczeli naliczac sobie jakies odsetki o ktorych nie wiedziałem. Korespodencje z banku przesyła sie listem POLECONYM!!!!!!! tymbardziej jezeli chodzi o jakies platnosci ktorre sobie sami wymyslaja. Oczywiscie po namowie pani konsultantki zebym napisal odwołanie-napisałem. odpowiedz była taka jaka mozna bylo sie spodziewac-negatywna. Gdybym nie mial tam kredytu juz dano by mnie tam nie było. Moj kolega już zdażył uciec stamtad pomimo kredytu a ja jeszcze tkwie w tym bałaganie ale już niedługo:)… Czytaj więcej »

Okradziony Klient
Gość
Okradziony Klient

Elementarny brak dbałości o bezpieczeństwo środków finansowych na koncie, brak komunikacji z pracownikami wyższego szczebla, niekompetencja pracowników, brak elementarnej wiedzy na temat przepisów i łamanie tychże przepisów!
Nie będę się rozpisywać o szczegółach sprawy, ale padłem ofiarą przekrętów finansowych na rynku do czego doszło przez niekompetencję, niewiedzę, arogancję pracowników, brak chęci podjęcia działań w celu rozwiązania problemu. Bank umywa ręce. Lekceważy klienta. Utrudnia kontakt z pracownikami wyższego szczebla. Przestrzegam i odradzam pozostawianie tam jakichkolwiek pieniędzy! Sprawę przekazałem do sądu.

Megrez
Gość
Megrez

Jestem byłym (na szczęście) pracownikiem tegoż Banku. Brak kompetencji pracowników to wina dyrekcji poszczególnych oddziałów. Szkolenie było jedno – 5 dni w Łodzi, samo poznanie produktów, głownie tylko tych za które pracownik ma prowizję. Jeśli klient nie chce czegoś z tych produktów to mamy go szybko "załatwić" by nie tracił naszego cennego czasu – tak nas uczono w oddziale Szczecin. Jakaś nauka procedur to kpina – nie wiesz? masz się dowiedzieć. Skąd? Nie wiesz, skąd?? nie masz spotkań – to po co przychodzisz do pracy? Pracownicy którzy chcą pomóc każdemu klientowi, są traktowani gorzej, bo za udzielenie informacji placówka nie… Czytaj więcej »

toni
Gość
toni

Kompetentna,przemiła i życzliwa placówka Banku Pocztowego w Szczecinie. Uważam, że bardzo dużo zależy od podejścia do klienta. Może być szereg innego rodzaju mankamentów organizacyjnych, ale jeżeli pracownik traktuje KAŻDEGO klienta z szacunkiem, to można uniknąć wielu problemów. Tak jest właśnie na wspomnianej placówce w Szczecinie, tam czuję się jak prawdziwy klient. Dodam,że wszyscy mamy złe dni i dużo zależy od nas samych. Pozdrówko

xxx
Gość
xxx

Odradzam Wszystkim i sama uciekłam, ludzie co tam pracują nie mają pojęcia o prawie bankowym jak z łąpanki.O mało nie podałam ich do prokuratury za zatrzymanie moich pieniędzy, i ten ciągły tekst" Proszę pani to nie my, to system" NIE POLECAM
coś strasznego .Powinni go zamknąć za te przekręty z klientami

Krystian
Gość
Krystian

Mi tydzień temu na koncie zrobilo się -1600 zl i nie wiadomo skąd to z czego debetu nie mam bo w tym banku miec nie można zlozylem reklamacje i czekam hu tydzień jezeli nie oddadzą tych pieniędzy od z tym do prokuratury.Bo tak być nie może

Joanna P
Gość
Joanna P

Banda złodziei i instytucja pełna niekompetentnych osób "z łapanki". Popełniają błędy po czym nie potrafią się do tego przyznać obarczając winą klienta. Konsultanci zbywają klientów posiłkując się wyuczonym zdaniem "nie jesteśmy uprawnieni do udzielania danych dotyczących Pani sprawy" – serio??? Jak proszę o połączenie z osobą uprawnioną do powyższego słyszę "proszę o kontakt drogą listowną bądź e-mail". Już raz czekałam 30 dni. Dziś musze czekać kolejny miesiąc!! Brak jakiejkolwiek znajomości polityki jakości i obsługi klienta, zero szacunku i działania mijające się z celem. NIGDY NIE ODWAŻE SIĘ POLECIĆ, WRĘCZ BĘDĘ ODRADZAĆ NAWET NAJGORSZYM WROGOM.

Paweł
Gość
Paweł

Założyłem tam konto ale karty płatniczej nie otrzymałem mimo że minie już miesiąc infolinię nie działa a przynajmniej nikt nie odbiera pani na poczcie stwierdziła że to żaden problem przecież pieniądze może pan wypłacić na poczcie normalne jaja nie polecam

Marika
Gość
Marika

Najgorszy bank w Polsce.